Veeder: در آن طول می کشد تا یک روستا به درمان

و به طوری که آنها کاهش هوایی مرتبه بهم چسبیده به آن قرار داده و سپس ریه های من به جایی که آنها تعلق دارد و کشی

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

و به طوری که آنها کاهش هوایی مرتبه بهم چسبیده به آن قرار داده و سپس ریه های من به جایی که آنها تعلق دارد و کشیده و استاپلر من دنده عقب با هم.

آنها دوخته شده با من چانه به گردن من مطمئن شوید که من حرکت نمی کند سر من بیش از حد به عقب و سپس روز به روز در طول اقامت من در بیمارستان جدید لوله و یا IV بیرون آمد. و سپس چانه بخیه برداشته شد و پس از آن سه اشعه X یکی برونکوسکوپی و پنج روز بعد از من منتشر شد به جهان است که نگه می دارد در تبدیل حتی در حالی که ما نگه داشتن نفس ما.

آنها فکر می کنم آنها تمام سرطان است. آنها فکر می کنند اما ما هنوز در حال انتظار برای شنیدن برای اطمینان حاصل کنید.

مربوط به ستون:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

من پشت در مزرعه در حال حاضر با آنچه که من امیدوارم که بدترین قسمت پشت سر من به آرامی احساس کمی بهتر و قوی تر هر روز.

زمان برای شما انجام دهد اگر شما اجازه دهید آن را. آن را به شما که در آن شما نیاز به. من آموخته ام این درس در زندگی قبل از, اما من هنوز هم با فروتنی چگونه درمانده احساس می کنم در خانه خود, احاطه شده توسط ظروف سرباز یا مسافر و لباس های شسته شده و پروژه های ما ساخته شده ایم برای خودمان.

همه که صبر کنید در حال حاضر همان راه من باید صبر کنید تا قادر به گرفتن من دختر جوان در آسانسور آنها را در آغوش بگیرید و آنها را تنگ و یا فشار آنها در نوسان است. هر روز صبح کمی روزی من می پرسد اگر من "owie" بهتر است که کد "می تواند شما را نگه دارید من هنوز رتبهدهی نشده است؟" و هنگامی که من به او بگویید که من نمی توانم او نشسته در کنار من و ما دست نگه دارید.

من آرزو می کنم من می توانم به شما بگویم که من گرفته ام هم به خواندن کتاب من تا به حال شانس به عنوان خوانده شده و یا نوشته شده است برخی از عمیق موسیقی یا شعر یا تا به حال برخی از عمده وحی اما اغلب هنگامی که شما در حال بهبودی از چیزی به عنوان آسیب زا به عنوان آن را به نظر می رسد مانند آن را طول می کشد در مورد تمام انرژی شما را به بهبود است. و تعداد زیادی از وحشتناک نشان می دهد در Netflix بکشد.

من می توانم به شما بگویم که من هرگز بیشتر از لحاظ جسمی آسیب پذیر است. و هنگامی که شما به خودتان پیدا کنید به طوری درمانده خود را به خانواده و دوستان و جامعه آنها روشن شده است. همه ناگهانی شما آنها را ببینید و راه دل خود را باز کنید چرا که شما دیگر نمی توانیم به می گویند "اوه نه که خوب ما این است."

چرا که در زمان هایی از این بدون روستای خود شما آن را ندارید. برای زنده ماندن در آن شما باید از بین رفته آواره کاملا پریشان و آن طول می کشد شما را در شما برای دریافت از طریق روز از درد و شفا اجازه دهید به تنهایی ادامه تحت هر نوع طبیعی است. حداقل در حال حاضر.

و بنابراین شما نمی توانید آن را به تنهایی. شما نیاز به کسی که به شما اعتماد به مراقبت از بچه ها. شما نیاز به خواهر خود را به خوراک حیوانات خانگی و گیاهان است. شما باید تمام دعاها و آرزوهای خوب و وعده های غذایی ارسال به درب خود را. و در حالی که شما لازم نیست که Juneberry پای یا کارت هدیه و پول گاز و اقامت در هتل و بیمارستان صورتحساب آن را حتما کمک می کند تا سهولت بخشی از بار نگرانی.

و شما نیاز به شوهر یا شریک زندگی خود را به شما لباس و کفش خود را قرص و موهای خود را بشویید و اصلاح پاهای خود را کنید و سعی کنید بهترین خود را در یک موی دم اسبی و رها کردن همه خود را بالش در هتل به مطمئن شوید که شما راحت هستند. شما نیاز به او را به نشستن در کنار شما و در بیمارستان به مدت پنج روز با پوشیدن یک ماسک و شکایت نیست یک بار.

و بنابراین در اینجا من نشسته پا تا کمی بدتر برای پوشند, اما در طرف دیگر از ترسناکترین چیزی که من انجام داده ام پس از پرش چتر نجات از هواپیما بیش از اقیانوس.

من یک زن خوش شانس, بنابراین حتی اگر آنها فردا تماس بگیرید و به من بگویید که من نیاز به تحت تابش برای تبدیل شدن به سرطان رایگان, من می دانم که من می تواند آن را انجام دهد. زیرا این جهان ما زندگی می کنند در حالی که واقعا دلخراش به ما می دهد هر روز معجزه.

و به نظر من کسانی که به معجزه نگاه بسیاری مانند فرزندان من خنده یا خر خر کردن از یک بچه گربه بوی تگزاس پس از یک طوفان و یا بحران از یک باغ نخود. به نظر من کسانی که به معجزه سایش مالش و ماسک را بچه ها من برای یک حزب چای به با ما زندگی می کنند در حالی که من بهبود می یابند ارسال کارت و جمع آوری پول و تماس برای بررسی انتخاب کنید تا من پزشکی و آموزش من آنچه در آن به معنی برای مراقبت از یکدیگر.

و در حال حاضر که من می دانم چگونه آن را احساس می شود در این سمت از چیزهایی که من را در درک بهتر راه هایی برای مراقبت بیش از حد.

اما در حال حاضر اگر شما به من نیاز, من اینجا, برگزاری, دختران من' دست خوردن غذای مرکب از گوشت وارد راه رفتن به آرامی به صندوق پستی و شفا تا...

بایگانی: جزئیات بیشتر از جسی Veeder آمدن به خانه ستون

جسی Veeder یک موسیقیدان و نویسنده زندگی با شوهرش و دختر در یک مزرعه در نزدیکی شهر واتفورد N. D. او در وبلاگ ها https://veederranch.com. خوانندگان می تواند به او در jessieveeder@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن