هنگفتی صرف هیچ کس نمی داند چرا: COVID نشان می دهد که چرا انگلستان شفافیت قانون باید تغییر

دلیل این است که دو مشکل وجود دارد با شفافیت از دولت خرید. یکی این است که دولت را دنبال نمی کند قوانین خود را د

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399

دلیل این است که دو مشکل وجود دارد با شفافیت از دولت خرید. یکی این است که دولت را دنبال نمی کند قوانین خود را در انتشار مناقصات و قراردادها. دوم این است که شفافیت در خدمات عمومی – که قانون آزادی اطلاعات باید اطمینان حاصل شود – گسترش نمی دهد به قرارداد داده شده به شرکت های خصوصی.

مات قرارداد

مشخصات فنی دولت نیازی به انتشار آن PPE قرارداد به دلیل آن است که خود را به حالت تعلیق تهیه قوانین. اما حتی در طول 'عادی' times مرکزی و دولت های محلی و بیمه خدمات درمانی موفق به دنبال شفافیت پایه مورد نیاز است.

عمومی قرارداد مقررات 2015 نیاز به مقامات به انتشار مناقصه اعلامیه و قرارداد جایزه اعلامیه است و سیاست های دولت ها به این در یک مرکز عمومی پورتال به نام قرارداد یاب. اما موسسه دولتی تحقیقات نشان می دهد که کمتر از 40 درصد از مناقصه ها و مزایده اطلاعیه ها و کمتر از 30 درصد از قرارداد جایزه اعلامیه واقع شد منتشر شده در بین 2015 و 2018. این بدان معنی است که بسیاری از مبانی – این که آنچه که در قرارداد – ناشناخته به هر کسی که در خارج از دولت است.

برون سپاری راه اندازی نرم افزار رایگان

قانون آزادی اطلاعات به مردم حق را به طور مستقیم درخواست اطلاعات برگزار شده توسط نهادهای دولتی. آن را ارائه می دهد 'در زیر هود' شفافیت در مقایسه با 'نمایشگاه' از فعال انتشار. اگر چه به ندرت محبوب با سیاستمداران در قدرت پارلمانی و مستقل کمیته به این نتیجه رسیده اند که این عمل باعث افزایش دموکراسی است.

در عین حال آن را مانع پیمانکاران خصوصی از نظارت عمومی. گذشت در سال 2000 (اگر چه فعال تنها در سال 2005) این قانون پیش بینی نیست رونق در برون سپاری آغاز شد که در زیر کار و شتاب در زیر پی در پی حزب محافظه کار دولت است.

به عنوان برون سپاری پیوسته به یکی از مهمترین و استراتژیک مهم است – اگر بحث برانگیز – عملکرد دولت ابزار آزادی اطلاعات (FOI) کاهش به دقیقا همان مدرک. منطق برای گسترش FOI به پیمانکاران خصوصی روشن است: این قانون باید به پوند, با این حال و در هر کجا از آن صرف شده است.

به عنوان چیز ایستاده برای مثال FOI نمی خواهد کمک به ما در درک بیشتر در مورد رول از COVID-19 تست به دلیل این بوده است که برون سپاری به شرکت های مانند Randox آزمایشگاه. Randox است £133 میلیون دلار قرارداد برای افزایش, انگلیسی, تست ظرفیت آن بخش از مراقبت های بهداشتی و اجتماعی تعلق می گیرد آن را بدون مناقصه.

این شرکت یکی دیگر از ارتباط با قانونگذاران محافظه کار فراتر از این قرارداد: آن را می پردازد به حزب محافظه کار MP و سابق وزیر کابینه اوون پاترسون 100000 پوند در سال به میزان 500 پوند در ساعت است.

Randox دریافت میشود و نه رقم مجموع پول و روشن است که منافع عمومی در تست شفافیت در وجود آن هیچ حق دسترسی عموم به اطلاعات مربوطه که شرکت نگه می دارد.

حرکت رو به جلو

این آسان نیست برای پیدا کردن هر کسی که مخالف با اصل گسترش FOI به پیمانکاران است. شرکت های خصوصی در حداقل به نظر می رسد مایل به کار تحت FOI. در پرس و جو به سقوط Carillion های CBI پیشنهاد کرد که شرکت ها حاضر به قبول اضافی شفافیت مورد نیاز وارد شده به قرارداد. پس دقیقا چه مشکل است شاید وزرای دولت که در حال لذت بردن از حفاظت از موشکافی?

وجود دارد بحث در مورد چگونه FOI ممکن است اعمال می شود به سازمانهای خصوصی. باید قانون اعمال می شود تنها به پسر بزرگ یا به ماهی های کوچکتر در برون سپاری زنجیره تامین ، و چقدر پول باید یک شرکت خصوصی دریافت قبل از آن می شود موضوع را به قانون ؟

رفع انگلیسی شفافیت علم موشک نیست ، معرفی FOI به امضا یا "نخست پیمانکاران" از عقد قرارداد با دولت به ارزش بیش از 10 میلیون پوند خواهد بود یک شروع خوب است. این پس از آن می تواند بررسی شود توسط یک کمیته را انتخاب کنید. در همین حال برخی از فشار از شماره 10 مطمئنا می تواند وادار نهادهای عمومی به انتشار مناقصه و قرارداد جایزه اعلامیه – به عنوان آنها به طور قانونی موظف به – در قرارداد یاب.

سال گذشته دفتر کمیساریای اطلاعات را منتشر 'برون سپاری نظارت?', اولین توجهی پرس و جو به FOI و برون سپاری توسط دولت بدن. در سایه مبارزه با تروریسم در اروپا گزارش نمی برش از طریق. اما گفتگو در برون سپاری و شفافیت است که میرسد به Grenfell, آتش Carillion سقوط و باکره قطار نجات در حال حاضر تبدیل به COVID-19 پاسخ.

بریتانیا FOI قانون نیاز به اصلاحات و تقویت. در اوایل این سال # teamnigel آغاز شد و دو سال پروژه بررسی چگونه آن کار است و کار نمی کند. ما در مدت کوتاهی بود با انتشار اولین گزارش عمده ای که به نظر می رسد در روندهای کلیدی و مسائل سراسر دولت در اجرای قانون توسط ICO.

به عنوان همه گیر واکنش نشان می دهد به جای دولت بریتانیا در حال تبدیل شدن بیشتر و شفاف ما اغلب می دانیم حتی کمتر در مورد چگونه پول خرج میشود و با آنها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن