Coronavirus May 13: تحولات در سراسر منطقه ما

در حالی که دولت ارسال شده بیش از 5000 تست در یک روز و یک هفته قبل از آن است که رقم تورم با تاخیر گزارش. این نق

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

در حالی که دولت ارسال شده بیش از 5000 تست در یک روز و یک هفته قبل از آن است که رقم تورم با تاخیر گزارش.

این نقطه عطف علائم با تاخیر انجام چه هنگامی که به نظر می رسید مانند یک غیر ممکن است هدف زمانی که در آوریل 12, Walz گفت: او می خواست دولت برای جمع آوری 5,000 آزمون یک روز ممکن است 4.

در ماه مارس دولت هشدار داده بود در مورد این ویروس و در عین حال نمی تواند افزایش تست بالاتر از 1500 به 2000 روزانه نمونه های زیادی از ماه است.

Walz تا به حال به طور موثر در خواست سه برابر از این ظرفیت در زمان آزمایش جهانی کمبود مواد اشاره کرد که دولت در حال جمع آوری 38,000 تا کنون سپس اضافه کرد: "ما نیاز به جمع آوری است که مقدار هر هفته."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در روزهای اخیر فرماندار منتقدان شکایت دولت است-ارائه یک وعده داده شده از 20,000 30,000 یا حتی 35,000 آزمون در روز است.

نگران آن است که ماه از inavailability آموزش داده است با علائم این بیماری به دنبال تست مقامات بهداشت به تازگی شروع یک کمپین برای گسترش پیام که تست برای همه در دسترس است با علائمی از جمله یک صدای جیر جیر در روز دوشنبه از Walz.

5000 آزمون سهشنبه تولید 695 مورد تأیید آوردن دولت تأیید شده آزمایشگاهی در کل به 12,494 موارد است.

مینه سوتا گزارش یکی دیگر از 23 مرگ و میر ناشی از کروناویروس در روز سه شنبه و همچنین بالا بردن سطح ایالت در مجموع به 614 مرگ و میر.

مرحوم شدند, ساکنان, Hennepin, Ramsey, ایتاسکا, Anoka, Cass, LeSueur و واشنگتن شهرستان و 18 بودند ساکنان مراقبت طولانی مدت.

افزایش موارد ادامه داد: در روز سه شنبه در شهرستانهای صفحه اصلی برای پردازش گوشت.

Kandiyohi County اضافه شده 51 موارد برای رسیدن به 367 اشراف شهرستان اضافه شده و 22 مورد برای رسیدن به 1,269 و Stearns County اضافه 69 موارد برای رسیدن به 1,443 موارد دوم بالاترین مورد تعداد در دولت است.

داکوتای شمالی, وزارت بهداشت اعلام کرد بیش از دو Cass County زنان فوت کرده اند از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

زنان یکی در 70s و دیگر در 100s هر دو حال اساسی شرایط بهداشتی با توجه به این بخش است.

سی و هشت اهالی داکوتای شمالی از جمله 29 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 80,000 زندگی سراسر کشور.

این گروه همچنین تایید 53 مورد جدید از COVID-19 در 818 آزمون شنبه.

مقدار آزمون ارزیابی هر روز متنوع قابل ملاحظه ای در طول هفته گذشته. دولت سقوط کوتاه روز شنبه از هدف خود اعلام حداقل از 1800 تست در هر روز, اما بیش از 2100 تست شد روز دوشنبه اعلام کرد. حتی با نوسانات اخیر, North Dakota در میان صفوف آمریکا در این کشور در تست سرانه.

تعداد کل مثبت آزمایش این ویروس در کشور است که در 1,571 اما 877 مردم بهبود از بیماری از جمله 31 اعلام کرد. وجود 38 ساکنان بستری با بیماری تا چهار از دوشنبه.

چهل و چهار از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر 866 مورد شناخته شده اما بخش گزارش که 480 ساکنان بهبود پس قبلا تست مثبت است.

داکوتای جنوبی, وزارت بهداشت, گزارش تعدادی از گزارش COVID-19 مورد افزایش یافته و به 3,663. وجود دارد 1,315 فعال موارد COVID-19 همانطور که از شنبه.

تعدادی از اهالی داکوتای جنوبی که فوت کرده اند با توجه به COVID-19 افزایش پنج تا در مجموع 39. یک نفر در 30 تا 39 محدوده سنی یکی از مردگان سخن گفته است.

مقامات بهداشتی دولت گفت: این فرد تا به حال یک بیماری زمینهای. فعال موارد افزایش 78 پس از دوشنبه و در مجموع 1,315 فعال موارد از شنبه, مارس 12. وجود 74 بستری شدن در بیمارستان در کشور از جمعه, پایین, پس از چهار شنبه.

تعداد کل مردم همیشه بستری در دولت 271 تا هشت از دوشنبه.

وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی گزارش شده و در مجموع 10,611 مثبت coronavirus موارد در روز سه شنبه افزایش 193 موارد از دوشنبه.

در مجموع 418 ویسکانسین ساکنان درگذشت از COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است. Milwaukee County منجر دولت با 4,069 مثبت coronavirus موارد است. در همه,112,748 ساکنان آزمایش منفی برای ویروس.

در اطراف منطقه

  • مینه سوتا گارد ملی انجام خواهد شد دور دیگری از یادبود flyovers این هفته در همکاری با نیروی هوایی ایالات متحده. این جمعه, مارس 13 پرواز خواهد بود دوم سربازی شعبه ادای احترام به کسانی که مشغول به کار در خط مقدم از coronavirus همه گیر در بسیاری از هفته. مسیر پرواز برای flyovers برسد آلبرت لی, اسکندریه, Baudette, بمیجی بزرگ, چنگال, آبی, زمین, Burnsville, کلوکت آشپز, Crosby, Detroit Lakes, Duluth, ادینا الی فرگس فالز Grand Marais, Grand Rapids, هرمانتاوون, هیبینگ بین المللی می افتد Jackson, Lynn, منکیتو مارشال, مورهد جدید پراگ جدید اولم Northfield, Redwood Falls, روچستر روسو و Shakopee نقره خلیج تیف ریور فالز, دو بندرگاه ویرجینیا و Worthington در مینه سوتا و همچنین به عنوان Ashland Bayfield و برتر در ویسکانسین.
  • دریاچه جم جشنواره موسیقی سازمان گزارش Tuesdaythat رفتن به جلو با رویداد موسیقی ژوئن 24-27 دیگر یک گزینه با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. دریاچه جم در حال حرکت است به اوت. 5-8 در برینرد Raceway بین المللی.
  • داکوتای شمالی را تایید کرده است اوایل تاریخ انتشار دولت برای زندانیان با توجه به کاهش coronavirus یک سخنگوی تایید شنبه. دولت آزادی مشروط هیئت مدیره را تایید کرده است انتشار 119 زندانیان از گروه اصلاحات و توانبخشی در دو ماه گذشته به عنوان زندان اقدامات احتیاطی در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.
  • داکوتای شمالی اضطراری کمیسیون رای به ارسال بیش از 500 میلیون دلار در بودجه فدرال به سازمان های دولتی در خط مقدم امور خارجه در پاسخ به این COVID-19 بیماری همه گیر. بیش از $524 میلیون کمیسیون مصوب برای هزینه های شنبه نشان دهنده حدود 42 درصد از وجوه دریافت شده توسط دولت از طریق عظیم $2.2 میلیارد فدرال بسته کمک های شناخته شده به عنوان مراقبت عمل می کنند.
  • Walz گسترش قدرت اجرایی مجموعه به پایان رسیده چهار شنبه, مه 13 — مگر اینکه فرماندار مردد به گسترش آنها — به طور بالقوه وادار کردن او به دنبال تصویب قانونی برای صدور دستورات است که به طور قابل توجهی تاثیر Minnesotans' زندگی.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب