خزانه داری آمریکا قصد دارد به قرض گرفتن رکورد تومان 3 تریلیون

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 11:59:47 am به گفته وال استریت ژورنال این پن

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 11:59:47 am
US treasury borrow, US treasury borrow 3 trillion, 3 trillion US treasury, US treasury coronavirus, US treasury borrow coronavirus, money borroowed US treasury 2008 financial crisis, 2008 financial crisis, US treasury plans to borrow به گفته وال استریت ژورنال این پنج بار از آنچه در ایالات متحده قرض گرفته شده در اوج بحران مالی 2008. (آنا Moneymaker/نیویورک تایمز)

ایالات متحده آمریکا وزارت خزانه داری گفت که قصد دارد به قرض گرفتن دلار 2.9 تریلیون دلار طی ماه آوریل تا ژوئن سه ماهه برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

به گفته وال استریت ژورنال این پنج بار از آنچه در ایالات متحده قرض گرفته شده در اوج بحران مالی 2008. در طول ماه آوریل تا ژوئن چهارم خزانه داری ایالات متحده انتظار دارد به قرض گرفتن دلار 2.9 تریلیون دلار در بخش خصوصی برگزار خالص قابل عرضه در بازار بدهی فرض کنید یک پایان ژوئن تعادل نقدی دلار 800 میلیارد بیانیه رسمی گفت: در روز دوشنبه.

"این افزایش در بخش خصوصی برگزار خالص قابل عرضه در بازار استقراض در درجه اول رانده تاثیر COVID-19 شیوع بیماری از جمله هزینه از قانون جدید برای کمک به افراد و کسب و کار تغییرات به درآمد مالیاتی از جمله معافيت فردی و کسب و کار مالیات از ماه آوریل تا ژوئن تا ژوئیه و افزایش در نظر گرفته پایان ژوئن خزانه موجودی نقدی ،

استقراض برآورد تومان 3,055 میلیارد دلار بالاتر از آنچه که اعلام شد در فوریه سال جاری خزانه داری ایالات متحده گفت. در طول سه ماهه سوم خزانه انتظار دارد به قرض گرفتن دلار 677 میلیارد دلار در بخش خصوصی برگزار خالص قابل عرضه در بازار بدهی فرض کنید یک پایان سپتامبر تعادل نقدی دلار 800 میلیارد بیانیه ای گفت:.

در طول سه ماهه اول خزانه قرض دلار 477 میلیارد دلار در بخش خصوصی برگزار خالص قابل عرضه در بازار بدهی و به پایان رسید سه ماهه با یک تعادل نقدی دلار آمریکا در 515 میلیارد آن گفت.

در ماه فوریه خزانه برآورد خصوصی برگزار شد خالص قابل عرضه در بازار استقراض از دلار 367 میلیارد و فرض یک پایان مارس تعادل نقدی از 400 میلیارد تومان در این بیانیه گفت.

دلار آمریکا 110 میلیارد دلار افزایش در وام گرفتن در درجه اول منجر به از پایان بالاتر از سه ماهه موجودی نقدی آن گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب