Grand Forks, استخدام شرکت های خصوصی امنیتی برای حفظ ATVs و دوچرخه خاک کردن Greenway

Grand Forks, استخدام یک شرکت امنیتی خصوصی برای کمک به حفظ ATVs و دیگر وسایل نقلیه کوچک کردن Greenway. این شه

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399

Grand Forks, استخدام یک شرکت امنیتی خصوصی برای کمک به حفظ ATVs و دیگر وسایل نقلیه کوچک کردن Greenway.

این شهرستان در هفته گذشته استخدام Pro سگ های امنیتی به ایستگاه های خصوصی امنیتی گارد هر شب در داکوتای شمالی کنار هر یک از دو پل عابر پیاده در پارک از طریق پنج شنبه, جولای 12.

این شرکت لباس تقریبی آن فرسوده توسط پلیس و یا دیگر مأموران اجرای قانون اما کارکنان آن از نظر قانونی نمی توانند نوشتن بلیط و یا بازداشت مردم است.

آنها می توانند, اما, گزارش مردم سوار موتورسیکلت ATVs و غیره به چنگال بزرگ اداره پلیس. نرم افزار سگ کارکنان نیز ممکن است تلاش برای پایین کشیدن پرچم مردم به توضیح است که وسایل نقلیه موتوری ممنوع در Greenway Greendahl گفت.

این شهر در تلاش است با نصب دوربین های, او گفت:, اما آن را تولید نمی کند به اندازه کافی تیز تصاویر برای شناسایی افرادی که ممکن است نقض شهر سیاست. و داشتن واقعی-برخورد ماموران پلیس در بررسی یک بار در در حالی که کمک نمی کند چرا که رانندگان را از طریق رانندگی در مدت کوتاهی پس از این افسران ترک کرده بود.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"آنها نمی تواند در یک مکان در هر زمان داده شده" Greendahl گفت.

این شهر قرارداد که تا به حال تنها یک توافق شفاهی تا زمانی که آن را عطف به ماسبق رسمی در روز جمعه تصریح می کند که چنگال بزرگ خواهد پرداخت شرکت به 27 $در هر ساعت. Greendahl گفت: این شهرستان تنظیم شده است به پرداخت Pro سگ مورد $3,000 به تماشای Greenway.

این شهرستان دارای دریافت شکایات مردم در مورد رانندگی وسایل نقلیه تفریحی را از طریق پارک و در سراسر پل در نزدیکی آن است. یکی emailer گفت: آنها نمی خواهد فرزندان خود را از طریق جنگل در نزدیکی رودخانه از آنجا که آنها می تواند نگران گرفتن ضربه توسط یک ATV و یا دوچرخه خاک.

"من می دانم که آن را دشوار برای به اجرا درآوردن" ایمیل دیگری می خواند. "اما من از آنها بدم میاید به دیدن چیزهایی شبیه به این اتفاق می افتد در چنین خوب منطقه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن