روسو شورای شهر به دنبال ایالت بازگشایی راننده تست امکانات

در قطعنامه تصویب جمعه, جولای 6, شورای درخواست کرد که DVS بلافاصله بازگشایی تمام 93 رانندگان صدور مجوز محل آزمو

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

در قطعنامه تصویب جمعه, جولای 6, شورای درخواست کرد که DVS بلافاصله بازگشایی تمام 93 رانندگان صدور مجوز محل آزمون از جمله روسو ایستگاه.

نزدیک ترین مرکز تست تحت DVS طرح در حال حاضر در بمیجی بیش از 130 کیلومتر از روسو.

DVS بسته تمام 93 رانندگان صدور مجوز محل آزمون در سراسر مینه سوتا در طول مراحل اولیه این بیماری همه گیر اما بازگشایی 14 مکان مارس 19. برینرد امتحان ایستگاه نیز برنامه ریزی شده بود به بازگشایی مارس 19, اما آتش در برینرد شهرستان سالن با تاخیر این طرح.

باقی مانده امتحان ایستگاه خواهد ماند بسته به منظور کارآمد تر و گسترش تعدادی از تست های ارائه شده در روزانه DVS گفت: ممکن است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"امتحان ایستگاه که نمی بازگشایی تنها ارائه تست جاده چند بار در هفته نیاز به بازرسان برای سفر به امتحان ایستگاه در منطقه به منظور انجام آزمایشات و" DVS گفت. "تمرکز در 15 منطقه ای امتحان ایستگاه اجازه می دهد تا بازرسان به باقی می ماند در یک امتحان ایستگاه و استفاده از وقت آنها را صرف سفر انجام تست های بیشتر."

قرار می دهد که از وضعیت ناعادلانه در شمال مینه سوتا ساکنان این شهرستان روسو شورای گفت و منجر به صف های طولانی که مردم از یک منطقه جغرافیایی گسترده ای جمع در مراکز منطقه ای "در حالتی که."

علاوه بر این شورای گفت: آزمون کتبی ارائه شده در اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده.

"این (DVS) پیشنهاد طرح نیست آدرس ارائه گواهینامه تست ظرفیت یکنواخت در سراسر ایالت مینه سوتا در معقول فواصل رانندگی برای تمام ساکنان" شورای گفت. به جای DVS به سادگی منتقل شده "هزینه بار ارائه خدمات تست از ایالت مینه سوتا برای ساکنان و کسب و کارهای کوچکتر جوامع روستایی به ویژه در شمال از جمله روسو, Warroad East Grand Forks, Hallock Thief River Falls, Baudette Ely بین المللی می افتد (و) Grand Marais, در میان دیگران."

منطقه ای تغییر متوسط هزینه خواهد شد روسو اقامت حدود 700 $برای به دست آوردن گواهینامه رانندگی زمانی که مقاطعه در مسافت پیموده شده و حقوق از دست رفته برای دو سفر به بمیجی اول برای آزمون کتبی و سپس برای پشت-چرخ exam, شورای گفت.

علاوه بر بمیجی و برینرد امتحان ایستگاه که در آن باز شده است با تاخیر تست ایستگاه های واقع در سنت پل آردن هیلز, Anoka, Eagan, Plymouth, روچستر منکیتو مارشال, ویلمار Detroit Lakes, St. Cloud, Duluth و گرند رپیدز ، امتحان ایستگاه در Fairmont, Minn., باز مه 26 جاده تست تنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن