ما تحریم ها مانع توزیع کوبا مبارزه با مواد مخدر Covid-19

"ما شوخی در کوبا است که اگر ما کشف درمان برای coronavirus دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را انتخاب کنید اجازه ده

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

"ما شوخی در کوبا است که اگر ما کشف درمان برای coronavirus دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را انتخاب کنید اجازه دهید به همه آمریکایی ها می میرند قبل از خرید آن را" کنایه آمیز ارنستو یک جوان آفریقایی-کوبایی پیشخدمت در La Cava رستوران داخل ترمیم Gran Teatro در مرکز هاوانا.

آن اوایل ماه مارس. Covid-19 تا به حال فقط در ایالات متحده آمریکا و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود دیوانه وار در واکنش به ورودی همه گیر. در ضمن کوبا به حال آماده آن قرنطینه استراتژی تست برنامه و تماس با ردیابی طرح – هشدار خوشه بیوتکنولوژی موسسات علمی به قطب جنوب شهر.

ادواردو خشک و طنز ساخته شده یک نقطه بسیار مهم. اگر چه برخی در فلوریدا ممکن است رد این ادعا به عنوان Castroite تبلیغات کوبا بیوتکنولوژی در واقع توسعه یافته مواد مخدر است که در حال حاضر شده است موثر در مبارزه با کروناویروس در چین و کشورهای دیگر. بیشتر می آیند. اما ما را محاصره می کند و آنها را در دسترس در ایالات متحده است.

یک شکاف جدا فلسفه زیست فناوری در ایالات متحده و کوبا. رانده شده توسط سود جهانی غول دارویی آمریکا بیوتکنولوژی لباس را تضمین نمی کند به طور کلی دسترسی به داروهای جدید اجازه دهید به تنهایی برای بیش از 30 میلیون آمریکایی که بیمه بهداشت و درمان. در کوبا بیوتکنولوژی متعلق به دولت است و به منزله یک کمکی به صنعت را از یک صنعت عمومی و جهانی نظام سلامت است.

کالیفرنیا بر اساس Gilead Sciences – متعلق به دو مگا-صندوق های سرمایه گذاری بلکراک و پیشتاز – کمک به نشان دادن تفاوت. Gilead – ریاست بین سال های 1997 و 2001 توسط دونالد رامسفلد که در سمت چپ این شرکت به طور مستقیم حمله آمریکا به عراق در سال 2003 – تولید کننده ضد ویروس Remdesivir است که محور های دیدنی و جذاب سود در بازار بورس نیویورک در هفته های اخیر به دلیل آشکار موفقیت در درمان Covid-19.

اما جلعاد مدل کسب و کار را تضمین نمی کند که کسانی که آمریکایی ها بیشتر در معرض این ویروس – کسانی که در بالاترین درآمد – بهره مند از این محصول جدید است. پس از همه, در سال 2014 همین شرکت به بازار عرضه یک جدید داروی ضد ویروسی برای درمان هپاتیت C تحت Harvoni نام تجاری. قیمت: 1000 $در یک قرص.

همان چیزی که اتفاق افتاده با PrEP4 یک retroviral برای مبارزه با ایدز ثبت شده توسط جلعاد. "جلعاد را توهین آمیز قیمت مانع صدها هزار نفر از آمریکایی ها از دسترسی به این مواد مخدر" گفت: گروه فعال PrEP4all.

با Remdesivir همان است که به احتمال زیاد اتفاق می افتد. به عنوان رهگیری در معرض تصمیم توسط جلعاد برای اهدای 940,000 ویال از Remdesivir به دولت فدرال ایالات متحده به نظر می رسد به یک استراتژی بازاریابی است. قیمت این دارو به احتمال زیاد صدها بار بیشتر از هزینه های آن از تولید 10 دلار برای یک دوره 10 روزه – با وجود این واقعیت است که Remdesivir "به نظر نمی رسد به انجام این کار بسیار برای coronavirus بیماران" می گوید: رهگیری. "کوکتل داروهای ژنریک اثبات کارآمد تر است."

در کوبا جهانی بهداشت عمومی سیستم هر کس دسترسی به مواد مخدر ساخته شده در قطب علمی. "در ما یک آزمایشگاه خصوصی توسعه یک فرمول و فروش آن به شرکت های دیگر برای تست که پس از آن احتمالا فروش آن به یک غول دارویی برای بازاریابی و فروش بستگی دارد که آیا وجود دارد سود ساخته شود" گفت: هلن Yaffe, یک اقتصاددان در دانشگاه گلاسکو و نویسنده کتاب ما با کوبا. "در کوبا موسسات کار در همکاری و رقابت های آن سریع تر است زیرا معیار منافع ملی و نه خصوصی بهره است."

متخصص در طب پیشگیری های کوبا نظام سلامت اولویت بندی سلول های بنیادی برای مقابله با همه گیر دیگر از دانگ به مننژيت. از آنجا که تجربه کوبا در پاسخ به کروناویروس استفاده کرده است ده ها تن از مواد مخدر در حال حاضر در مرحله توسعه "برای بهبود ايمنی ذاتی" توضیح داد فرانسیسکو Durán مدیر اپيدميولوژي در وزارت بهداشت در مصاحبه ای با آژانس خبری اسپانیایی EFE.

در این میان داروهای اینترفرون آلفا 2B که ایجاد شد در سال 1980 با همکاری دیگر دانشمندان در هلسینکی به مبارزه با یک دانگ شیوع. در حال حاضر آن است که تولید شده توسط یک سرمایه گذاری مشترک با یک شرکت چینی در حالی که موسسات علمی قطب توسعه گونه های جدید از اینترفرون به تلاش و بهبود اثربخشی آن در برابر Covid-19.

کوبا نیز موسسات تولید یکی دیگر از خانه های ساخته شده retroviral از Kaletra محدوده و اقتباس کرده اند یکی دیگر از مواد مخدر CIGB 258 بود که در حال حاضر تحت توسعه قبل از همه گیر برای درمان آرتریت روماتوئید. مانند اینترفرون آلفا 2B, CIGB 258 محصول از مرکز مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی (CIGB) در هاوانا.

این و دیگر مواد مخدر تقریبا تمام تولید و اختراع در کوبا قطعات از جزیره ضد Covid-19 کوکتل. نتایج مثبت هستند. کوبا به ثبت رسیده میزان مرگ و میر 4.2 درصد نسبت به 6 درصد در ایالات متحده و 12 درصد در اسپانیا و با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. 87 درصد از بیماران در حال حاضر بهبود از ویروس کمترین میزان بهبودی در آمریکای لاتین

تمام که می شود گفت ما محاصره شمار یک مشکل جدی برای کوبا بیوتکنولوژی. آن را می سازد آن را سخت به واردات قطعات از مواد مخدر مانع خود را تجاری سازی می کند و تحقیقات دشوار از موسسات بستگی به عبور از مرز تبادل ایده ها

"تحریم ما محدودیت های زیادی اما ما متخصص در بهینه سازی منابع کمیاب, کار با هم و ما باید حمایت از دیگر کشورها مانند اسپانیا" گفت: Maidalys براوو رامیرز متخصص در ملی ژنتیک مرکز در هاوانا که مشغول به کار در بولیوی به عنوان یک همبستگی ،

نیز تحریم کوبا را کاهش می دهد توانایی برای انجام تست توده های لازم برای معرفی داروهای خود را در بازار بین المللی و تولید بودجه مورد نیاز برای تامین مالی کوبا نظام سلامت است. "آنها نیاز به ایجاد حجم در خارج از کوبا; شما می توانید یک محصول خوب است اما اگر مردم نمی دانند که آنها نمی خواهد آن را خرید" گفت: Ricardo تورس یک اقتصاددان در مرکز مطالعات اقتصادی در طول ناهار در مرکز شهر هاوانا.

اما به عنوان ادواردو شوخی روشن می سازد این محاصره نه تنها آسیب کوبا است. در طول این دوره کوتاه از روابط قبل و بعد از نشست تاریخی بین باراک اوباما و رائول کاسترو در سال 2016 همکاری شکوفا بین کوبا و آمریکا محققان پزشکی. راسول پارک کلینیک در نیویورک به عنوان مثال امضا توافق نامه با دولت کوبا به طور مشترک توسعه مواد مخدر CIMAvax موثر کوبا-اختراع واکسن در پیشگیری از سرطان ریه است.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن اقدامات است که تا سطح شیب دار تحریم در جستجوی آرا در فلوریدا تهدید به کمین این پروژه است. با توجه به مدیران رزول پارک غذا و داروی آمریکا (FDA) نیاز به 10 سال دوره آزمایشی برای CIMAvax نسبت به 5 برای داروهای جدید از کشورهای دیگر است.

برای مبارزه با مواد مخدر Covid-19 مانند اینترفرون آلفا 2B, 10 سال است بیش از حد طولانی است. "من ناامید تماس از پزشکان در نیویورک بیمارستان پرسیدن که چگونه آنها می توانید نگه دارید از اینترفرون آلفا 2B" می گوید: هلن Yaffe. آن را نمی ممکن است. اینترفرون است در دادگاه یا در حال استفاده در 9 کشور از جمله اسپانیا اما ما است نه یکی از آنها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب