5 برای ارتقا لول در اپکس لجندز موبایل

برای باز کردن قفل ابزار خنک، به ارز درون بازی نیاز دارید. برای به دست آوردن ارز، می توانید پول زیادی بپردازید

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1401

برای باز کردن قفل ابزار خنک، به ارز درون بازی نیاز دارید. برای به دست آوردن ارز، می توانید پول زیادی بپردازید یا اپکس لجندز زیادی بازی کنید. در اینجا نحوه به دست آوردن XP در اپکس لجندز برای باز کردن پوسته های مورد علاقه خود بسیار سریعتر آمده است.

اپکس لجندز برداشتی تازه از سبک بتل رویال است. این بازی دارای سه نوع ارز است. خرید کوین اپکس لجندز که می توانید مستقیماً از فروشگاه خریداری کنید. توکن‌های Legends و مواد Crafting را می‌توان تنها با انجام بازی به دست آورد. هرچه بیشتر بازی کنید، XP بیشتری در اپکس لجندز بدست می آورید. هنگامی که سطح بازی را بالا می‌برید، یک لوت باکس یا ارز درون بازی به شما پاداش می‌دهد تا چیزهایی را از فروشگاه بخرید. توکن Legend اقلام آرایشی بسیار جالبی را در اختیار شما قرار می دهد یا اگر به اندازه کافی پس انداز کنید می توانید Legends را نیز خریداری کنید. مواد کاردستی برای خرید Trackers، Poses، Finishers و Legend Skins وجود دارد.

در اینجا آمده است که چگونه می توانید به راحتی XP بیشتری را در APEX LEGENDs به دست آورید تا سریعتر به سطح بالا بروید

با چند دوست بازی کنید: به تنهایی در میدان جنگ نروید. دوستان خود را انتخاب کنید زیرا اگر در بین 3 نفر برتر قرار بگیرید، می توانید 5٪ پاداش زمان بقا و 300 XP را برای شما به همراه داشته باشد.

 

Kill The Leader: کشتن رهبر یک تیم می تواند پاداش XP را به شما بدهد که همیشه خوب است.

 

مراقب قهرمان باشید: با کشتن یک قهرمان 500XP به شما می رسد.

تا جایی که می توانید در یک جلسه تعداد کشته های خود را دریافت کنید: هر چه تعداد کشته های شما در یک بازی بیشتر باشد، XP بیشتری به دست خواهید آورد. در این بازی، شما حتی برای آسیب رساندن به بازیکن XP دریافت می کنید، بنابراین مطمئن شوید که درست هدف گیری کرده اید.

 

سعی کنید در مسابقه پیروز شوید: برنده شدن در مسابقه می‌تواند به شما یک افزایش XP واقعاً بزرگ بدهد. فقط در جایی که امکان دارد دفاعی بازی کنید و سعی کنید تا 3 تیم آخر باقی بمانند.

 

برای راهنمای بیشتر در مورد خرید کوین اپکس لجندز موبایل به سایت دیاموند مراجعه کنید

آخرین مطالب