ما سقوط هواپیمای نظامی به عراق پایه هیچ تلفات

توسط: AP | بغداد | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 8:02:42 am یک نظامی ایالات متحده سقوط هواپیما به عراق

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: AP | بغداد | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 8:02:42 am
US military plane crashes into Iraqi base, no fatalities یک نظامی ایالات متحده سقوط هواپیما به عراق پایگاه نظامی در شمال پایتخت در روز دوشنبه بدون ایجاد مرگ و میر در ایالات متحده و ائتلاف گفت. (AP/PTI)

یک نظامی ایالات متحده سقوط هواپیما به عراق پایگاه نظامی در شمال پایتخت در روز دوشنبه بدون ایجاد مرگ و میر در ایالات متحده و ائتلاف گفت.

به طور جداگانه یک فروند راکت در حاشیه بغداد فرودگاه نظامی عراق گفت: بدون ارائه جزئیات بیشتر. وجود دارد هیچ گزارش تلفات و یا خسارت.

سقوط C130 در عراق اردوگاه تاجی مجروح شدن چهار نفر و تلقی شد تصادف سخنگوی آمریکا رهبری ائتلاف Myles Caggins آسوشیتدپرس گفت.

Caggins گفت: این هواپیما متعلق به overshot باند و سقوط کرده به دیوار, و در نتیجه آسیب به هواپیما و آتش.

"چهار عضو سرویس در هواپیما پایدار غیر تهدید کننده زندگی صدمات و در حال درمان در اردوگاه تاجی را به مرکز پزشکی" Caggins در بیانیه ای گفت: پس از حادثه. "فعالیت های دشمن است نه مشکوک; این حادثه همچنان تحت بررسی است."

وجود هفت خدمه و 26 تن سرنشینان پرواز, عراق مقام گفت. در میان زخمی شدند دو خلبان. رسمی صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود در خط با مقررات.

در ماه مارس دو آمریکایی و یک سرباز انگلیسی کشته شدند زیر رگباری از راکت ها در اردوگاه تاجی.

در ضمن نظامی عراق گفت: یک موشک زده در نزدیکی فرودگاه بغداد که شامل یک پایگاه نظامی آباد توسط نیروهای ایالات متحده. در این بیانیه گفت: این موشک راه اندازی شد از منطقه ای در جنوب فرودگاه.

نیروهای امنیتی از آغاز عملیات جستجو برای کشف عاملان این بیانیه گفت:. عراق یک مقام امنیتی گفت که موشک زده نزدیک به مقر رهبری ایالات متحده و ائتلاف است.

این حمله برای اولین بار است به هدف قرار دادن فرودگاه پس از تاریخ 6 مه که سه موشک کاتیوشا زده در نزدیکی نظامی خود را بخش. که حمله نمی شود هر گونه تلفات.

این موشک تا به حال زده به نیروهای عراقی در فرودگاه نظامی دیگر در نزدیکی اردوگاه کراپر یک بار در بازداشتگاه آمریکایی و گذشته نزدیک به جایی که آمریکا نیروهای مستقر در این پایگاه است.

ایالات متحده را متهم کرده است ایران رهبر انقلاب از انجام چنین حملات در گذشته است. چندین حملات هدفمند منافع ایالات متحده در اوایل ماه مارس از جمله سه پایگاه های نظامی شناخته شده به خانه نیروهای ایالات متحده. آمریکا رهبری ائتلاف خارج شده است از چندین پایگاه در سراسر عراق در خروج برنامه ریزی شده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن