S. کره ای نرخ تولد در جهان, پایین ترین در مبارزه برای تعادل: گزارش

توسط: رویترز | سئول | به روز رسانی: 30 ژوئن 2020 2:53:53 pm در سال 1994 115.4 پسران متولد شده در کش

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399
توسط: رویترز | سئول | به روز رسانی: 30 ژوئن 2020 2:53:53 pm
infant’s mouth, Pin lodged, Mumbai Police, Maharashtra news, Indian express news در سال 1994 115.4 پسران متولد شده در کشور برای هر 100 اما نسبت کاهش یافته است به 105.6 در اطراف یک سطح طبیعی آن گفت. (بازنمودی)

کره جنوبی دارای کمترین نرخ تولد, با توجه به یک گزارش سازمان ملل متحد روز سه شنبه منتشر شد به زنان در آسیا چهارم-بزرگترین اقتصاد در تلاش برای رسیدن به یک تعادل بین کار و زندگی دیگر خواسته است.

گزارش سالانه توسط U. N. صندوق جمعیت (افزايش) در بر داشت که نرخ باروری به ازای هر زن در کره جنوبی تنها 1.1 پایین ترین در میان 201 کشورهای مورد بررسی.

"حتی به عنوان زنان به دست آورده اند برابری در دسترسی به آموزش و پرورش و کار تصمیم گیری در بیشتر کودکان محدود خود را 'دوم تغییر' در مراقبت از فرزندان و مدیریت خانواده" گفت: برنده Do-yeon رئیس سازمان صندوق جمعیت ملل متحد سئول در یک ایمیل مصاحبه با رادیو فردا.

معکوس کاهش باروری خواهد شد نیاز به گسترده تر اصلاحات نهادی متشکل از سیاست های توانمندسازی زنان و همچنین مشارکت بیشتر و حمایت از مردان, او گفت:.

U. N. گزارش که در نگاه شیوه های است که آسیب زنان و دختران و تضعیف برابری برجسته یک گروه از کره جنوبی و فعالان سیاسی که در مبارزه برای جلوگیری از یک ریشه دار اولویت برای پسر در 1980s.

در سال 1994 115.4 پسران متولد شده در کشور برای هر 100 اما نسبت کاهش یافته است به 105.6 در اطراف یک سطح طبیعی آن گفت.

اما زنان در این کشور هنوز هم به صورت داخلی بیشتر مسئولیت یک سقف شیشه ای در محل های کار و اشکال جدیدی از خشونت مبتنی بر جنسیت از جمله آنلاین سوء استفاده جنسی در این گزارش گفت:.

جرائم مربوط به دوستیابی خشونت و دوربین مخفی, دوربین مخفی منجر شده و هزاران نفر از زنان در کره جنوبی در اعتراض به, در سال های اخیر خواستار سختگیرانه مجازات و اجرای قوانین.

"قوی جامعه مدنی و زنان از گروه های مهم برای پرداختن به ظهور اشکال خشونت" خواهد گفت.

کشورهای دیگر با سرعت کم هنگام تولد شامل بوسنی و هرزگوین و سنگاپور در 1.2 و قبرس و یونان و ایتالیا و پرتغال در 1.3.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن