دوقلوها آماده برای حرکت به قلمرو ناشناخته

دوقلوها انجام شده COVID-19 تست یکشنبه و کسانی که آزمون فرستاده شدند به یوتا مبتنی بر آزمایشگاه که لیگ اصلی بیس

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

دوقلوها انجام شده COVID-19 تست یکشنبه و کسانی که آزمون فرستاده شدند به یوتا مبتنی بر آزمایشگاه که لیگ اصلی بیس بال در حال کار با. دور دیگری از تست شد و به اجرا در سهشنبه, مارس 30. در مجموع 131 مردم — بازیکنان و مربیان و دیگر کارکنان — تست خواهد شد در این هفته رئیس جمهور از عملیات بیس بال درک Falvey گفت. و سپس دوباره تست شده و بارها در طول فصل.

بازیکنان را تست مثبت در سراسر کشور است. برخی از دوقلوها در حال حاضر. آن را مرور می کنیم که عادی خواهد شد که این چالش برای MLB تیم آنها به عنوان تلاش برای از طریق بازی جهانی همه گیر.

"ناشناخته است که واقعا آنچه را نگه می دارد همه در یک راه یا دیگری بدون در نظر گرفتن آنچه خاص بحث این است که" مدیر Rocco Baldelli گفت: در طول یک زوم تماس شنبه.

دوقلوها آغاز خواهد شد به مرور که ناشناخته این هفته است. 1 جولای است, گزارش تاریخ. تیم اول تمرین Baldelli گفت, برگزار خواهد شد در هر جمعه یا شنبه بسته به زمانی که اولین دور از آزمون به اتمام است و هر کس حل و فصل را به محل. که در آن نقطه Baldelli خواهد خود را به آدرس تیم به احتمال زیاد با استفاده از بسیاری از عبارات مربوط به بهداشت و ایمنی که نبود بخشی از روزانه واژگان در ماه فوریه هنگامی که او به سخنرانی پرداختن به 2020 ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دوقلوها را تلو تلو خوردن در تمرینات هدف زمینه و یک گروه جداگانه کار خواهد کرد در CHS زمینه در سنت پل. این تیم شده است تجهیز هدف زمینه برای این واقعیت است. بیشتر مناطق خارج شده اند ایجاد شده برای بازیکنان به استفاده از. تجمع در محل باشگاه وانجمن خواهد بود دلسرد شده است.

لیگ سند سلامت و پروتکل های ایمنی است که بیش از 100 صفحه است. چگونه به خوبی بازیکن قادر خواهد بود به دنبال آن است که یکی دیگر از چالش — و دیگر ناشناخته است.

"ما در حال رفتن برای به چالش کشیدن بازیکنان ما در نگاه به این پسر در کنار آنها و انجام همه چیز آنها می توانید انجام دهید برای محافظت از آن شخص" Baldelli گفت. "که شامل همه چیز ما را به دور از در ballpark. و آن را برای همیشه لطفا برای نیست, اما آن را به یک مقدار قابل توجهی از زمان ما می رویم به انجام این کار است."

چگونه به خوبی بازیکنان و دیگر اعضای هیات درگیر هستند قادر به انجام آن را دیکته می کند که آیا در لیگ گشت تلاش موفق است. لیگ است و مشخص نیست چه نیاز به اتفاق می افتد به ضرورت خاموش کردن سیستم پس از فصل آغاز می شود. یک بازیکن تست مثبت مورد انتظار است. اما دو, سه, چهار, در همان تیم ؟ یا 10? این سوال هنوز پاسخ داده شود.

"من انتظار می رود پس از خواندن آن پروتکل را به عنوان چند بار به عنوان من می توانم وجود ندارد که روشن پاسخ به آنچه به عنوان منجر به خاموش شدن اما قطعا در لیگ برتر خواهد بود به شدت درگیر در آنچه اتفاق افتاده در آن روز داده شده" Falvey گفت.

هدف این است که برای جلوگیری از. اما در این مرحله با وجود اعتماد به نفس از بازیکنان و مقامات که ناشناختنی. آماده است یا نه, لیگ تاخت و تاز کردن به که ناشناخته آغاز می شود در این هفته.

"من فکر می کنم بازیکنان هیجان زده هستند تا در نهایت بازی بیس بال, در حالی که همچنین درک است که بسیاری از ناشناخته های وجود دارد خارج وجود دارد" Baldelli گفت. "آنها نمی دانند چه آنها در حال رفتن برای دیدن. آنها ممکن است برخی از چیزهایی که آینده را که آنها دوست ندارند. امیدوارم آنها احساس راحت در مورد این وضعیت به عنوان یک کل. ... آن را به نگاه بسیار متفاوت است اما من فکر می کنم بچه های ما در حال هیجان زده می شود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب