ما: Fauci, CDC ارشد نگرانی کامل پروازهای هواپیمایی

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 2:25:38 pm "من فکر می کنم در محدوده یک هواپیما است

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 2:25:38 pm
Fauci warns: More death, econ damage if US reopens too fast "من فکر می کنم در محدوده یک هواپیما است که می شود حتی بیشتر مشکل ساز" دکتر آنتونی Fauci گفت.

دولت ایالات متحده متخصصان برتر در بیماری های عفونی را مورد انتقاد خطوط هوایی آمریکا " تصمیم به بسته پروازهای کامل در حالی که شیوع کروناویروس همچنان به رشد در سراسر ایالات متحده است.

"بدیهی است که این چیزی است که نگرانی. من مطمئن هستم که آنچه رفت به آن تصمیم گیری" دکتر Anthony Fauci, بیماری های عفونی ارشد در موسسه ملی سلامت گفت پانل مجلس سنا در روز سه شنبه. "من فکر می کنم در محدوده یک هواپیما است که می شود حتی بیشتر مشکل ساز است."(بخوانید Coronavirus جهانی به روز رسانی)

چند ما شرکت های هواپیمایی می گویند که آنها در حال محدود کردن ظرفیت ها در هواپیما به بین 60% و 67% از تمام صندلی. اما United Airlines هرگز وعده داده شده به ترک صندلی های خالی و آمریکا هفته گذشته گفت که با شروع روز شنبه آن را رها تلاش خود را برای حفظ نیمی از وسط صندلی های خالی.

"زمانی که آنها اعلام کرد که روز دیگر بدیهی است که وجود دارد قابل توجه ناامیدی با خطوط هوایی آمریکا گفت:" دکتر رابرت Redfield, مدیر ما مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. "من می توانم بگویم این است که تحت بررسی انتقادی توسط ما در CDC. ما فکر نمی کنم این پیام حق."

بخوانید| ما می تواند رسیدن به 100,000 نفر در روز: Anthony Fauci

Fauci و Redfield ساخته دیدگاه در پاسخ به سوال توسط سناتور برنی ساندرز در طول بهداشت و درمان مجلس سنا جلسه کمیته. ساندرز مستقل از ورمونت فشرده مقامات در مورد نحوه پر پرواز مربع با پیام از کارشناسان بهداشت عمومی است که مردم باید اقامت شش فوت از هم جدا برای جلوگیری از انتقال این ویروس است که باعث COVID-19.

خطوط هوایی آمریکا سخنگوی راس فاینستاین گفت: هواپیمایی اتحاد "لایه های چندگانه حفاظت در محل برای کسانی که پرواز را با ما از جمله های مورد نیاز, چهره, پوشش, پیشرفته, روش های تمیز کردن و قبل از پرواز COVID-19 symptom checklist."

او گفت: آمریکا نیز به مشتریان این گزینه تغییر بلیط های خود را اگر پرواز خود را ممکن است کامل است.

از مدیران اجرائی از آمریکا و ایران باید گفت که حتی با وسط صندلی های خالی آن است که غیر ممکن است به دنبال 6-پا-اجتماعی فاصله در هواپیما, پس از شرکت های هواپیمایی تکیه بر ماسک های تمیز کردن عمیق و هوا-سیستم های تصفیه در هواپیما برای جلوگیری از گسترش ویروس.

"آن را کمتر مورد اجتماعی فاصله و آن را بیشتر در مورد هوا و کیفیت هوا در هیئت مدیره این هواپیما که باعث می شود مردم امن" گفت: United Airlines مدیر عامل شرکت اسکات کربی که اضافه شده او تا به حال نه دیده مقامات بهداشتی' نظرات.

شرکت های هواپیمایی از جان گذشته برای افزایش درآمد به عنوان آنها سعی می کنید برای زنده ماندن تا یک شیرجه رفتن در سفر هوایی رسیده است که 95 ٪ در ماه آوریل است.

بسیاری از خطوط هوایی پرواز بودند تقریبا خالی در اوایل هفته از وقوع با میانگین فرو بردن به حدود 10 مسافر با توجه به آمار و ارقام صنعت. چند روز وجود دارد کمتر از 100000 نفر پرواز در آمریکا یک سطح دیده نمی شود پس از 1950s به جز در روز پس از سپتامبر 2001 حملات تروریستی.

مسافرت هوایی افزایش یافته است به آرامی از اواسط ماه مارس "اگر چه هنوز 75 درصد از نرمال" و برخی از پروازها شده است بسته بندی شده.

آمریکایی است که در فورت ورث تگزاس, برنامه ای برای افزایش پروازهای نزدیک به 60% شروع تاریخ 7 ژوئیه در مقایسه با ژوئن که می تواند کمک به جلوگیری از کامل هواپیما.

خطوط هوایی دلتا غرب, خطوط هوایی جت بلو ایرویز و شرکت هواپیمایی آلاسکا می گویند که آنها خواهد شد در ادامه به محدودیت ظرفیت در برخی از موارد از طریق سپتامبر. بودجه حامل روح خطوط هوایی نمی کند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن