اخبار GF جلو: UND رئیس جمهور برای راه اندازی نیروی کار به روز رسانی در جانبازان یادبود فروشگاه جدید باز می شود در Devils Lake

جامعه ویرایشگر سیدنی Mook گزارش UND جمهور Armacost آمادگی برای ایجاد یک دانشگاه ویژه نیروی کار در نژاد و جنس

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

جامعه ویرایشگر سیدنی Mook گزارش UND جمهور Armacost آمادگی برای ایجاد یک دانشگاه ویژه نیروی کار در نژاد و جنس و تنوع در پی جورج فلوید مرگ است.

"ما اذعان درد و وزن است که نژادپرستی و تعصب و بی عدالتی مکان بر ما دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان رنگ," او نوشت: در نامه ای خطاب به جامعه دانشجویی. "ما با دلهره آور کار می کنند برای بالا بردن سهام و بهبود نمایندگی در محوطه دانشگاه. آنچه به ما می دهد امید است که دانشگاه دارای سابقه ای طولانی در تسریع تغییر و ترویج رشد است."

ویژه دانشگاه نیروی کار است "پررنگ منشور به شناسایی فرآیند و شیوه های روزمره اقداماتی که منجر به نتایج عادلانه" او گفت:.

خبرنگار پاملا Knudson در حال توسعه بیشتر در عمق داستان در پیشرفت Veterans Memorial Park, در گوشه ای از 24th, خیابان جنوبی و 34th Street, بر اساس گفتگو با جان هانسون که شرکت تاسیس پارک. او و بنیانگذاران اواخر همین Purpur, اعتقاد "جانبازان سزاوار بهتر" از سنگ استوار است که در گرند فرک دادگاه زمینه.

در نهایت کسب و کار روزنامه نگار آدم کرتز گزارش جدید تلویزیون و لوازم خانگی فروشگاه است که درهای خود را در Devils Lake, با برنامه ریزی برای برگزاری مراسم بریدن روبان به زودی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

داکوتای جنوبی-بر اساس کارل تلویزیون و لوازم خانگی برگزار شد نرم افزاری برای باز کردن آن سوم داکوتای شمالی محل سکونت: شنبه, ژوئن 9. اجتماعی فاصله مراسم بریدن روبان برگزار خواهد شد در روز پنجشنبه 18.

"من احساس می کنم بزرگ; ما به دنبال به جلو به اینکه قادر به مراقبت از مشتریان در اینجا گفت:" جیم سختی افسر ارشد عامل برای کارل.

به دنبال این داستان ها و بیشتر در چاپ و آنلاین در روز جمعه و به آخر هفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب