ما می تواند اجتناب شود 36,000 مرگ اگر اجتماعی فاصله شده بود تحمیل یک هفته قبل: تحقیقات

توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 9:36:49 pm در نیویورک مترو منطقه به تنهایی

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 9:36:49 pm
US coronavirus deaths, US covid 19 death toll, coronavirus cases united states, social distancing us, lockdown in us, lockdown protests us در نیویورک مترو منطقه به تنهایی 21,800 مردم مرده بود توسط آوریل 3. (AP Photo/فرانک فرانکلین دوم)

زندگی از حدود 36,000 مردم می تواند ذخیره شده اند اگر ما تا به حال آغاز اعمال اجتماعی فاصله اقدامات فقط یک هفته قبل از آن در ماه مارس به کنترل گسترش کروناویروس جدید, برآورد از دانشگاه کلمبیا نشان می دهد.

"Counterfactual شبیه سازی نشان می دهد که تا به حال این همان کنترل اقدامات اجرا شده فقط 1-2 هفته قبل از آن تعداد قابل توجهی از مرگ و میر شده است می تواند جلوگیری," دانشگاه گفت: در یک تجزیه و تحلیل توسط Sen Pei Sasikiran Kandula و جفری شمن.

یک گزارش در نیویورک تایمز با استناد به این تحلیل گفت که اگر آمریکا آغاز شده بود قفل کردن شهرستانها و محدود کردن تماس های اجتماعی در مارس 1, دو هفته زودتر از زمانی که بیشتر مردم شروع به اقامت در داخل خانه حدود 83 درصد از مردم تا کنون از این ویروس می تواند شما ذخیره شده است.

تحت این سناریو در مورد 54,000 کمتری از مردم فوت کرده اند در اوایل ممکن است. "هزینه زیادی از انتظار به اقدام نشان دهنده بی رحم دینامیک از شیوع این بیماری که از طریق شهرهای آمریکا در اوایل ماه مارس. حتی تفاوت های کوچک در زمان را مانع از بدترین رشد نمایی که توسط مارس بود گیرند New York City, New Orleans, و دیگر شهرهای بزرگ" محققان دریافتند.

"این یک تفاوت بزرگ است. که لحظه ای در زمان ابتلا به این که در مرحله رشد است فوق العاده مهم در کاهش تعداد مرگ و میر" گفت: Jeffrey شمن متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه کلمبیا و رهبر تیم تحقیقاتی.

این مقاله نیویورک تایمز گفت: این یافته ها بر اساس بیماری های عفونی مدلسازی است که ابزار اندازه گیری چگونه کاهش تماس بین مردم شروع و در اواسط ماه مارس کاهش انتقال ویروس است.

شمن تیم مدل چه اتفاقی می افتاد اگر همان کسانی که تغییرات گرفته شده بود یک یا دو هفته قبل از آن و برآورد گسترش عفونت و مرگ و میر تا زمانی که ممکن است 3. این گزارش گفت که نتایج نشان می دهد که به عنوان متحده بازگشایی شیوع بیماری به راحتی می تواند از کنترل خارج شود مگر اینکه مسئولان از نزدیک نظارت بر عفونت و بلافاصله سرکوب جدید شعله ور شدن یو پی اس.

در نیویورک مترو منطقه به تنهایی 21,800 مردم مرده بود توسط آوریل 3. کمتر از 4,300 فوت کرده اند پس از آن اگر اقدامات کنترل شده بود در محل قرار داده و به تصویب رسید و در سراسر کشور فقط یک هفته زودتر در مارس 8, محققان برآورد شده است.

بیشتر لورن Ancel Meyers, یک دانشگاه تگزاس در آستین اپیدمیولوژی بود که درگیر در این تحقیقات گفت: این تحقیقات نشان می دهد که اگر مداخلات رخ داده بود دو هفته قبل" بسیاری از Covid-19 مرگ و میر و موارد را مانع شده اند در اوایل ممکن است نه فقط در شهر نیویورک بلکه در سراسر ایالات متحده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن