تایلندی, مرد مجبور به بیمارستان روانی بیش از تی شرت شعار

توسط: AP | بانکوک | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 8:44:31 pm قانون شده است مورد آزار قرار گرفته برای اهد

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: AP | بانکوک | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 8:44:31 pm
قانون شده است مورد آزار قرار گرفته برای اهداف سیاسی به سکوت شدند اما در سال های اخیر تعداد موارد کاهش یافته است که دولت به جای استخدام قوانین پوشش جرایم رایانه ای و فتنه. (AP/بازنمودی)

مردی که با ارسال یک عکس نشان آنلاین خود را با پوشیدن یک پیراهن با یک شعار بازجویی های سنتی احترام به تایلند سلطنت پذیرفته شده علیه او را به یک بیمارستان روانی نقاشی نگرانی از فعالان حقوق بشر.

پایه و اساس قانونی برای قرار دادن 45 ساله Tiwakorn Vithiton به Khon Kaen Rajanagarindra بیمارستان روانی در شمال شرقی استان از Khon Kaen روشن نیست.

Tiwakorn باعث به هم بزنید با ارسال تصاویر در Facebook صفحه از او با پوشیدن یک تی شرت با شعار "من از دست داده اند تمام ایمان در نهاد سلطنت."

علنا در انتقاد از سلطنت در تایلند است که هر دو اجتماعی تابو و قانونی خطرناک است. "مواردی که در آن افراد مظنون به جرم اهانت به سلطنت به طور سنتی تحت تعقیب قرار یک lese majeste قانون است که حامل یک مجازات 3 تا 15 سال در زندان است.

قانون شده است مورد آزار قرار گرفته برای اهداف سیاسی به سکوت شدند اما در سال های اخیر تعداد موارد کاهش یافته است که دولت به جای استخدام قوانین پوشش جرایم رایانه ای و فتنه.

در ماه ژوئن این سال پادشاه ماها Vajiarlongkorn گفت: دولت نباید تحت پیگرد قانونی قرار lese majeste موارد است.

Khon Kaen رئیس پلیس مسلح ، ژنرال Puttipong Musikul گفته آسوشیتد پرس روز چهارشنبه که Tiwakorn نه هیچ جرمی متهم شده اند و در بیمارستان بستری شد به دلایل پزشکی. مدیر بیمارستان دکتر Nathakorn Jampathong گفت Tiwakorn شده است تحت ارزیابی روانی پس از بستری در جولای 9.

"همه من می توانم به شما بگویم این است که او خوب است. و ارزیابی است که هنوز هم در رفتن" Nathakorn گفت: در یک تماس تلفنی.
Yingcheep Atchanont یکی از یک گروه کوچک از مدافعان حقوق بشر که بازدید Tiwakorn روز دوشنبه در بیمارستان است.

"او به نظر می رسید خوب است اما مطمئن نیستم در چه ظرفیت قانونی او است که برگزار می شود" گفت: Yingcheep که با این نسخهها کار با iLaw مستقل عدالت ناظر ، او گفت: Tiwakorn خانواده به او گفت که کارکنان بیمارستان و پلیس تا به حال به زور او را هنگامی که او در برابر رفتن به بيمارستان پس زودتر مراجعه به خانه خود توسط پزشکان که از او سوال نمود.

Yingcheep گفته شده است وجود دارد افزایش منافع عمومی در این سال در ابراز نظرات تایلندی, سیاست و جامعه و مردم پیدا کرده بود راه حل به صحبت کردن بدون نقض قوانین سرکوبگر. او در توصیف Tiwikorn است که یک شکل عمومی و نه شناخته شده بود عضو هیچ گروه سازمان یافته به عنوان باهوش در چگونه او ابراز نظر خود را.

مقامات در پاسخ به فوران رایگان سخنرانی با اقدامات خارج از قانون مانند قرار دادن فشار بر روی اهداف خود از نگرانی با مراجعه خانواده " خانه و صحبت کردن به خود معلمان است.او گفت: وجود 13 lese majeste مورد از 89 که iLaw تحت نظارت است که در آن متهم به پایان رسید تا محدود در بیمارستان های روانی.

"Tiwakorn مورد اول است که در آن مقامات به حال کسی که متعهد کسی مستقیما به روانپزشکی تسهیلات بدون داشتن رفته از طریق تشکیل پرونده اتهامات و حقوقی بازداشت اول" گفت: Yingcheep.

درمان مخالفان به عنوان بیمار روانی است نه یک رمان تمرین در اقتدارگرا متحده است. اتحاد جماهیر شوروی سابق بود به خصوص برای بدنام داشتن منتقدان اعلام کرد بیمار روانی به طوری که آنها می تواند قرار داده میشه بدون رفتن را از طریق فرآیندهای قانونی است که می تواند کمک به اعتبار ادعای خود را به زندانیان سیاسی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب