پوتین و مغلوب ساختن پیشی جستن مورد بحث G7 نشست نفت در بازار تماس: کرملین

توسط: عصر ایران | مسکو | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 6:30:16 pm رهبران دو کشور همچنین در مورد او

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: عصر ایران | مسکو | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 6:30:16 pm
trump, putin, g7 summit رهبران دو کشور همچنین در مورد اوپک+ معامله در تولید نفت کاهش و اقدامات لازم برای مبارزه با کروناویروس کرملین گفت. (بازنمودی تصویر)

مسکو (العالم) – رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در تماس تلفنی روز دوشنبه خود را در مورد ایده برگزاری گسترده گروه هفت نشست بعد از این سال با امکان دعوت برای روسیه کرملین و کاخ سفید گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او خواهد تعویق انداختن اجلاس G7 او امیدوار بود به میزبان بعدی ماه تا سپتامبر یا بعد از آن و گسترش فهرست مدعوین که شامل استرالیا و روسیه و کره جنوبی و هند است.

کاخ سفید در بیانیه ای در این تماس گفت: تهمت و پوتین در مورد "پیشرفت نسبت به برگزاری G7."

بریتانیا و کانادا را از صحبت کردن در برابر این ایده از readmitting روسیه به یک فروم از آن اخراج شد و از سال 2014 پس از الحاق منطقه کریمه از اوکراین است.

روسیه گفته بود در اوایل روز دوشنبه بود که به دنبال برای جزئیات بیشتر قبل از پاسخ.

رهبران دو کشور همچنین در مورد اوپک+ معامله در تولید نفت کاهش و اقدامات لازم برای مبارزه با کروناویروس کرملین گفت. پوتین تشکر مغلوب ساختن پیشی جستن برای تحویل در ایالات متحده طرفداران کرملین گفت و تبریک مغلوب ساختن پیشی جستن در اولین پروازهای فضایی ناسا فضانوردان از خاک ایالات متحده در نه سال.

مغلوب ساختن پیشی جستن و پوتین همچنین در مورد "نیاز به موثر کنترل سلاح" در کاخ سفید گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب