ما هزینه های مصرف کننده فرو رکورد 7.5% بازتاب ویروس

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: مارس 30 سال 2020 7:25:49 pm اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز پیش بینی

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: مارس 30 سال 2020 7:25:49 pm
اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز پیش بینی کرده بود هزینه های مصرف کننده در حال سقوط 5.0% در ماه مارس است. (الساندرو Grassani/نیویورک تایمز)

ایالات متحده هزینه های مصرف کننده سقوط 7.5 درصد در ماه مارس منعکس کننده رشد تاثیر بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان آمریکایی ها با پیروی stay-at-home سفارشات.

وزارت بازرگانی گفت که صرف کاهش بیشترین افت ماهانه در پرونده که بازگشت به سال 1959 بیش از رکورد قبلی کاهش 2.1% در ژانویه 1987. درآمد شخصی نیز به شدت کاهش یافت و در ماه گذشته با کاهش 2 درصدی دستمزد و حقوق, بزرگترین بخشی از درآمد سقوط 3.1% به میلیون ها نفر از آمریکایی ها شروع به پخش کردن اعلامیه های.

این گزارش گفت که این کشور تجربه بزرگ کاهش می یابد به عنوان "مصرف کنندگان لغو محدود و یا هدایت هزینه های خود را." دولت گزارش روز شنبه که به طور کلی اقتصاد به عنوان اندازه گیری توسط تولید ناخالص داخلی کاهش در نرخ سالانه از 4.8 درصد در ماه های ژانویه-مارس چهارم رهبری بزرگترین فصلنامه کاهش در هزینه های مصرف کننده پس از سال 1980.

هزینه های مصرف کننده حساب برای 70 درصد از فعالیت های اقتصادی شده است و اقتصاد را standout مجری در سال های اخیر اما با بیشتر تیز کاهش هزینه های پیش بینی تحلیلگران پیش بینی می کنند که تولید ناخالص داخلی کاهش خواهد یافت حدود 40 درصد در زمان مه-ژوئن چهارم بزرگترین کاهش فصلی در ضبط.

این کاهش تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول نشانه پایان از کشور طولانی ترین توسعه اقتصادی که آغاز شده بود در ژوئن 2009. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت امیدوار است این رکود خواهد بود V شکل با کاهش شدید و به دنبال آن افزایش سریع به عنوان stay-at-home سفارشات منقضی خواهد شد و آمریکایی ها به بازگشت به کار و از سرگیری فعالیت های عادی مانند خرید و خوردن در رستوران ها.

اما خصوصی بسیاری از اقتصاددانان نگران است که این رکود می تواند معطل تا یک واکسن علیه ویروس توسعه یافته است و می شود به طور گسترده ای در دسترس چیزی است که رخ می دهد ممکن است تا اواسط سال آینده. "Coronavirus ترس اجتماعی فاصله اقدامات بی ثباتی مالی و کاهش اعتماد به نفس گرفته اند شدید تلفات در مصرف کنندگان توانایی و تمایل به صرف" گفت: لیدیا Boussour ارشد ایالات متحده اقتصاددان در آکسفورد اقتصاد است.

ماه مارس گزارش داد که یک تورم سنج نزدیک از سوی فدرال رزرو کاهش یافته است 0.3% در ماه مارس است تا 1.3% از یک سال پیش و زیر تغذیه 2 درصد هدف برای تورم است. فدرال رزرو در روز چهارشنبه نشان داد که آن را حفظ نرخ بهره نزدیک به صفر برای آینده قابل پیش بینی به عنوان بخشی از تلاش های فوق العاده برای تقویت اقتصاد انتظار می رود به آن رنج می برند بدترین بحران اقتصادی از سال 1930.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن