چرا ممنوعیت ضد همجنسگرایان 'تبدیل درمانی' کافی نیست

قانونگذاران در سراسر جهان پیشنهاد کرده اند قانون جدید به بان کی مون 'تبدیل درمانی' – تلاش برای یک فرد را تغییر

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

قانونگذاران در سراسر جهان پیشنهاد کرده اند قانون جدید به بان کی مون 'تبدیل درمانی' – تلاش برای یک فرد را تغییر گرایش جنسی و یا هویت جنسیتی.

در کانادا برای مثال نخست وزیر جاستین ترودو گفت: ممنوعیت درمانی تبدیل شد به یک "اولویت" برای دولت خود در حالی که نمایندگان مجلس در استرالیا, فرانسه, ایرلند و نیوزلند و اسپانیا نیز خواهان ممنوعیت.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد شکنجه گفته است که در برخی موارد تبدیل درمانی می تواند "منجر به شدید و زندگی جسمی و روانی درد و رنج و می تواند مقدار به شکنجه و بدرفتاری." با توجه به آمریکایی انجمن روانشناسی, 'تبدیل' یا "آب درمانی" برای همجنسگرایان مردم شده است مربوط به موارد افسردگی و اضطراب و suicidality.

در سال 2018 پارلمان اروپا خواستار متحده به ممنوعیت این شیوه – هر چند آن را نمی دهد راهنمایی در مورد چگونگی تبدیل درمانی باید تعریف شده و یا پیشتر. این مهم است زیرا اطلاعات مهم و با عجله به اتخاذ تنبیهی قانون تحمیل مجازات های کیفری در غیر خشونت آمیز و غیر اجباری شیوه به عنوان به خوبی به عنوان آنهایی که سوء استفاده کرده و تحت الشعاع نیاز به حمایت از بازماندگان.

کشورها در حال انجام کار درست با تنظیم سرکوبگر و مضر 'گی درمان'. اما این قوانین باید مبتنی بر حقوق بشر و ارائه راه حل های معنی دار برای افرادی که آسیب – به جای تمرکز تقریبا به طور انحصاری در ضربات پنالتی برای پزشکان است که در مسیر است که بسیاری از کشورها به نظر می رسد به شرح زیر است.

در سال 2016 به عنوان مثال مالت شد اولین بار در کشور به ممنوعیت برخی از انواع تبدیل درمانی است. پزشکان در صورت جریمه تا €5000 یا شش ماه را در زندان با مجازات های سنگین تری برای مجوز حرفه ای.

پارلمان آلمان به تازگی تصویب ممنوعیت تبلیغ یا ارائه تبدیل درمانی برای تحت 18s و ساخته شده خود عمل یک جرم جنایی با مجازات حبس.

ایرلند و نیوزیلند و فرانسه با توجه به جرم تبلیغات و یا تبدیل انجام درمان در کودکان و بزرگسالان با زندان محکوم شوند. در اکوادور, تبدیل, شیوه های درمانی قابل مقایسه با شکنجه را می توان با تا سیزده سال در زندان است.

حفاظت از حقوق بشر

در حالی که این پاسخ جدید, تبدیل, درمان نیست. این رشد در محبوبیت در 1960s و 70s, هنگام همجنس گرایی و فراجنسیتی هویت در نظر گرفته شد اختلالات روانی و 'درمان' شامل ارائه مشاوره و مجازات های بدنی و حتی مداخله جراحی است.

پس از همجنسگرایان هویت شده اند به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده به عنوان یک فرم عادی توسعه انسانی; سازمان جهانی بهداشت محرمانه "همجنسگرایی" و "اختلال هویت جنسی" به عنوان اختلالات روانی و 'تبدیل' تلاش شده است به عنوان بی اعتبار و بی اثر و مضر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن