سازمان ملل متحد و صلیب سرخ درخواست دولت متحد در حال توسعه coronavirus واکسن

توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 5:25:31 pm از روز شنبه بیش از 6.5 میلیون نفر در سر

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 5:25:31 pm
covid courses, stress problem از روز شنبه بیش از 6.5 میلیون نفر در سراسر جهان تایید شده است با آلوده coronavirus و بیش از 386,000 فوت کرده اند با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

سازمان ملل متحد و صلیب سرخ بین المللی و هلال احمر جنبش خواسته است که دولت ها و دیگران متحد در حال توسعه "مردم واکسن" برای محافظت از هر کس در برابر coronavirus.

درخواست تجدید نظر خود را قبل از واکسن اجلاس سران در لندن برگزار شده توسط واکسن جهانی داد که به دنبال بسیج میلیاردها دلار از بودجه برای COVID-19 واکسن.

"مردم واکسن" باید حفاظت از ثروتمندان, فقرا, پیر و جوان گفت: بیانیه ای توسط سازمان ملل متحد و صلیب سرخ بین المللی و هلال احمر جنبش است. که یک "اخلاقی ضروری است که ما به ارمغان می آورد همه با هم در انسانیت مشترک ما" را گفت.

آن گفت: این بیماری همه گیر است و همچنین بالا بردن خطرات ناشی از بیماری های دیگر به عنوان آن را مختل دوران کودکی ایمن سازی برنامه های ترک حداقل 80 میلیون کودک زیر سن یکی در خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرخک ، دیفتری و فلج اطفال.

ضرورت پیدا کردن یک راه برای جلوگیری شیوع بیماری آشکار بود که هند به گزارش روز پنج شنبه و در عین حال یکی دیگر از تعداد بی سابقه ای از عفونت های جدید در 9,304 با 260 مرگ و میر در حالیکه در 24 ساعت. هند شمارش COVID-19 مرگ و میر پیشی گرفتن از 6000 و تعداد آن از عفونت افزایش یافته و به حدود 217,000 وزارت بهداشت گفت. که باعث می شود هند هفتم بدترین برخورد با این بیماری همه گیر.

همسایه پاکستان گزارش داد بیش از 4000 موارد جدید و گفت: 82 بیشتر مردم مرده بود, بالا بردن آن مرگ و میر به 1,770. در روز پنج شنبه به عنوان بسیاری از 901 COVID-19 بيمار ذکر شده در شرایط بحرانی در پاکستان بیمارستان. سنبله در عفونت می آید هفته پس از نخست وزیر عمران خان overrode از هشدارهای کارشناسان و کاسته یک مستند. مقامات سرزنش عمومی برای پیوستن به اجتماعی فاصله مقررات.

به عنوان کشورهایی مانند نیوزیلند و استرالیا علامت پیشرفت در مهار این بیماری همه گیر و کار بر روی برنامه ای برای از سرگیری برخی بین المللی مسافرت هوایی به دیگران هستند و نیاز به اقدامات احتیاطی.

شمال مقدونیه دوباره به راه افتادند دقیق محدودیت در حرکت در آن سرمایه اسکوپیه و سه دیگر مناطق پس از تایید 101 عفونت های جدید از روز شنبه.

در ایالات متحده, که در آن موجی از تظاهرات در اضافه کردن به نگرانی های اضافی ممکن است شیوع موارد جدید از coronavirus شده اند کنگره تنها چند هفته پس از بسیاری از کسب و کار اجازه داده شد به بازگشایی شده است.

آریزونا مقامات گزارش شده نزدیک به 1000 مورد جدید در روز شنبه در میان افزایش بستری شدن در بیمارستان کمی بیش از دو هفته پس از رژیم صهیونیستی است. mlb خود را به پایان رسید, اقامت در خانه سفارش دهید. دولت در حال حاضر اندکی بیش از 22,000 موارد و 981 مرگ و میر.

یوتا اپیدمیولوژی دولت صادر شده درخواست تجدید جمعه برای مردم اجتماعی را حفظ فاصله و احتیاط پس از دولت آمار و ارقام نشان داد به طور متوسط حدود 200 مورد جدید یک روز در هفته گذشته بالاترین میانگین هفتگی تا کنون پس از همه گیر آغاز شد.
کارولینای جنوبی وارد شده آن در کمترین روزانه مورد شمارش در هفته گذشته. دو بالاترین مرگ, شمارش رخ داده در هفته گذشته – 20 مرگ و میر در مارس 27 و 17 مرگ و میر در روز چهارشنبه.

درصد مثبت آزمون به طور متوسط بیش از 14 روز و 28 روز در حال افزایش است که مقامات بهداشتی استفاده برای تعیین اگر گسترش ویروس تحت کنترل است.

از روز شنبه بیش از 6.5 میلیون نفر در سراسر جهان تایید شده است با آلوده coronavirus و بیش از 386,000 فوت کرده اند با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. تعداد واقعی عفونت است که تصور می شود بسیار بالاتر به علت محدودیت در تست و بسیاری از موارد بدون علامت.

هر دو در ایالات متحده و در سراسر جهان این است که فقیرترین و آسیب پذیر شده اند که سخت ترین ضربه دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: در یک پیام ویدئویی. میلیون ها نفر از مردم در حال حرکت از جمله کسانی که مجبور به فرار از خانه های خود به دلیل خشونت و یا فاجعه و مهاجران "صورت سه بحران را به یکی از نورد" او گفت:.

یک بحران بهداشتی در شرایط اجتماعی که در آن فاصله است "غیر ممکن است لوکس" و بهداشت آب و فاضلاب اغلب سخت برای پیدا کردن است بدتر ساخته شده توسط خود را به وضعیت اسفبار اقتصادی و همه گیر مربوط به محدودیت در حرکت است. ترس از COVID-19 نیز منجر به "بالا رفتن سرسام آور بیگانه ستیزی و نژاد پرستی و انگ زدن" و در معرض خطر بیشتری از جنسیتی خشونت اشاره به این حادثه تلخ گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب