تازه نگرانی های حریم خصوصی و سود در بیمه خدمات درمانی Covid اطلاعات معاملات

اسناد و مدارک به دست آمده توسط # teamnigel نشان می دهد دولت بریتانیا در گمراه عمومی در مورد چگونه از آن است که

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

اسناد و مدارک به دست آمده توسط # teamnigel نشان می دهد دولت بریتانیا در گمراه عمومی در مورد چگونه از آن است که حفاظت از حریم خصوصی میلیون ها نفر از NHS کاربران در آن عمده Covid-19 اطلاعات معاملات – و در مورد چگونگی بحث شرکت فنی درگیر ایستاده به سود در دراز مدت.

دو هفته پس از دولت متمایل به فشار از # teamnigel و تکنولوژی عدالت شرکت Foxglove به انتشار قراردادهای حاکم بر آن 'بی سابقه' معاملات با گوگل, مایکروسافت و هوش مصنوعی شرکت اعضای هیات علمی و Palantir کارشناسان مطرح کرده اند تعدادی از نگرانی های فعلی از نظر می پردازد.

آنها هشدار داده اند که NHS کاربران می تواند دوباره شناسایی از سلامت خود داده است که این شرکت می تواند سود حاصل از مالکیت معنوی تولید شده از پروژه (با وجود اطمینان به خلاف) و قرارداد هموار کردن راه به صورت بی سابقه ای طولانی مدت دسترسی به بیمه خدمات درمانی غیر قابل توصیف توسط شرکت های خصوصی.

"این واقعیت که هنکاک متمرکز پیگیری و ردیابی برنامه در حال حاضر سقوط نشان می دهد دولت بی کفایتی و استکبار. اما افتضاح و راه آنها را نادیده گرفته و همه هشدارها نیز آشکار خود را گسترده تر قصد در اطراف NHS و اطلاعات شخصی. ما نمی توانیم استراحت - همه از این است که افشای این راه آنها بوده است و توزیع قرارداد به شرکت های خصوصی و پیگیری معاملات است که به دسترسی به هر دو شخصی و NHS اطلاعات" تونی o'sullivan, صندلی نگه داشتن ما بیمه خدمات درمانی عمومی گفت: # teamnigel.

مرموز مورد دوباره ویرایش وبلاگ

این پروژه در ابتدا شرح داده شده توسط دولت به عنوان یک کوتاه مدت بخش مهمی از آن اورژانس Covid-19 پاسخ. در یک وبلاگ در تاریخ 28 مارس دولت اطمینان داد که "تمام داده ها در داده های ذخیره ناشناس است موضوع را به کنترل دقیق" است و این کنترل خواهد "اطمینان حاصل شود که افراد نمی تواند دوباره شناسایی... [از جمله] از بین بردن شناسه مانند نام و آدرس و جایگزینی این با نام مستعار."

پس از # teamnigel و تکنولوژی عدالت شرکت Foxglove ارسال آزادی درخواست اطلاعات در مورد معاملات وبلاگ تغییر داده شده برای حذف این اطمینان و به دولت به سادگی که: "تمام اطلاعات برگزار شد در پلت فرم منوط به کنترل دقیق که در دیدار با الزامات قانون حفاظت از داده ها."

قرارداد منتشر شده در ژوئن 5 ساعت قبل از # teamnigel شد و با توجه به شکایت های خود را برای افشای ممکن است توضیح دهد که چرا دولت بی سر و صدا اصلاح این وبلاگ. قرارداد بدون تضمین در گمنامی اما به جای صحبت از "pseudonymisation". حریم خصوصی فعالان طولانی استدلال کرد که "pseudonymisation" فراهم نیست گمنامی به دلیل آن باعث می شود آن را ممکن است برای re-شناسایی افراد به خصوص هنگامی که صلیب همسان با تراشه ها جای دادند از داده های دیگر. قانون تحت GDPR در حال حاضر به رسمیت می شناسد این خطر نیز هست.

این قرارداد همچنین نشان می دهد عدم شفافیت در مورد 'کنترل کننده داده ها' پروژه. این یک سوال بسیار مهم است: که در نهایت مسئول نگه داشتن اطلاعات شخصی از NHS کاربران بی خطر است ؟

دولت ادعا کرده است که NHS انگلستان است که کنترل کننده داده ها. با این حال قرارداد با Palantir – یک شرکت فناوری تاسیس یک مغلوب ساختن پیشی جستن-حمایت از میلیاردر و با حمایت سازمان سیا – است برگزار شده توسط NHS انگلستان است. به جای آن با سازمان بیمه خدمات درمانی در شرق میدلندز, بیمه خدمات درمانی Arden & بیشتری East Midlands راه اندازی واحد پشتیبانی. این واحد قرار دارد بحث برانگیز "پروژه های استراتژیک تیم" تا زمانی که واحد تعطیل شد و در سال 2016 پس از یک رشته شکست خورده NHS خصوصیسازی پروژه ها. آن را پس گرفته شود و در بسیاری دیگر از برون سپاری طرح های.

Palantir آمده است تحت قبلی انتقاد برای آن پیش بینی پلیس' نرم افزارهای جاسوسی است که متهم شده است از ایجاد 'نژادپرستانه بازخورد حلقه' در برخی از ما نیروهای پلیس. این نیز نقش مهمی در هدف قرار دادن و اخراج مهاجران بدون در ایالات متحده است.

به عنوان کری nataly motek در Foxglove گفته است: "ما می دانیم که این بیماری همه گیر است که برخورد ما سیاه و آسیایی, شهروندان سخت ترین. قرار دادن Palantir – یک شرکت اجرا می شود که اطلاعات عملیات پلیس و جاسوسان – در قلب بیمه خدمات درمانی خطرات تضعیف اعتماد در بیمه خدمات درمانی در میان کسانی که به آن نیاز دارید بیشتر."

# teamnigel خواسته است دولت چرا در مورد تضمین گمنامی حذف شده بود به همین دلیل این وبلاگ را بررسی نکرده اند و علنا اذعان کرد در خط با عمل خوب و چرا Palantir قرارداد برگزار می شود و بحث راه اندازی واحد به جای با NHS انگلستان و یا وزارت بهداشت, درمان و مراقبت های اجتماعی. در زمان انتشار هیچ پاسخ دریافت شده است.

که می ایستد به سود ؟

این قرارداد همچنین افزایش نگرانی که بیمه خدمات درمانی است که از عمق آن در مذاکره و یا دوباره مذاکره با عجله قرارداد با تکنولوژی غول. نه تنها وجود دارد افزایش خطر که خصوصی و بسیار اطلاعات حساس در معرض می تواند -- به خصوص به عنوان محدودیت در اطلاعات اشتراک گذاری شده اند آرام در پاسخ به بحران است. اما این قرارداد نیز نشان می دهد که فن آوری شرکت های درگیر به خوبی می تواند بزرگتر برندگان از بیمه خدمات درمانی خود را.

دانشکده Palantir و دیگر شرکت فنی بودند گزارش داده نقش کلیدی در Covid بحران بدون رقابتی مناقصه. در مورد دانشکده قرارداد منتشر شد به # teamnigel نشان می دهد که نقش خود را در Covid-19 پایگاه داده ایجاد شده با تغییر یک قرارداد موجود – یکی برای ارائه یک "آزمایشگاه هوش مصنوعی" برای بیمه خدمات درمانی. اصلاح قرارداد در این راه حلال است اما منتقدان می گویند آن را اجازه نمی دهد که برای شفافیت کافی.

انتقادی این قرارداد همچنین به نظر می رسد نشان می دهد که Palantir – که در حال انجام این پروژه فقط برای £1 – اجازه خواهد داشت برای باقی می ماند صاحبان مالکیت معنوی با ارزش توسعه یافته به آنها آموزش نرم افزار های خود را در مقادیر بی سابقه ای از اطلاعات ذخیره شده در سراسر مختلف cloud systems. ما از دولت خواسته اگر آن را به حال سفارش هر گونه ارزیابی از احتمال زیاد (بالا) ارزش این یادگیری است. آنها باید پاسخ داده نمی شود. ما نیز خواسته Palantir به اظهار نظر در این موضوع و بدون دریافت پاسخ.

دولت به ما گفت که در مقابل دانشکده قرارداد تجدید نظر شده بود و استادان را تسلیم تمام مالکیت معنوی به بیمه خدمات درمانی. با این حال کارشناسان حقوقی باید نگرانی در مورد قدرت این حفاظت و درخواست توضیحات بیشتر.

'ملافه پایین برای مدت طولانی

دولت ادعا کرده است که خود را 'بی سابقه' Covid-19 datastore پروژه کوتاه مدت اندازه گیری به آدرس فوری بهداشت عمومی با چالش های ناشی از این بیماری همه گیر. با این حال این ماده از قرارداد را ناشی از نگرانی است که ایران روابط بیمه خدمات درمانی را به خرید بیشتر از این سازمانها و یا از اشخاص ثالث با آنها کار می کنند مانند مشاوره شرکت هایی که به طور خاص ذکر شده در اسناد و مدارک در اطراف این پروژه از جمله شرکت Deloitte و مک کینزی.

در این وبلاگ اعلام پروژه دولت گفت که: "پس از اورژانس است ما امیدواریم که قادر به استفاده از آنچه که ما آموخته اند که از تکنولوژی ما همکاران برای دریافت بهتر در درون دولت در جمع آوری داده ها تجمع و تجزیه و تحلیل...تجزیه و تحلیل داده ها به ما اجازه می دهد برای ایجاد تغییرات بیمه خدمات درمانی اطمینان حاصل کرد که ما زحمتکش بهداشت و مراقبت های حرفه ای و افرادی که به آنها وابسته هستند خدمت کرده است بسیار کارآمد تر و پاسخگو سازمان است."

اما این قرارداد فاقد هر گونه روشن تضمین می کند که بیمه خدمات درمانی خواهد بود قادر به استفاده از نتایج پروژه به انجام این نوع از تجزیه و تحلیل مگر آن روابط خود را به بیشتر قرارداد با ارائه دهندگان نرم افزار و یا شرکت های دیگر که با استفاده از آنها.

این قرارداد همچنین نیاز شرکت به ارائه یک "خروج از برنامه". ما از دولت خواسته اگر چنین برنامه های خروج وجود داشته باشد و به افشای آنها ، ما باید پاسخ دریافت نکرده.

# teamnigel درک تعداد قابل توجهی از Palantir و کارکنان دانشکده در حال حاضر در حال جاسازی شده در سازمان بیمه خدمات درمانی. ما پرسید که چگونه بسیاری از. دوباره, ما تا به حال بدون پاسخ.

صحبت در پاسخ به # teamnigel آخرین یافته های Phil غرفه هماهنگ علوم پزشکی محرمانه فعالان MedConfidential گفته است: "ما خواستار شفافیت پس ابتدا بسیار ضروری است که به اعتماد عمومی است. ماه به همه گیر با دهها میلیون نفر از مردم اطلاعات شخصی در حال پردازش ما حتی می توانید این اساسی ترین اطلاعات از حدی که به ما داده است که استفاده می شود و به چه منظور. از آنها بخواهید برای تمام داده های ما و آنها و بزرگ شدن آن تا جایی که منافع ؟

"ما نیاز به شفافیت در مورد آنچه در حال انجام است با ما داده و چه انتخاب مردم واقع است."

اگر شما فکر می کنم که منافع عمومی روزنامه نگاری باید ادامه خواستار شفافیت در طول COVID بحران و پس از آن, لطفا در نظر حمایت از # teamnigel امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب