به عنوان coronavirus مستند برطرف ایتالیایی ها ترس از آینده تاریک و دلگیر

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 8:25:03 am از آوریل 4 به بعد شهروندان تنها مجاز به ترک خا

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 8:25:03 am
Italy lockdown relaxation, Italy lockdown coronavirus, italy lockdown guidelines, coronavirus europe, coronavirus italy, indian express newscoronavirus, coronavirus news, Italy markets open, Italy covid 19 deatsh, covid 19 india tracker, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise از آوریل 4 به بعد شهروندان تنها مجاز به ترک خانه های خود را به فروشگاه برای مواد غذایی و دارو برای رفتن به محل کار و یا دکتر و به دیدار بستگان و همکاران. (عکس: Damini Ralleigh)

آن است که یک صبح آفتابی در رم با آسمان آبی و گرم و زمستان دما در پایتخت ایتالیا. در عین حال این شهر ارجمند مجسمه ها و بناهای تاریخی به نظر می رسد تنها آن خالی میادین و خیابان ها مانند یک وهم آور مجموعه فیلم است. جمعیت کثیری از گردشگران از بین رفته اند را در خود جای افسران پلیس ایستاده در هر گوشه درخواست پیاده به همین دلیل آنها در خارج و در مورد.

ایتالیایی ها بود و مشتاقانه در انتظار نخست وزیر جوزپه کونته کنفرانس مطبوعاتی در روز یکشنبه امیدوار او را در نهایت اعلام کرد این کشور در حال انجام مستند خواهد شد و در مارس 4. اما کونته نا امید آنها گفت: به جای آن که محدودیت برداشته شود ٬ در افزایش است.

'ما خواهید بود گرسنه به زودی'

"من نمی بینم سیاه برای آینده, اما من به دنبال در چیزهایی که از طریق رنگ شیشه یا. خاکستری است که احتمالا رنگ من استفاده از برای توصیف این وضعیت می گوید:" کلودیو روم راننده تاکسی است. کلودیو می گوید: او منتظر ساعت در هر روز برای کرایه و او هیچ ایده چگونه او را موفق به پرداخت مالیات خود را در ماه آینده.

"ویروس خود را از دست داده پانچ اینجا هنوز هم آن را نمی خواهد زیاد است و ما خواهید بود گرسنه به زودی. من واقعا می ترسم. چرا که اگر شما بدهی و یا بر روی وام مسکن خود را, شما نمی توانید دریافت وام جدید از بانک" bemoans کلودیو.

ایتالیا جان سالم به در اولین ماه از coronavirus بحران و سخت اجتماعی فاصله قوانین به نظر می رسد که اثر مثبت داشته است. در حال حاضر دولت ایتالیا اعلام کرده است که آغاز مرحله دوم در مبارزه با یکی قرار داده است که اقتصاد پیش از زندگی اجتماعی است. دولت مشتاق است به اقتصاد ایتالیا دوباره در حال اجرا و طرح جدید را ببینید بیشترین تولید شروع به بالا در مارس 4. رستوران ها یک بار دیگر خواهد بود قادر به دریافت مواد غذایی تحویل و کافه ها و سالن مو نیز مجاز به باز کردن در آن تاریخ است.

'مرحله بعدی مشکل تر خواهد بود'

نخست وزیر کونته تشکر ایتالیایی ها برای صبر و شکیبایی آنها نشان داده اند. او گفت که او با افتخار تا چه حد ایتالیایی ها در حال حاضر در این فوق العاده ای مبارزه خواستار آن یک موفقیت بزرگ است. او افزود: "مرحله بعدی مشکل تر خواهد بود."

راننده تاکسی کلودیو نا امید گفت: "بسیاری از ایتالیایی ها تا به حال به در بدهی به دلیل بحران است." دولت ایتالیا ارائه کرده است ماهانه پرداخت غرامت از €600 ($659) به خود اشتغالی شهروندان به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که با شغل تمام وقت اما کلودیو شک و تردید باقی می ماند: "اکثر ایتالیایی ها هنوز در انتظار در ماه گذشته پرداخت. در صورتی که پول نمی آید چگونه می تواند به آنها پرداخت ماه آینده مالیات؟"

کلودیو می گوید کشورهای دیگر انجام داده اند به مراتب بیشتر برای کمک به شهروندان خود را از نظر مالی "تنها چیزی که ما در حال گرفتن مجوز به ترک خانه های ما," او می افزاید: sarcastically.

که نظر به اشتراک گذاشته شده است سیمونا اجرا می شود که یک کافه در قلب رم. "حتی اگر این پول پرداخت شده برای هفته آن را هنوز هم به اندازه کافی نخواهد بود." او می گوید این طرح بی فایده است: "بسیاری از خانواده ها هنوز هم در حال انتظار برای €600 آنها وعده داده شده است. چگونه آنها قرار است برای تغذیه کودکان خود را? ما انتظار کمک مالی از دولت است. ایتالیا است که به معنای واقعی کلمه گرسنه."

محدودیت های مسافرتی را در محل باقی می ماند

محدودیت های مسافرتی را در محل باقی می ماند و حتی در فاز دو دولت طرح است. از آوریل 4 به بعد شهروندان تنها مجاز به ترک خانه های خود را به فروشگاه برای مواد غذایی و دارو برای رفتن به محل کار و یا دکتر و به دیدار بستگان و همکاران. شهروندان تنها مجاز به سفر خارج از خانه خود در منطقه اگر آنها می تواند ثابت کند که آن را کاملا ضروری است.

ایرنه Farinelli یک 70 ساله بازنشسته است که به شدت مخالف این ایده از انزوای منطقه ای. او می گوید: "من فرزندان و نوه های خود زندگی می کنند در یک منطقه است. من شده اند قادر به دیدن آنها برای دو ماه. بسیاری از مردم نگران هستند که ما قفل خواهد شد تا در خانه برای مدت زمان طولانی. ما باید برای خارج شدن از این وضعیت به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

در عین حال حتی اگر بسیاری از ایتالیایی ها می خواهید برای دیدن محدودیت های مسافرتی برداشته اپیدیولوژی و virologists دعوت دولت به نگه داشتن آنها را در محل برای تا زمانی که ممکن است. Andrea Cristanti از دانشگاه پادوا یکی از ترین کشور احترام virologists. او استدلال می کند که گام های کوچک دولت گرفته شده برای شل محدودیت در حال حاضر بیش از حد. صحبت با روزنامه La Repubblica, Cristanti گفت: "زمانی که کشور را تحت مستند در مارس 11, ما تا به حال 1,800 عفونت های جدید هر روز. که همان شماره ما ثبت شده روز گذشته است."

هیچ مدرسه تا سپتامبر

Daniele یک پدر جوان شکایت مدارس است که نادیده گرفته می شود حتی اگر کارخانه ها اجازه خواهد داشت برای باز کردن: "که قرار است به دنبال پس از کودکان اگر ما نمی توانیم آنها را به پدربزرگ و مادربزرگ خود را'? ما در حال رها شده است."

رومی ها تردید دارند خرد شده زیر بار coronavirus محدودیت و مالی آسیب آنها را با آنها به ارمغان آورد. حتی بیشتر مأیوس کننده به شهروندان این واقعیت است که آنها باور ندارند فاز دو این مبارزه را بسیار تسکین.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن