پلیس بریتانیا: پارک دارویی و نقدی که به کشته شدن 3 بود یک حمله تروریستی

توسط: AP | لندن | به روز شده: 21 ژوئن 2020 4:09:22 pm پلیس می رسند Forbury باغ در مرکز شهر از خواندن

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399
توسط: AP | لندن | به روز شده: 21 ژوئن 2020 4:09:22 pm
Three killed in stabbing at UK park; police say motive unclear پلیس می رسند Forbury باغ در مرکز شهر از خواندن انگلستان که در آن آنها در پاسخ به یک "حادثه جدی" شنبه, ژوئن 20, 2020. (عکس از آسوشیتدپرس)

پلیس بریتانیا می گویند که آنها در حال درمان سلاح سرد و داد و بیداد در یک پارک که به کشته شدن سه نفر به عنوان یک حمله تروریستی است.

دین Haydon انگلستان هماهنگ کننده ضد تروریسم پلیس گفت: کارآگاهان مصرف بیش از تحقیقات مربوط به حمله در شهر مطالعه در غرب لندن است.

پلیس پیشتر گفته بودند نگه داشتن ذهن باز درباره انگیزه.

سه نفر کشته و سه نفر دیگر به طور جدی زخمی در دارویی و نقدی در خواندن را Forbury باغ پارک در شب شنبه. 25 سال است که در بازداشت است.

Three slain in stabbing at UK park; police say motive unclear یک آمبولانس هوایی پس از آن فرود آمد در Forbury باغ در مرکز شهر از خواندن انگلستان که در آن یک "حادثه جدی" صورت گرفت شنبه, ژوئن 20, 2020. (AP)

رسانه های بریتانیا پیشتر گزارش داد که پلیس مظنون تروریستی انگیزه و مرد دستگیر شد, لیبی. پلیس هم تایید می کنند که یا انتشار مظنون نام.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت: "افکار با تمام کسانی که تحت تاثیر این حادثه هولناک در خواندن."

خشونت فوران حدود 7 p. m. به عنوان خانواده و دوستان برخوردار بودند گرم شب آفتابی در Forbury باغ پارک در خواندن یک شهر در حدود 200 ، 000 ساکنان 40 مایل (64 کیلومتر) غرب لندن است.

شاهدان گزارش دادند که پلیس و هلیکوپتر فرود در پارک. در عرض چند دقیقه پلیس به حال مسدود کردن چندین جاده و دو هوا آمبولانس فرود آمد در این نزدیکی هست.

مربی شخصی لارنس مخمر گفت: پارک پر بود از گروه های اجتماعی در این چمن که "یکی تنها فرد راه می رفت از طریق ناگهان فریاد زد: برخی از کلمات نامفهوم و رفت و در اطراف یک گروه بزرگ از حدود 10 تلاش برای چاقو زدن به آنها را."

"او با چاقو به سه نفر از آنها به شدت در گردن و زیر بازوها و سپس برگشتند و شروع به در حال اجرا به سمت من و ما تبدیل شده و شروع به در حال اجرا" مخمر گفت. "هنگامی که او متوجه شد که او نمی تواند گرفتن ما او تلاش برای چاقو زدن به گروه دیگری نشستم. او کردم یک نفر در پشت گردن و سپس هنگامی که او متوجه شد همه شروع به اجرا می زد پارک."

پلیس گفت که "تعدادی از مردم مجروح شدند و به بیمارستان منتقل شده. متأسفانه سه نفر از این افراد فوت کرد و یکی دیگر از سه متحمل آسیب های جدی است."

سلطنتی برکشایر بیمارستان در خواندن آن گفت: درمان شد دو از تلفات این حادثه.

این حادثه ساعت پس از یک زندگی ماده تظاهرات در Forbury باغ اما پلیس گفت: هیچ ارتباط بین این حمله و اعتراض.

Nieema حسن, یکی از سازمان دهندگان از روز شنبه در اعتراض گفت: تظاهرکنندگان ترک کرده بود در زمان خشونت رخ داده است. در پست های رسانه های اجتماعی او گفت که او بود "دعا برای افرادی که مبتلا هستند. من امیدوارم که آنها خوب است."

بریتانیا رسمی تهدید تروریسم سطح می ایستد در "قابل توجهی" سطح متوسط پنج پله مقیاس معنای حمله به احتمال زیاد است.

آن را قبلا ایستاده بود یک درجه بالاتر در "قابل توجهی" برای چندین سال. این کشور شده است در برخورد با یک سری از حملات خشونت آمیز در سال های اخیر از جمله یک بمب گذاری انتحاری در یک کنسرت آریانا گراند در منچستر در سال 2017 که به کشته شدن 22 نفر و دو مرگبار خودرو و حملات چاقو در لندن در همان سال است.

هواپیمایی کارگر کارلوس گارسیا پاسکوال بود در راه رفتن به خانه اش در نزدیکی Forbury باغ زمانی که وسایل نقلیه اضطراری و افسران پلیس فرود آمد. او گفت: آن را "هرج و مرج" به عنوان پلیس فریاد زد و مردم را به ترک این منطقه است.

"ما نمی دانیم که اگر آن را یک وضعیت مانند مانند در لندن اتفاق افتاد چند سال پیش که در آن حمله بودند در شل" او گفت:. "Forbury باغ صلح آمیز بسیاری از خانواده ها وجود دارد با بچه های خود را به بازی پیک نیک. به درک که اتفاق افتاده در Forbury باغ است که واقعا سخت به این باور."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن