جو بایدن خواستار تهمت کشور 'اولین' نژادپرستانه رئیس جمهور

توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 12:39:07 pm جو بایدن و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 12:39:07 pm
Joe Biden calls trump racist, Donald Trump, First racist president, America protests, Black Lives matter, world news جو بایدن و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (عکس)

جو بایدن گفت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود که این کشور "برای اولین بار" نژادپرستانه رئیس جمهور.

این presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد نظرات در آمد مجازی تاون هال سازمان توسط کارکنان خدمات اتحادیه بین المللی. هنگامی که یک پرسشنامه شکایت از نژادپرستی در اطراف شیوع کروناویروس و با اشاره به رئیس جمهور با اشاره به آن به عنوان "چین ویروس" بایدن در پاسخ انفجار مغلوب ساختن پیشی جستن و "خود را گسترش نژادپرستی است."

"راه او در معاملات با مردم بر اساس رنگ پوست خود را منشاء ملی که در آن از آنها کاملا مشمئز کننده," معاون سابق رئیس جمهور گفت:. "هیچ رئیس جمهور نشسته تا به حال انجام داده بود. هرگز. هیچ رئیس جمهوری جمهوریخواه این انجام داده است. هیچ دموکراتیک رئیس جمهور. ما تا به حال نژادپرستان و آنها وجود داشته است. آنها سعی کردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد. او یکی از اولین بار است که."

بایدن همچنین پیشنهاد کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن است با استفاده از نژاد "به عنوان یک گوه" برای منحرف کردن اذهان از خود نادرست از این بیماری همه گیر.

بسیاری از روسای جمهور "از جمله ملت را اول جورج واشنگتن" متعلق به بردگان است.

رئیس جمهور وودرو ویلسون در این کشور 28 رئیس جمهور است که با داشتن نام خود را حذف شده از دانشگاه پرینستون را سیاست عمومی مدرسه پس از تظاهرات اخیر علیه نهادی نژادپرستی و خشونت پلیس. ویلسون که به خدمت در اوایل قرن 20th, پشتیبانی تبعیض نژادی و اعمال آن در چندین آژانس های فدرال.

در یک مجلس جلسه بعد سه شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به یک سوال در مورد بایدن نظرات با اشاره به تلاشهای دولت خود عبور عدالت کیفری اصلاح قانون و گسترش فرصت های مناطق و همچنین به عنوان نرخ بیکاری پایین شماره برای گروه های اقلیت قبل از شیوع کروناویروس.

"من انجام داده ام بیشتر برای آمریکایی های سیاه و سفید از هر کسی با امکان استثنا از آبراهام لینکلن" رئیس جمهور گفت:. "هیچ کس حتی نزدیک بوده است." کاترینا Pierson, مشاور ارشد برای مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین در بیانیه ای گفت که "هیچ کس نباید در سخنرانی های نژادی و عدالت از جو بایدن."

بایدن قول داده است که اگر انتخاب او آغاز خواهد شد پرداختن به نژادپرستی نهادی در 100 روز اول مصرف ، این نخستین بار نیست که او پیشنهاد مغلوب ساختن پیشی جستن اقدامات نژادپرستانه.

بایدن ساخته شده است مبارزات انتخاباتی خود را در اطراف این انتخابات یک "نبرد برای روح ملت" و می گوید او احساس مجبور به اجرا برای رئيس جمهور پس از او را دیدم مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به یک کشنده 2017 سفید supremacist حمله counterprotesters در Charlottesville, Virginia, با گفتن وجود دارد "برخی بسیار خوب مردم" در هر دو طرف.

هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: سال گذشته که چهار دموکراتیک congresswomen از رنگ باید "بازگشت" به کشورهای خود بایدن آن را به نام "تخت نژادپرستانه حمله کند."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب