مغلوب ساختن پیشی جستن نیروهای نظامی طرح stuns آلمان و سنگ های پس از جنگ سفارش

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 12:24:43 pm رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ب

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 12:24:43 pm
Trump’s troop plan stuns Germany and rocks the Postwar order رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بخشنامه به جلو 9,500 نیروهای نظامی از آلمان بازدید, صفحه اصلی برای دوستان آمریکا مانند ادگار Knobloch که باواریا شهر شده است به ایالات متحده خدمات اعضا برای هفت دهه است. (نیویورک تایمز)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بخشنامه به جلو 9,500 نیروهای نظامی از آلمان بازدید, صفحه اصلی برای دوستان آمریکا مانند ادگار Knobloch که باواریا شهر شده است به ایالات متحده خدمات اعضا برای هفت دهه است.

مانند آنگلا مرکل صدر اعظم شهردار Grafenwoehr بود گرفتار کردن گارد. این آخرین نشانه از آمریکا را تخریب روابط با متحد وفادار است که نه تنها میزبان بسیاری از نیروهای خود را در اروپا بلکه همچنین آنها دیده می شود سوخت اقتصاد محلی.

این شهر در قرون وسطی با یک جمعیت کوچک به مراتب بیشتر از اندازه آمریکا حضور نظامی نشان می دهد فقط آنچه یک سایه ایالات متحده بازیگران در سراسر اروپا پس از جنگ جهانی دوم و چه آن عقب نشینی نماد در چشم مردم و ناظران بین المللی. یکی دیگر از نیروهای نظامی قطع خواهد سیگنال بیشتر با شکستن یک میراث از دو نسل.

واقع در نزدیکی سابق آلمان شرقی مرز Grafenwoehr جایی که در خارج از کشور, ایالات متحده زیرساخت های نظامی و جامعه اوراق قرضه جان سالم به در پایان جنگ سرد است. مردم محلی جشن شکرگزاری و لذت بردن از دنده یدکی. هر سال آنها به نوبه خود توسط هزاران نفر در آلمان-آمریکا جشنواره محلی برای به اشتراک گذاشتن آبجو, bratwurst و موسیقی کشور با حدود 11,000 نیروهای ایالات متحده مستقر در ناتو را بزرگترین منطقه آموزش در اروپا است.

"آنها به طور کامل یکپارچه در اینجا" Knobloch, 55, در مصاحبه ای گفت:. "رستوران ها دو زبانه هستند. مخلوط وجود دارد ازدواج, خانواده های مخلوط. شما اغلب می شنویم از اعضای جامعه: 'آمریکایی ها آزاد ما."

وجود ندارد بسیار نوستالژی بین تهمت و مرکل که باید درگیر شدند بارها و بارها بر تجارت و آلمان را آهسته جدول زمانی برای نشست سازمان پیمان آتلانتیک شمالی دفاع صرف هدف است. ماه گذشته مرکل توبیخ مغلوب ساختن پیشی جستن در طرح خود برای برگزاری یک فرد در گروه هفت در نشست سران در ماه ژوئن که او می خواهم رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین برای حضور در.

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن گرفته است هدف اقتصادی آلمان ممکن است, مرکل — طولانی ترین-خدمت G-7 رهبر انقلاب پس از 15 سال در قدرت خیره است او را در سراسر یک جبهه گسترده از دفاع از قوانین مبتنی بر اقتصاد جهانی به سیاست اختلافات مانند هزینه های دفاعی. یک فیزیکدان آموزش مرکل نیز در تقابل با مغلوب ساختن پیشی جستن در علم مبتنی بر رویکرد به بازگشایی آلمان از آن coronavirus مستند.

قانونگذاران و مقامات دولتی در برلین با انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن نیروهای نظامی تصمیم که کاهش نیروهای آمریکایی در آلمان با کمی بیش از یک چهارم به یک حمله.

"این طرح بار دیگر نشان می دهد که برگ برنده دولت نادیده مرکزی عنصر رهبری: مشارکت شرکای ائتلاف در تصمیم گیری روند" یوهان Wadephul معاون مرکل مجلس جلسه گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم و راه آن را ابلاغ تذکر در چه مقدار از آلمان روابط سرد با رئیس جمهور آمریکا که علنا مورد سوال ناتو ارزش. تا اواسط روز شنبه دولت آلمان تا به حال هیچ کلمه ای رسمی از واشنگتن در روند خروج از برنامه.

حزب سبز مجلس Tobias ویلانوا برانگیخته مغلوب ساختن پیشی جستن حضور در اجلاس ناتو که در آن او berated آمریکا و متحدان به گام تا دفاع صرف و به نام آلمان "یک اسیر به روسیه" برای امتناع از توقف جریان نورد 2 پروژه خط لوله گاز.

"کسی که عمل می کند در این راه نمی تواند نشان می دهد تا در بروکسل با نگرش یادآوری داد شرکای وظایف خود" ویلانوا گفت.

حتی پس از ایالات متحده نیروهای نظامی کاهش ممکن است حس نظامی از آلمان امروزه عمدتا در خدمت به عنوان یک مرکز برای ایالات متحده عملیات در دیگر نقاط جهان از جمله در خاورمیانه و شمال گفت: به یک مقام دولتی که خواسته نمی شود به نام به خاطر تصمیم گیری نشده است اعلام کرد. کلیدی دیگر آمریکا تاسیسات در آلمان شامل Ramstein پایگاه هوایی و لندستوهل منطقه ای مرکز پزشکی بیمارستان.

در روزهای اوج پس از جنگ جهانی دوم, روابط ایالات متحده آمریکا نیروهای نظامی استقبال شد در غرب آلمان به عنوان آزاد از نازی ها و سدی در برابر تهاجم اتحاد جماهیر شوروی. مسن آلمانی ها به یاد داشته باشید هنگامی که الویس پریسلی مستقر شد به عنوان یک G. I. در 1958-60 در فریدبرگ شمال فرانکفورت. به لذت از زنان جوان آلمانی او حتی ثبت یک آهنگ در شکسته, آلمانی, در مورد وقت خود را وجود دارد. ارتش بسته پست در سال 2007.

شریک مهم

نگرش تغییر در اواخر 1970s و اوایل 1980s زمانی که ناتو تصمیم به پایگاه آمریکا پرشینگ II را در آلمان برای مقابله با اتحاد جماهیر شوروی موشک های بالستیک باعث تظاهرات گسترده در غرب آلمان است. پس از سقوط دیوار برلین در سال 1989 برخی از سیاستمداران آلمانی به نام برای حذف ایالات متحده آمریکا سلاح های هسته ای از خاک آلمان.

روابط جعلی بیش از چند دهه توسط آمریکا خدمات اعضا که چرخش از طریق آلمان را ترک علامت خود را در ایالات متحده بیش از حد. در حالی که 85 درصد از آمریکایی ها نظر آمریکا پایگاه نظامی در آلمان به عنوان مهم برای ایالات متحده آمریکا امنیت ملی تنها 52 درصد از آلمانی ها می گویند که این پایگاه های مهم خود را برای امنیت ملی, بر اساس یک نظرسنجی توسط تحقیقات پیو و Koerber بنیاد منتشر شده در ماه نوامبر است.

در عین حال آلمان ها هستند احتمال بیشتری برای نمایش در ایالات متحده به عنوان یک شریک مهم تر از آمریکایی ها هستند به احتمال زیاد به نظر آلمان به عنوان یکی از با توجه به نظرسنجی.

گزارش می دهد که مغلوب ساختن پیشی جستن است و با توجه به کاهش بیشتر و ممکن است نیروهای نظامی تغییر جهت به لهستان ظاهر شده اند به مدت حداقل دو سال. در همین حال ایالات متحده آمریکا نیروهای نظامی قدرت را در آلمان کاهش یافته و به حدود 34,500 از اوج 274,000 در طول 1960s.

"چنین خروج خواهد بود تاسف در هر راه" نوربرت Roettgen یک مرکل متحد که ریاست پارلمان آلمان را به کمیته امور خارجی گفت: در مصاحبه با Funke گروه رسانه ای. "من نمی توانید ببینید هر دلیل منطقی برای خروج."

'ترحم بزرگ'

همانطور که در دور قبلی کاهش آلمانی مناطق که در آن نیروهای مستقر هستند را اقتصادی رسید. حدود نیمی از نیروهای ایالات متحده مستقر هستند در ایالت راینلند-فالتز در کشور آلمان واقع که هم مرز فرانسه, بلژیک و لوکزامبورگ.

"این تاثیر می گذارد نه تنها 9,500 نیروهای بلکه خانواده خود را که بدان معنی است که حدود 20000 آمریکایی ها در مجموع" پیتر Beyer دولت هماهنگ کننده اطلس روابط گفت: DPA مستند در یک dvd. او گفت که او نگران آسیب پایدار به آمریکا و آلمان خبر داد.

در Grafenwoehr شهردار Knobloch می گوید آمریکا اعضای خدمات بسیار بخشی از جامعه است که آنها بلافاصله abided بایرن اقدامات در برابر این بیماری همه گیر کوروناویروس. او شرط بندی آمریکا نمی خندق Grafenwoehr در بخشی به دلیل ارتش در مرکز سرمایه گذاری در سال های اخیر است.

"این امر می تواند بزرگ ترحم اگر آن آمد که" شهردار گفت. "در Grafenwoehr شما واقعا می توانید ببینید که چگونه درک در میان ملل توابع در زندگی روزمره."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن