'چه خبر؟': جورج فلوید تظاهرات پژواک از طریق چنگال بزرگ

این زن 24 ساله به سختی نیاز به یک بلند گو حرف زدن در چهار شنبه, ژوئن 4, به عنوان او یک جمعیت از صدها بارها و ب

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

این زن 24 ساله به سختی نیاز به یک بلند گو حرف زدن در چهار شنبه, ژوئن 4, به عنوان او یک جمعیت از صدها بارها و بارها: "چه خبر؟"

"جورج فلوید!" جمعیت در پاسخ به پادشاه صدا شروع به بیرون دادن. آنها تا به حال مونتاژ وجود دارد به تقاضای تغییر پس از فلوید 46 ساله ایرانی درگذشت و پس از او دوخته به زمین برای بیش از هشت دقیقه توسط یک افسر پلیس در مینیاپولیس. افسر که به زانو در Floyd گردن با اتهام قتل درجه دوم.

فلوید مرگ آخرین طولانی در حال اجرا رشته از جمله مرگ و برانگیخته سراسر کشور سری از تظاهرات که گاهی تشدید خشونت.

Demonstrators march through downtown Grand Forks Thursday in support of George Floyd. Photo by Eric Hylden/Grand Forks Herald

تظاهرات از طریق مرکز شهر ساری روز شنبه در حمایت از جورج فلوید. عکس ها توسط اریک Hylden/چنگال بزرگ هرالد

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"در حال حاضر من می ترسم" Hamzat چمن یک Ph. D. دارنده و هنرمند از توگو که در گرند فرک در سال به جمعیت گفت که شماره بیش از 500. "از آنجا که زمانی که من به تماشای این ویدئو قتل جورج فلوید, من احساس می کردم که جهان اطراف من در حال فرو ریختن و شروع کردم به گریه. من فقط نگه داشته است. نکته بعدی که من بود و من رفتم به اتاق که در آن من 2 ماهه دختر به خواب رفته بود و پس از آن من او را در آغوش گرفت و پس از آن من نگه داشته گریه بیشتر به این دلیل که من نمی خواهم برای دیدن او رشد بدون پدر."

Aiyana لوقا یک چنگال بزرگ صاحب کسب و کار که گفت او در تظاهرات مشابه در فارگو با اشاره به آنچه او در نظر ایالات متحده سابقه طولانی نژادپرستی و تنش نژادی.

"این در جریان بوده است برای بیش از 400 سال" او گفت:. "هنگامی که شما به اطراف نگاه همان علائم شما در حال خواندن در حال حاضر همان نشانه هایی از 1950 و 1960 و 1970."

"موعظه!" مرد فریاد زد: از جمعیت است.

Hundreds of protestors march to the Greenway Thursday in support of George Floyd. Photo by Eric Hylden/Grand Forks Herald

صدها نفر از تظاهرکنندگان مارس به Greenway پنج شنبه در حمایت از جورج فلوید. عکس ها توسط اریک Hylden/چنگال بزرگ هرالد

تظاهرات زخم از طریق مرکز شهر Grand Forks به طور خلاصه توقف در نزدیکی رودخانه سرخ قبل از رفتن را از طریق شهرستان و دوباره. پس از آن وارد در گاراژ ماه مارس از طریق رفت و شهر دوباره فراتر از آن مورد توافق طرفین در مسیر که باعث چنگال پلیس برای هشدار دادن در Facebook که آن را رفته بود "اسکریپت کردن" و اصرار ساکنان برای جلوگیری از این منطقه است.

چند تظاهرکنندگان به طور خلاصه فریاد زد نیل کارلسون بنیانگذار و تنها کارمند iNewz تلویزیون که به نظر می رسد livestreaming ماه مارس. اما فراتر از آن و چند heckles از عبور وسایل نقلیه و دیگر تماشاچیان این تظاهرات باقی مانده است تقریبا جهانی صلح آمیز است.

"من برای یک اعتراض مسالمت آمیز اما این برادر" لوک گفت: قیافه سوی چمن, "گفت که او نگران بود و من را تکرار کلمات مشابه من مکرر در فارگو: من برای یک اعتراض مسالمت آمیز اما من نمی خواهد کنار ایستاده اند و اجازه دهید هر یک از این مردان و زنان سیاه بود حمله کردند."

Protestors gather at the entrance to the downtown parking garage Thursday in support of George Floyd. Photo by Eric Hylden/Grand Forks Herald

معترضان جمع آوری در ورود به مرکز شهر پارکینگ پنج شنبه در حمایت از جورج فلوید. عکس ها توسط اریک Hylden/چنگال بزرگ هرالد

تظاهرکنندگان در نهایت پراکنده خود را در حالی که تعداد انگشت شماری از پلیس و چنگال بزرگ شهرستان کلانتر نمایندگان که لوقا ذکر approvingly پوشیده نیست riot gear یا دیگر قابل ملاحظه beefier تجهیزات در نگاه.

مینه سوتا مقامات پس از شارژ مینیاپولیس افسر درک چوین و سه نفر دیگر که ایستاده بود در حالی که او kneeled در Floyd گردن برای چند دقیقه. اما بسیاری از تظاهر کنندگان وجود دارد و در سراسر کشور می گویند آنها امید برای تغییرات گسترده تر به ساختار ایالات متحده در سیستم عدالت کیفری. دموکراتیک کشاورز-کارگر قانونگذاران در ایالت مینه سوتا شروع به فشار برای اصلاحات در یک امکان ویژه جلسه قانونی در این تابستان با توجه به شهرهای دوقلو رسانه ها و میشیگان کنگره جاستین Jalbi معرفی فدرال لایحه که پایان "واجد شرایط ایمنی" برای پلیس است که آن را آسان تر برای آنها را به شکایت توسط مردم ادعا نقض حقوق مدنی است.

پادشاه و Shannelle تامپسون یکی از مارس سازمان گفت: آنها نیست هر گونه اهداف خاص مانند کسانی که در ذهن است. در ماه مارس تامپسون توضیح داده شد یک تماس را به پایان دادن به نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا

"ما باید اذعان کرد" او گفت: هرالد قبل از این تظاهرات شرکت کنند. "پاسخگویی نیاز به اتفاق می افتد برای کاهش ارزش و غیرانسانی از زندگی و مردم از رنگ ها در سراسر کشور."

Grand Forks police chief Mark Nelson stops traffic downtown as protestors walk back to the downtown parking garage during a rally in support of George Floyd. Photo by Eric Hylden/Grand Forks Herald

Grand Forks رئیس پلیس Mark Nelson توقف ترافیک مرکز شهر به عنوان معترضین پیاده روی به مرکز شهر پارکینگ گاراژ در طول یک تظاهرات در حمایت از جورج فلوید. عکس ها توسط اریک Hylden/چنگال بزرگ هرالد

حسن عبدی تظاهرکننده دیگری گفت: هرالد او متوجه شده در رسانه های اجتماعی است که پلیس درمان سفید و سیاه و سفید مظنون متفاوت است و آنها به طور کلی انجام نمی تماس همکاران خود' سوء. او انجام یک نشانه آن است که به عنوان خوانده شده "شکستن دیوارهای آبی."

"زمانی که سیستم شکست خورده جورج فلوید سیستم شکست خورده همه ما" شهردار مایک براون گفت: راهپیمایان. "زمان برای تغییر در حال حاضر."

براون گفت: هرالد او هیچ تغییری در ذهن اما گفت که او قصد دارد برای میزبانی گوش دادن جلسات با تظاهرات سازمان.

Grand Forks mayor Michael Brown speaks to protestors gathered at the obelisk near the Sorlie Bridge Thursday. Photo by Eric Hylden/Grand Forks Herald

Grand Forks شهردار مایکل براون صحبت می کند به تظاهرکنندگان جمع شده در ستون هرمی شکل سنگی در نزدیکی Sorlie پل پنج شنبه. عکس ها توسط اریک Hylden/چنگال بزرگ هرالد



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن