چنگال بزرگ شهرداری نامزد رابین دیوید معذرت خواهی برای خانواده افزایش به تئوری توطئه

که ایمیل که هرالد به بررسی بخشی از یک سری از توطئه فکر ایمیل است که گردش در گرند فرک در هفته های اخیر. آنها ba

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

که ایمیل که هرالد به بررسی بخشی از یک سری از توطئه فکر ایمیل است که گردش در گرند فرک در هفته های اخیر. آنها baselessly تلاش برای لینک Bochenski یک زمان توسعه و شهرداری نامزد سابق هاکی ستاره — به فاسد مالی گذشته است. Bochenski که بزرگ شد در مینه سوتا بازی هاکی در UND قبل از حرفه ای ورزشی حرفه ای در NHL و بعد از آن در یک لیگ بین المللی برای یک تیم مستقر در قزاقستان.

ایمیل — که وجود دارد تعداد نامعلومی از نسخه — ادعای Bochenski خارجی حقوق و دستمزد از لیگ هاکی گرفتار در فساد و حاکی از آن است که هر پول او استفاده می شود به صندوق مبارزات انتخاباتی خود را باید به طور مشابه آلوده. آنچه که دقیقا این بدان معناست که برای Bochenski انتخاباتی نیست و به صراحت اعلام کرد در ایمیل دیده می شود هرالد. Bochenski شمارنده است که او با پول خود را صادقانه و بدون در نظر گرفتن دولت از قزاقستان سیاست است.

شهردار مسابقه در حال ورود به مراحل نهایی آن با رای گیری در حال حاضر در حال وقوع از طریق پست پیش از ژوئن 9 مهلت — اصلی قبل از coronavirus روز انتخابات. دیوید و Bochenski در حال اجرا در برابر وقت شهردار مایک براون و نوشتن در نامزد هنر Bakken.

"من صحبت کردن با رابین امروز و از او عذرخواهی می کنیم. ... ما فقط تلاش برای حرکت به جلو" Bochenski روز دوشنبه گفت:. "من فکر می کنم آن را یک زمان استرس زا برای همه و من فکر می کنم همه چیز اتفاق می افتد زمانی که شما تحت استرس و گمان می کنم."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هرالد دیده است دو نسخه از کسانی که ایمیل های که نوشته شده کمی متفاوت هر چند با همان کلی استدلال. یک نسخه فرستاده شد برای رسانه های خبری در سراسر داکوتای شمالی از یک ایمیل ناشناس حساب به نام بعد از یک باب دیلن آهنگ. ایمیل منسوب به "یوهانا دیلن" آمد از یک آدرس است که ظاهرا قبول ندارد پاسخ.

دیگر لیست برایان Schill رابین دیوید شوهر به عنوان فرستنده ایمیل است که به نظر می رسد شده اند فرستاده دوباره توسط یکی دیگر از اعضای Schill خانواده است. آن است که روشن نیست از ایمیل هرالد بررسی دقیقا چگونه بسیاری از مردم برایان Schill ارسال ایمیل برای هر چند او گفت که کمتر از 20. او عذرخواهی کرد برای نقش خود در این مورد که او گفت که او فکر می خصوصی باقی می ماند.

"این ایمیل به عنوان شما احتمالا دیده می شود. من قطعا نمی خواهد برای تایید همه آن" Schill گفت و اشاره کرد که او بیشتر علاقه مند در بخشی که سوال Bochenski را تضاد منافع و روابط کسب و کار.

در یک شنبه مصاحبه دیوید تایید کرد که او تا به حال صحبت با Bochenski در مورد آن.

"من فقط می خواستم مطمئن شوید که برندن درک بیش از حد آن این است که از مبارزات انتخاباتی. ... او نیست من شناخته شده برای یک مدت زمان طولانی اما شخصیت من و روش من است که همیشه یکی از ساختمان و پرورش روابط" دیوید گفت. "من می دانم آن را عنوان متصل به کمپین حتی اگر آن نبود حتی اگر این بود که خارج از هر نوع آگاهی و رضایت در بخشی از من — اما من هنوز هم می خواستم برای رسیدن به او."

یک lynchpin از نظریه این است که Bochenski صرف فوق العاده مبالغ در مبارزات انتخاباتی خود. اما در مارس 1, شهرستان, انتخابات اسناد و مدارک تنها نشان می دهد در مورد $13,000 در هزینه و بیش از $3,000 در جزء به جزء کمک های مالی — به مراتب پایین تر از یک "شش رقم کمپین" است که نظریه فرض میکند.

برخی از قطعات از ایمیل ها به طور کامل بی اساس — مانند برای مثال زمانی که آنها جمع آوری سوالات از چه Bochenski حرکت خواهد کرد روابط خود را به املاک و مستغلات و توسعه کسب و کار اگر او برنده ، Bochenski است گفت که او مطمئن است اگر او را محروم از کسانی که کسب و کار حتی اگر بخشی از اقتصادی پلت فرم به املاک و مستغلات و ارزش گذاری املاک سیاست.

اما تئوری های توطئه از Bochenski را قزاقستان روابط در حالی که از ظاهری هیچ شایستگی در حال مثالی از یک مسئله بزرگتر از شهردار مسابقه. تئوری های توطئه — آیا در مورد سیاست های محلی, ریشه های coronavirus و یا حتی در مورد "دولت عمیق" — به طور فزاینده ای روزمره بخشی از ملی سیاسی گفتگو. و در حالی که تئوری های توطئه شده اند بخشی از ملی پارچه برای نسل آنها هرگز شده است بسیار زیاد یا بیشتر به طور گسترده ای اعتقاد بر این است.

"علت اصلی شکست به موانع در ارتباطات" UND دانشمند علوم سیاسی بو چوب گفت: در هرالد مصاحبه در روز دوشنبه. ظهور رسانه های اجتماعی و تغییرات زیادی در ارتباطات از راه دور قرار داده اند روزمره ساکنان در مقابل سیاسی مکالمات به راحتی قادر به اشتراک گذاشتن آنچه آنها لطفا با همسایگان خود است. همان می رود برای بد بازیگران.

"آن را هزینه آنها هر آنچه که آنها در حال پرداخت ماهانه برای اینترنت صورتحساب" چوب گفت. "است که می شده اند غیر قابل تصور یک نسل پیش است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب