مغلوب ساختن پیشی جستن را هزینه برای مرز دیوار رد شده توسط دادگاه تجدید نظر آمریکا

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 8:20:51 am مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده بود ملی

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 8:20:51 am
donald trump, US news, vijay shanker, indian american judge in US court مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده بود ملی اضطراری در مرز در فوریه 2019 برای دسترسی به منابع مالی. (عکس: رویترز)

یک دادگاه تجدید نظر فدرال در روز جمعه گفت: رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اشتباه بود, to منحرف $2.5 میلیارد دلار به پنتاگون برای ساخت بخشی از خود-به دنبال دیوار در امتداد مرز ایالات متحده و مکزیک.

در یک جفت از 2-1 تصمیم گیری 9th, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر گفت: کاخ سفید فاقد قانون اساسی اقتدار را برای انتقال و اشاره کرد که کنگره تا به حال رد بودجه و پیدا کردن هیچ "پیش بینی نشده نظامی مورد نیاز" برای توجیه آن است.

توضیح داد| چگونه ما مرز و دیوار نهفته است 800,000 کارگران

دادگاه همچنین گفت: کالیفرنیا و نیومکزیکو که به مرز با مکزیک و در میان 20 متحده تحت پیگرد دولت تا به حال جایگاه قانونی به دنبال ادعای خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده بود ملی اضطراری در مرز در فوریه 2019 برای دسترسی به منابع مالی.

نوشتن برای اکثریت اما قاضی سیدنی توماس گفت: "قوه مجریه را شکست به نمایش در بتن از نظر که منافع عمومی به نفع یک مرز دیوار است به خصوص قابل توجه به این که کنگره تعیین شمشیربازی به کاهش بودجه اولویت و وزارت دادگستری را به خود امتیاز داده به خلاف نتیجه گیری."

وزارت دادگستری تا به حال هیچ اظهار نظر فوری.

کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا ستایش سان فرانسیسکو-بر اساس درخواست دادگاه برای توقف مغلوب ساختن پیشی جستن را "غیر قانونی پول گرفتن" و گفت: مالیات دهندگان شایستگی این را می دانم که پول خود را می رود که کنگره در نظر دارد.

دادگاه تجدید نظر نیز حکم داد که باشگاه سیرا و مرز جنوبی جوامع ائتلاف می تواند شکایت بیش از انحراف و سزاوار یک دستور.

که حاکم ممکن است نمادین پس از ایالات متحده آمریکا دیوان عالی کشور گفت: در ماه ژوئیه گذشته به سازمان های غیر انتفاعی به احتمال زیاد تا به حال هیچ حق قانونی برای شکایت.

دیوان عالی کشور نیز اجازه $2.5 میلیارد صرف شود در حالی که دادخواهی خود ادامه داد.

که باعث کندی احتمال تاثیر جمعه گیری که بالغ 184 صفحه و تایید پایین احکام دادگاه.

هر دو قضات در روز جمعه اکثریت منصوب شد رئیس جمهور بیل کلینتون در حالی که مخالف قاضی یک مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب.

موارد کالیفرنیا et al v تهمت et al, 9th ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر شماره 19-16299 و 19-16336; و باشگاه سیرا et al v تهمت و همکاران در همان دادگاه Nos. 19-16102 و 19-16300.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن