مذاکرات غرفه به عنوان عیادت مینه سوتا قانونگذاران

در حالی که قانونی رهبران ابراز خوش بینی بعد از ظهر یکشنبه در مورد توانایی خود را برای تصویب یک پیشنهاد قبل از

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

در حالی که قانونی رهبران ابراز خوش بینی بعد از ظهر یکشنبه در مورد توانایی خود را برای تصویب یک پیشنهاد قبل از ساعت زده 12:00, حزبی, اختلاف نظر بر سر دولت COVID-19 pandemic پاسخ تهدید به غرق شدن این پیشنهاد و همچنین به عنوان یک مجموعه ای از کارمند دولت و موافقت نامه های کار.

در خطر بود به سمت بالا از $1 میلیارد دلار در پیشنهاد پروژه های عمومی در جاده ها, پل ها, تصفيه خانه فاضلاب, کالج و دانشگاه در ساختمان ها و زیرساخت های دیگر نیاز در سراسر کشور. و قطع پرداخت و یا پرداخت برای بالا بردن 50,000 دولت کارگران آویزان در تعادل به عنوان قانونگذاران مخالف در مورد اینکه آیا آنها باید به تایید قرارداد مذاکره سال گذشته است.

با کمی بیش از 10 ساعت در سمت چپ مقننه جلسه رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت: رهبران و فرماندار بودند مجازی در مکالمات مورد اندازه مطابق با بیل و مجموعه ای از دیگر طرح قانونی است که می تواند همراه با آن است.

"بدیهی است که مطابق لایحه هنوز زنده است" Gazelka به خبرنگاران گفت: قبل از ورود به دور دیگری از مذاکرات است. "وجود دارد یک سراسیمگی از مذاکرات مانند همیشه وجود دارد این است که در پایان."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما حدود 6:40 بعد از ظهر سنا موفق به پیشبرد $998 میلیون اتصال پیشنهاد که رهبران در این اتاق به عنوان یک مصالحه.

"این آخرین قطار خروج از ایستگاه برای پیوند" Gazelka گفت: در انتشار اخبار. "این ناامید کننده است که ما نمی آیند با هم امشب در, این مسئول مهم لایحه. همه رهبران چهار و چهار قفقاز — از جمله حزب دموکرات و فرماندار باید با هم کار کنند برای مینه سوتا است."

یک روز قبل از جمهوری خواهان در ایالت مینه سوتا خانه رای پایین 2 میلیارد دلار طرح وجود دارد گفت: دولت نمی تواند به استطاعت آن را با توجه به پیش بینی 2.4 میلیارد دلار کسری بودجه. اقلیت ها در هر مجلسی نقش کلیدی در پیوند لایحه بحث خود را به عنوان رای مورد نیاز برای کمک به رسیدن به یک سه پنجم اکثریت.

و با کمتر از سه ساعت باقی مانده خود را به صورت کامل کسب و کار وجود دارد به نظر می رسید هیچ پیشنهاد است که می تواند برنده بیش از اکثریت و اقلیت قفقاز در هر اتاق.

"احتمال یک جلسه ویژه به نظر می رسد و نه بالا" گفت: سناتور. دیو Osmek R-Mound گفت: پس از 9 بعد از ظهر

در انتشار اخبار Gov. تیم Walz گفت: برنامه ریزی برای برگزاری یک تماس را فشار دهید صبح روز دوشنبه با رهبران دموکرات در مجلس اما رهبران ایران شده بودند به حضور نشانه دیگری است که اولویت های کلیدی ممکن است ناتمام مانده.

تقسیم مقننه تقسیم بر پیوند لایحه کارگر قرارداد

جمهوری خواهان و دموکرات ها در تقسیم خانه ملت مخالفت در اندازه ایده آل از یک پیوند بیل و آنها برگزار شد و انتظارات مختلف در چه باید همراه با لایحه.

جمهوری خواهان مجلس سنا گفت: قانونگذاران باید به پیشبرد لایحه مالیات برای جبران مشکلات مالی صاحبان کسب و کار مواجه شده با توجه به همه گیر و دولت پاسخ حاوی آن است. آنها همچنین استدلال کرد که دولت باید با تایید نمی prenegotiated دولت کارمند قرارداد برنامه ریزی شده به کارگران یک افزایش در ماه جولای اما به جای بازگشایی مذاکرات و افزایش عطف به ماسبق اگر دولت با مازاد بودجه در سال آینده.

آمریکا در عین حال گفت: قراردادها باید به تصویب به عنوان آنها مذاکره بین اتحادیه های کارگری و Walz دولت. و آنها استدلال می کنند که آمریکا نگرانی ها در مورد فرماندار پاسخ به همه گیر نباید نگه دارید تا یک پیوند لایحه.

"ما نیاز به حل و فصل این دولت کارگر قرارداد و پرتاب نمی کند دولت تمام نیروی کار به هرج و مرج به خصوص در وسط یک بیماری همه گیر که این افراد در واقع کار و انجام خدمات ضروری از طرف ما" رهبر جناح اکثریت مجلس Ryan Winkler, D-طلایی دره خبر داد.

مجلس تصویب قرارداد هفته گذشته سنا نیست. و آن را به نظر می رسد دولت کارگران را قطع پرداخت به عنوان قرارداد خواهد بود دالهای بدون تصویب هر دو مجلس.

در تقریبا خالی کنگره, نمونه پایان جلسه تظاهرات و یا لابی تلاش شد تا حد زیادی وجود ندارد. گروه های ذینفع با هدف قرار دادن در نهایی خود تجدید نظر از طریق رسانه های اجتماعی و رهبران بیش از تلفن و زوم اقدام به اعتصاب یک معامله نهایی.

"مشکل با COVID و انجام بسیاری از چیزهای با زوم است که برخی از شدت مردم در اطراف ما است که آوردن فشار به ما کمک کند رسیدن به پایان" Gazelka گفت: بعد از ظهر یکشنبه. "هیچ کدام از آن را در اینجا, بنابراین مردم نیست در راهروها و بخش های مختلف پایان جلسه که فقط وجود آن باعث می شود برخی از مردم به احساس فشار است."

COVID-19 پاسخ chafes توافق قانونگذاران

در مینه سوتا خانه ایران قانونگذاران حفر شده در خود را در مخالفت با Walz را از دست داده و به COVID-19 همه گیر و صرف بیش از یک ساعت از هل دادن در برابر وزارت آموزش و پرورش هدایت و تشویق آنلاین مراسم فارغ التحصیلی.

آنها را بیرون آورده و اصلاح گسترده تر آموزش و پرورش لایحه که اجازه داده اند مدارس برای برگزاری مراسم فارغ التحصیلی در بهار امسال با وجود Walz مدیریت سفارشات به خلاف در نور از این بیماری همه گیر.

قانونگذاران متهم Walz از "سرقت" آموزان بالا از نقاط عطف, با تشکر. مریم Franson R-Alexandria, تشویق Minnesotans به برگزاری "زیرزمینی" جشن فارغ التحصیلی به هر حال.

بحث spiraled به قانونگذاران reminiscing در مورد خود مدرسه بالا آمدن سن: Rep. اریک Lucero, R-دیتون به خاطر خوردن شام خود را در لباس مخصوص مهمانی رسمی در کشور بوفه قبل از رفتن به پارگی کیسه آب و تشکر. دین Urdahl گفت: او خود را از دست داده ارشد سال خطابه مسابقه پس از یک سخنرانی در حمایت از جنگ ویتنام با تشکر از "کسانی که رفو لیبرال قضات است."

تشکر. Cheryl Youakim D-هاپکینز اصلی نویسنده از اتوبوس لایحه گفت: از دست رفته مراسم فارغ التحصیلی غمگین برای سالمندان, اما "این بیماری همه گیر است دزدیدند ما از بسیاری از چیزهایی که ما را دوست دارم." اصلاح شد و در نهایت با شکست یک 61-69 رای دادن.

خانه رهبر اقلیت در اوایل این هفته گفت که او برنامه ریزی شده برای جلوگیری از یک پیوند لایحه که در مجلسی مگر اینکه Walz به پایان رسید زمان صلح و اضطراری که داده او را گسترده تر كنند. Walz روز چهارشنبه تمدید اقتدار خود را اضافی 30 روز.

این است که در حال توسعه داستان. بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب