هلندی, شهر کاهش روابط با دوقلو لهستانی شهر پس از آن اعلام کرد خود را 'گی-free zone'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 7:58:16 pm لهستان محافظه کار حزب قانون و ع

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 7:58:16 pm
LGBT rights, city council of Nieuwegein, Dutch province of Utrecht, LGBT-free zone, Law and Justice Party, world news, indian express لهستان محافظه کار حزب قانون و عدالت حزب (PIS) شده است هل دادن به اعلام آن شهرستانها "گی مناطق آزاد". Puławy در حال حاضر به پیوستن به بیش از 100 شهرداری در کشور است که باید به طور فعال در کنار "همجنسگرایان ایدئولوژی".

شورای شهر از نیووگین واقع در هلند, استان اوترخت اعلام کرده است که قطع تمام روابط با Puławy آن دو شهر در لهستان است که قبلا اعلام شده خود را یک "همجنسگرایان-منطقه آزاد". این شورا رای تقریبا به اتفاق آرا به نفع پایان رسمی خود را در رابطه با شهرک لهستانی پس از آن اجرا مجموعه ای از ضد همجنس و سیاست های تبعیض آمیز

در حالی که 26 نمایندگان از شورای شهر رای به خاتمه تمام تماس با Puławy, یک عضو شورا بود که به نفع حفظ روابط دوستانه با کوچک لهستانی شهر گاردین گزارش شده است.

لهستان محافظه کار حزب قانون و عدالت حزب (PIS) شده است هل دادن به اعلام آن شهرستانها "گی مناطق آزاد". Puławy در حال حاضر به پیوستن به بیش از 100 شهرداری در کشور است که باید به طور فعال در کنار "همجنسگرایان ایدئولوژی".

"ایجاد کسانی گی-مناطق آزاد این است که یک موضوع جدی و شورای شهر ما ساخته شده است یک بیانیه روشن است: این قابل قبول نیست" شهرها alderman Marieke Schouten گفت: رسانه های محلی در روز دوشنبه.

"همه خوش است در شهر ما. مهم نیست که شما چه رنگ پوست شما, آنچه شما باور دارید و یا در چه گرایش جنسی خود را است," او اضافه شده است. به زودی پس از اعلام شورای شهر تصمیم Schouten شد عکس پوشش لهستانی شهر نام در نیووگین ورود ثبت نام تخته با پرچم رنگین کمان را.

در اوایل این هفته آندره Duda دوباره انتخاب شد برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس جمهور کشور. در طول ناظران سیاسی او ادعا کرد که جامعه همجنسگرایان شد ترویج یک ایدئولوژی "خطرناک تر از کمونیسم". او قول داد به بان کی مون "انتشار همجنسگرایان ایدئولوژی" در لهستانی مدارس واشنگتن پست گزارش شده است.

صدها نفر از فعالان حقوق همجنسگرایان گرفته اند به خیابان ها در اعتراض به Duda به سیاست های ضد همجنس پس از او به قدرت رسید در سال 2015.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن