مغلوب ساختن پیشی جستن به منظور محدودیت های جدید در ویزای H-1B در دو روز آینده

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 8:38:53 am این حرکت تاثیر می گذارد صدها شرکت و هزارا

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 8:38:53 am
h1b visa, US visa, Trump on h1b visa, H1b visa rules, Trump on H1 visa rules, Trump on US immigration, US visa rules, US immigration policy این حرکت تاثیر می گذارد صدها شرکت و هزاران نفر از مردم; H1-B تعلق می گیرد به حدود 85,000 کارگران در سال است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او را اعلام محدودیت های جدید مهاجرت مبتنی بر اشتغال ویزا در دو روز آینده به این کشور بهبود از بیماری همه گیر مربوط به بیکاری است.

"ما در حال رفتن به اعلام چیزی است که فردا یا روز بعد در ویزا" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در فاکس نیوز مصاحبه روز شنبه زمانی که خواسته در مورد آینده قوانین مختلفی دسته بندی ویزا از جمله H1-B برنامه برای کارگران ماهر بالا و L-1 برنامه برای مدیران انتقال در شرکت های خود را.

وجود خواهد داشت "بسیار کمی" استثنائات نسبت ناروا گفت. "در برخی موارد شما باید به محرومیت. شما نیاز به آنها را برای کسب و کارهای بزرگ که در آن آنها را افراد خاصی شده اند که در آینده برای مدت زمان طولانی است."

یک احتمال مورد نظر را محدود مردم از ورود به آمریکا ویزا از جمله H1-B برنامه برای زمانی که 180 روز خبری بلومبرگ گزارش 12 ژوئن با استناد به دو نفر آشنا با این پیشنهاد. کارگران اعطا شد کسانی که ویزا باقی می ماند اما در خارج از کشور ممکن است قادر به وارد کنید تا سفارش منقضی می شود.

این حرکت تاثیر می گذارد صدها شرکت و هزاران نفر از مردم; H1-B تعلق می گیرد به حدود 85,000 کارگران در سال است.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس که او برنامه ریزی شده به "به طور موقت به حالت تعلیق در مهاجرت به آمریکا"

در چند سال گذشته دولت بوده است در حال حرکت برای سفت H1-B برنامه و تصویب رای دادن برای برنامه های کاربردی کاهش یافته است. صنعت فن آوری متکی است ویزای H-1B به استخدام استعداد های خارجی به ویژه در زمینه های علوم و مهندسی است. منتقدان می گویند برخی از شرکت ها مورد آزار قرار گرفته اند برنامه ای برای جابجایی کارگران آمریکایی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن