UND ورزشکاران برای دوم coronavirus آزمون در شش روز به عنوان ورزشی بخش هدایت تاخیر در نتایج

سقوط ورزش فصل قرار است به زودی آغاز شود. UND تیم فوتبال است که در اولین مبارزه Hawks تیم ملی برنامه ریزی شده ب

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

سقوط ورزش فصل قرار است به زودی آغاز شود.

UND تیم فوتبال است که در اولین مبارزه Hawks تیم ملی برنامه ریزی شده به گزارش پردیس به صورت رسمی شیوه های وصول در 11 ماه اوت. 3. آن است که برنامه ریزی برای برگزاری اولین مقام عمل در 13 روز و بازی آن بازی برای اولین بار در پنج هفته.

بسیاری از عوامل را به, آیا همه از این اتفاق می افتد به عنوان برنامه ریزی شده. یکی از عوامل خواهد بود که در دسترس بودن coronavirus تست و زمان چرخش برای نتایج. هر دو هنوز هم اثبات می شود یک چالش به دلیل UND است در رحمت ایالت داکوتای شمالی برای آزمایش حوادث و به دست آوردن نتایج.

تیم ملی فوتبال در حال حاضر به توقف داوطلبانه تابستان تمرینات چند روز بعد از مثبت شدن تست در سفارش به دولت زمان برای تماس با ردیابی. بازیکنان فوتبال باید پس از بازگشت به کار کردن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

UND امیدوار است به یک مرحله از فرایند آزمایش با دست زدن به آنها را در محوطه دانشگاه اما این مدرسه وجود ندارد و در عین حال.

"UND به عنوان یک نهاد هر تمایل به می خواهید به آزمون" UND مدیر ورزشی لایحه چوس گفت: در UND خودی پادکست. "ما در واقع خریداری شده خود ما پلنگ دستگاه به واقع می خواهید به راه اندازی خود ما در آزمایشگاه. که در واقع در روند در حال حاضر. این موضوع را با این ماشین واقعی بوده و با تاخیر به دلیل آن در واقع به من می گویند داغتر نقاط کشور از داکوتای شمالی. بنابراین ما باید برخی از مسائل در این زمینه است. تست کیت به ما گفته شده است حتی اگر ما تا به حال دستگاه تست کیت لزوما نمی تواند در اختیار ما تا اوایل پاییز است. بنابراین ما باید برخی از حالات ما باید به مبارزه با وجود دارد.

"ما شده ایم با تکیه بر آزمایش های دولت. و دولت بزرگ شده است. آنها تست کردم ما یک زن و شوهر از بار. اما این ترفند در این زمینه این است که این آزمایش ما رویداد. (نتایج) در واقع 48 و 72 در برخی موارد 96 ساعت بعد. بنابراین ممکن است این تصور وجود دارد که من این مرتب گزارش پس از تست رویداد 24 ساعت بعد گفت دقیقا آنچه در آن است. من نیستم. این در واقع وزارت بهداشت است که رفتن را از طریق مردمی که آزمایش در این مورد ما دانشجو-ورزشکاران است. بنابراین پس از آن ما مجبور به حرکت به طور بالقوه از طریق هر مثبت داریم."

وزارت بهداشت تماس هر ورزشکار شخصا به افشای نتایج آزمون. این ورزشکار پس از آن نیاز به برقراری ارتباط به دانشگاه نتایج. فقط به عنوان UND بود دریافت نتایج از روز جمعه تست رویداد در بالا عملکرد مرکز دانشجو-ورزشکاران که در محوطه دانشگاه به صورت داوطلبانه تابستان تمرینات رفت و برگشت به HPC صبح روز چهارشنبه برای دومین آزمون در شش روز.

هر دو UND-حوادث حمایت ارائه شده است که آزمون فراتر از دو و میدانی.

"ما مسئله در ایالت داکوتای شمالی در حال حاضر ما نیست که مایل به آزمایش آن در دسترس بودن تست و چرخش از نتایج" چوس گفت. "این بخشی از مشکل در حال حاضر. این چیزی است که همه ما نشسته در صندلی من نشسته و در حال حاضر در حال تلاش برای دریافت سر خود را در اطراف.

"ما بدست سازگار تست تاریخ که ما آن را دوست دارم. اگر شما به من گفت ما در حال رفتن به آزمون هر دوشنبه صبح در ساعت 7 صبح ما می خواهم برای ثبت نام آن در حال حاضر. متاسفانه در دسترس نیست وجود دارد."

UND هنوز هم امیدوار است که تغییر خواهد کرد.

اگر از آن است که قادر به تحمل آزمون در پردیس, از آن خواهد شد قادر به پردازش نتایج سریع تر و نتایج ورزشی به مقامات وزارت بلافاصله.

چوس گفت UND گرفتن محتاط رویکرد به آینده ورزشی فصل است.

"این چیزی است که من امیدوارم که ما می توانیم به بیشتر سازگار تست من می گویند یک هفته تست, چرا که نمی تواند به ما کمک کند" چوس گفت. "چیزی که ما می دانیم این است که این گروه سنی برای مطمئن -- اگر چه آنها در شرایط مناسب و. . . این ویروس ممکن است کمتر وضعیت آنها را تا آنجا که به مدت طولانی اثر به عنوان گروه های سنی دیگر -- یک چیز هستند هر چند به طور بالقوه در معرض خطر پخش. و به همین دلیل تست قطعه مهم است. آن را از دست ما برای اطمینان حاصل کنید. این چیزی است که ما در حال ادامه کار است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب