مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید می کند تعرفه های جدید در چین به عنوان تجاوز اقدام تلافی جویانه بیش از Covid-19

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 6:53:19 am مغلوب ساختن پیشی جستن به تب

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 6:53:19 am
coronavirus, trump coronavirus, trump wuhan, trump coronavirus china, trump threatens tariffs against china, US tariffs on China, wuhan coronavirus, coronavirus world updates مغلوب ساختن پیشی جستن به تبلیغ خود را از موضع سخت در چین به عنوان یک تفاوت کلیدی از دموکراتیک رقبا در انتخابات ریاست جمهوری. (بلومبرگ)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در روز پنج شنبه خود سخت مبارزه معامله تجارت با چین شد و در حال حاضر از اهمیت ثانویه به بیماری همه گیر کوروناویروس و او را تهدید تعرفه های جدید در پکن به عنوان دولت او گردد اقدامات تلافی جویانه بیش از وقوع.

مغلوب ساختن پیشی جستن تیز لفاظی علیه چین منعکس شده خود را در حال رشد نا امیدی با پکن بیش از همه گیر است که هزینه دهها هزار نفر از زندگی در ایالات متحده به تنهایی موجب یک انقباض اقتصادی و تهدید شانس خود را برای انتخاب مجدد در ماه نوامبر.

دو رییس جمهور صحبت خواست نامش فاش نشود گفت: یک طیف وسیعی از گزینه های مقابل چین تحت بحث اما هشدار داد که تلاش شد در مراحل اولیه. توصیه ها هنوز به این سطح از مغلوب ساختن پیشی جستن را بالا تیم امنیت ملی و یا رئیس جمهور رسمی به رویترز گفت.

"وجود دارد یک بحث که چقدر سخت به آمار چین و نحوه کالیبره کردن آن را به درستی" یکی از این منابع گفت: داعش پیاده tightrope در روابط خود با پکن در حالی که این واردات تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) از وجود است و با احتیاط از آسیب رساندن حساس معامله تجارت.

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده اما روشن است که نگرانی های خود را در مورد نقش چین در پیدایش و گسترش coronavirus بودند در نظر گرفتن اولویت در حال حاضر بیش از تلاش های خود را برای ساخت اولیه توافق تجاری با پکن که به مدت طولانی تحت سلطه خود در ارتباط با جهان و دومین اقتصاد است.

"ما امضا یک قرارداد تجاری که در آن آنها قرار است به خرید آنها بوده ام, خرید, زیادی, در واقع. اما که در حال حاضر می شود ثانویه به چه صورت گرفت با ویروس" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت:. "ویروس وضعیت فقط قابل قبول نیست.

"واشنگتن پست با استناد به دو نفر با دانش داخلی بحث گزارش روز پنج شنبه است که برخی از مقامات مورد بحث بود این ایده از لغو برخی از عظیم بدهی ایالات متحده برگزار شده توسط چین به عنوان یک راه برای اعتصاب در پکن برای درک کمبود در آن مصاحبه در COVID-19 بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن را بالا مشاور اقتصادی ، گزارش را تکذیب کرد. "ایمان کامل و اعتبار ایالات متحده بدهی های مقدس است. دوره. توقف کامل," کاخ سفید, مشاور اقتصادی لری Kudlow و گفتگو کرد.

پرسید که آیا او در نظر داشتن ایالات متحده در توقف پرداخت بدهی های خود را به عنوان یک راه برای تنبیه کردن, پکن مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من می توانید آن را انجام دهید متفاوت است. من همان چیزی را انجام دهید اما حتی برای پول بیشتر فقط با قرار دادن در تعرفه. بنابراین من لازم نیست که برای انجام این کار است."

جنگ کلمات

به دنبال سرکوب مخرب جنگ تجاری تهمت امضا فاز اول چند میلیارد دلاری ایران با چین در ماه ژانویه که قطع برخی از ایالات متحده تعرفه بر کالاهای چینی در ازای چینی متعهد به خرید بیشتر آمریکایی مزرعه انرژی و تولید کالا و آدرس برخی از آمریکا شکایت در مورد مالکیت معنوی و شیوه های.

تعرفه ها تا 25 درصد باقی می ماند و در برخی $370 میلیارد دلار از چین واردات کالا در سال است.

مغلوب ساختن پیشی جستن به تبلیغ خود را از موضع سخت در چین به عنوان یک تفاوت کلیدی از دموکراتیک رقبا در انتخابات ریاست جمهوری. نگه داشتن تعرفه در محل بر روی کالاهای چینی اجازه می دهد تا او را به می گویند او حفظ اهرم فشار بر چین برای فاز 2 معامله تجارت.

صحبت به خبرنگاران تهمت کاهش یافته است می گویند که آیا او برگزار شد رئیس جمهور چین مسئول آنچه که او احساس می کند که اطلاعات غلط از چین زمانی که ویروس پدید آمده از ووهان, چین, و به سرعت گسترش در سراسر جهان است.

ارشد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت, رسمی, زبان, به شرط ناشناس ماندن گفت: غیر رسمی "آتش بس" در جنگ از کلمات که تهمت و یازدهم اساسا به توافق در یک تماس تلفنی در اواخر ماه مارس به نظر می رسد بیش از.

واشنگتن و پکن باید معامله به طور فزاینده ای تلخ recriminations بیش از منشاء ویروس و پاسخ به آن است.مغلوب ساختن پیشی جستن و دستیاران در حالی که پله تا خود را ضد چین و بلاغت را متوقف کوتاه به طور مستقیم انتقاد یازدهم, چه کسی رئیس جمهور آمریکا بارها نام خود را به "دوست."

در میان دیگر ایده های مورد نظر برای مقابله به مثل در برابر چین به تحریم های جدید غیر تعرفه ای محدودیت های تجاری و امکان تلاش برای بلند کردن چین مستقل ایمنی دو منبع آشنا با این موضوع گفت.بلند کردن حق حاکمیت می تواند اجازه می دهد دولت آمریکا و شهروندان آمریکایی به پرونده های حقوقی به دنبال خسارت از پکن در دادگاه های ایالات متحده.

گزینه های مورد بحث غیررسمی در حال حاضر در سراسر سازمان های دولتی از جمله وزارت امور خارجه, کاخ سفید امنیت ملی, شورای, وزارت خزانه داری و پنتاگون دو تا از این منابع گفت.

قوی ترین فشار برای عمل است که از شورای امنیت ملی از جمله معاون مشاور امنیت ملی متی Pottinger در حالی که مقامات وزارت خزانه داری در حال مشاوره احتیاط منابع گفت.

مکالمات در مرحله مقدماتی و اقدام قابل توجهی در نظر گرفته شده است قریب الوقوع منابع گفت.

زمانی که خواسته وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo بارها گفت واشنگتن اولویت در حال حاضر برای مبارزه با ویروس اما آن زمان به نگه چین پاسخگو خواهد آمد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب