مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ما فسخ رابطه با سازمان بهداشت جهانی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 1:25:06 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 1:25:06 am
Trump move could scrap or weaken law that protects social media companies رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را متهم کرد که از بودن در کنترل چین (عکس از آسوشیتدپرس/اوان Vucci)

متهم از سوی سازمان بهداشت جهانی بودن "کاملا کنترل شده" توسط چین که در آن اولین مورد از این رمان coronavirus ظهور رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اواخر روز شنبه اعلام کرد این کشور به طور دائم "خاتمه" و ارتباط آن با سازمان و هدایت وجوه از این که به سازمان های دیگر.

"چین است و در مجموع شاهد بیش از این که با وجود فقط پرداخت $40 میلیون سال در مقایسه با آنچه ما پرداخت شده است که حدود $450 میلیون دلار در سال است. اما چه کسی شکست خورده است و به درخواست و نیاز به اصلاحات و بنابراین ما خواهد بود فسخ رابطه ما با این که" او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن بیانیه می آید یک هفته پس از تهدید کرد به طور دائم متوقف کردن کمک های مالی برای سازمان بهداشت جهانی (WHO) اگر آن را مرتکب نشده به بهبود ظرف مدت 30 روز و به تجدید عضویت ایالات متحده در بدن است.

توضیح داد: به عنوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توقف پول به کسی نگاه کنید که چگونه از آن است که بودجه

مغلوب ساختن پیشی جستن به حال تعلیق ما کمک به کسانی که در ماه گذشته آن را متهم به ترویج چین را "دروغ" در مورد شیوع کروناویروس هر چند که مقامات رد اتهام و چین گفت: آن شفاف و باز است.

مصرف در چین بیش از Covid شیوع تهمت متهم این کشور از انجام "غیرقانونی جاسوسی به سرقت اسرار صنعتی" و اعلام کرد که تعلیق از ورود "برخی از اتباع خارجی از چین و شناسایی خطرات امنیتی بالقوه" به "بهتر امن ملت ما حیاتی پژوهش دانشگاه."

اعلام اقدامات علیه چین برای تصویب یک پیشنهاد جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگتهمت به نام دولت چین حرکت "آخرین در یک سری از اقدامات است که در حال کاهش این شهر دیرینه و بسیار افتخار وضعیت. این یک تراژدی برای مردم هنگ کنگ, مردم چین و در واقع مردم جهان," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در روز چهارشنبه گرفته شده گام مهمی برای گفتن آن می تواند دیگر گواهی هنگ کنگ برای استقلال از چینکه وعده داده بود قبل از انگلیسی ها تحویل شهرستان در سال 1997. این حرکت باعث شده طیف وسیعی از اقدامات دولت آمریکا از تحریم مقامات چینی برای لغو شهرستان ویژه وضعیت معاملاتی با ما.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب