مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به رد برنامه های کاربردی جدید برای 'Dreamer' مهاجر برنامه

دولت در حال آماده سازی یک تازه تلاش برای پایان دادن به برنامه محافظت از اخراج صدها نفر از هزاران نفر از مهاجرا

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399

دولت در حال آماده سازی یک تازه تلاش برای پایان دادن به برنامه محافظت از اخراج صدها نفر از هزاران نفر از مهاجران ساکن در ایالات متحده غیر قانونی پس از ورود به کودکان - یک گروه اغلب به نام " خیال.'

یک مقام ارشد دولت گفت: وجود خواهد داشت یک طولانی بررسی حکم دادگاه عالی در ماه گذشته که دولت تا به حال اشتباه در راه است که آن را تا به حال تصمیم به پایان دادن به این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی (IF) برنامه در سال 2017. رسمی نمی گویند چگونه بررسی می کنند.

IF در محل قرار داده شد و توسط رئیس جمهور سابق باراک اوباما و در حال حاضر برخی از 644,000 مهاجران مشغول به تحصیل هستند.

دولت قصد دارد برای ادامه سیاست های موجود از عدم پذیرش جدید IF متقاضیان سیاست در محل پس از سال 2017 رسمی به رویترز گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن را گسترش واجد شرایط با یک سال برای کسانی که DACA مهاجران که حفاظت از تبعید شد و با توجه به پایان می رسد زمانی که آنها لازم نیست که یک سابقه کیفری این مقام گفت.

سیاست قبلی بوده است به گسترش واجد شرایط بودن برای دو سال.

"این اقدامات را محدود کردن دامنه برنامه در حالی که DHS و دولت نظر خود را قانونی توجیه ممکن است برای باد کردن و سایر ملاحظات مربوط به تصمیم گیری که آیا برای حفظ و یا باد کردن IF سیاست" این مقام گفت.

این تصمیم به معنی برنامه را در محل باقی می ماند از طریق Nov. 3 انتخابات ریاست جمهوری که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن در حال مبارزه برای دور دوم در برابر دموکرات جو بایدن.

تهمت خود ساخته تندرو در هر دو موضع قانونی و غیر قانونی مهاجرت مرکزی پلت فرم از ریاست جمهوری خود و 2020 دوباره انتخابات اما DACA یک موضوع پیچیده را برای او به دلیل افزایش حمایت عمومی از برنامه است.

یک فوریه رویترز/ایپسوس نظرسنجی در بر داشت 64 درصد از بزرگسال آمریکا پاسخ دهندگان به حمایت IF هسته اصول. مشابه دسامبر 2014 نظرسنجی متوجه شد که 47 درصد از بزرگسالان ایالات متحده پشتیبانی DACA.

واکنش

مهاجرت گروه های حمایت با انتقاد از این تصمیم.

لئون رودریگز مدیر سابق ایالات متحده شهروندی و مهاجرت خدمات تحت اوباما گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را به محدود کردن دامنه برنامه DACA به نظر می رسد به رفتن در برابر هدف از حکم دادگاه عالی.

"به طوری که آنها فکر می کنم آنها می توانید دور با نیم پایان IF تمدید و تداوم در باز کردن اولین بار DACA برنامه های کاربردی است؟" رودریگز گفت. "شکی نیست که آنچه در دیوان عالی کشور تا به حال در ذهن داشته باشند."

سانا ابرار, حمایت, مدیر برای مهاجرت سازمان حقوق ایالات رویای ما گفت که آن را "ظالمانه آنها کاملا امتناع از انجام آنچه که دیوان عالی کشور حکم داد که برای بازگشت به برنامه اصلی خود در سال 2012 دولت."

"ما می دانیم که چندین دادگاه فدرال شده اند در کنار ما نه فقط در مورد غیر قانونی راه مدیریت به پایان رسید این برنامه اما در مورد اعتبار اصلی برنامه" ابرار گفت.

دیوان عالی کشور سمت چپ درب باز برای مغلوب ساختن پیشی جستن به تلاش دوباره برای لغو این برنامه حکم در صورتی که دولت تا به حال برآورده نشده رویه الزامات و اقدامات "خودسرانه و هوس باز" تحت قانون فدرال به نام روش اداری عمل می کنند.

این دولت است که با توجه به فایل مدارک با دادگاه منطقه ای در مریلند در روز سه شنبه تبیین طرح خود را.

این مقام گفت: دولت انجام خواهد شد "جامع نقد و بررسی" این یادداشت که آن را در ابتدا استفاده می شود برای توجیه سیم پیچ را از برنامه.

"ما قصد داریم به نقد و بررسی همه و همه زمینه ارتباطات است که مطلع آن اسناد به طوری که زمانی که دولت آینده در عمل DACA آن خواهد بود لنگر در این بررسی جامع" این مقام گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن در مصاحبه با Noticias Telemundo در اوایل این ماه گفت که به زودی پرده از مهاجرت اندازه گیری که شامل برخی از حمایت DACA.

"ما در حال کار کردن پیچیدگی های قانونی در حال حاضر, اما من قصد دارم به امضای بسیار عمده مهاجرت به عنوان یک دستور اجرایی که در دیوان عالی کشور در حال حاضر به دلیل IF تصمیم گیری به من داده قدرت انجام آن ناروا" گفت.

(گزارش شده توسط Steve Holland, Ted Hesson و میکا روزنبرگ ویرایش توسط راس Colvin و Rosalba اوبراین)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب