مغلوب ساختن پیشی جستن ضربه شلاق دانشمندان در یافته که او را در تضاد

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 10:42:14 am مغلوب ساختن پیشی جستن شده است شل

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 10:42:14 am
US coronavirus cases, coronavirus vaccine, coronavirus cases US, Donald Trump, World news, Indian Express مغلوب ساختن پیشی جستن شده است شلاق دانشمندان که نتیجه گیری های او ندارد. (AP Photo/اوان Vucci)

"برگ برنده دشمن در بیانیه ای گفت:" از یک مطالعه است.

"سیاسی کار ضربه," او گفت: از دیگر.

به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هل به بازگشایی این کشور با وجود هشدارهای از پزشکان در مورد عواقب ناشی از حرکت بیش از حد سرعت در طی coronavirus بحران است و شلاق دانشمندان که نتیجه گیری های او ندارد.

دو بار در این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن نه تنها اخراج نتايج مطالعات اما پیشنهاد _ بدون شواهد _ که نویسندگان آنها بودند با انگیزه های سیاسی و به تضعیف تلاش های خود را به رول coronavirus محدودیت.

ابتدا آن را بررسی بودجه در بخش توسط دولت خود را به موسسه ملی سلامت که مطرح هشدار در مورد استفاده از هیدروکسی کلروکین پیدا کردن کلی بالاتر مرگ و میر در coronavirus بیمارانی که در زمان مصرف دارو در جانبازان اداره بیمارستان ها. مغلوب ساختن پیشی جستن و بسیاری از متحدان خود شده بود trumpeting این دارو به عنوان یک درمان معجزه و مغلوب ساختن پیشی جستن در این هفته نشان داد که مصرف آن را به سعی کنید به دفع این ویروس _ با وجود FDA هشدار در ماه گذشته که در آن فقط باید در بیمارستان تنظیمات و یا آزمایش های بالینی به دلیل خطر عوارض جدی از جمله تهدید کننده زندگی مشکلات قلبی است.

"اگر شما نگاهی به یک نظرسنجی تنها بد بررسی آنها پس از دادن آن به مردم است که در بسیار بد شکل است. آنها بسیار قدیمی و تقریبا مرده" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه. "این یک تهمت دشمن بیانیه است."

او ارائه شده مشابه مقاومت مواجه شنبه یک مطالعه جدید از دانشگاه کلمبیا پستچی دانشکده بهداشت عمومی. آن را یافت که بیش از 61 درصد از COVID-19 عفونت و 55 درصد مرگ و میر گزارش شده _ حدود 36,000 مردم _ می توانست مانع شده است تا به حال اجتماعی فاصله اقدامات قرار داده شده است در محل یک هفته زودتر. مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها در دفاع از دولت خود از دست زدن به این ویروس در این صورت مداوم نقد که او عمل بیش از حد به آرامی.

"کلمبیا یک موسسه که بسیار لیبرال" مغلوب ساختن پیشی جستن پنجشنبه به خبرنگاران گفت. "من فکر می کنم این فقط یک سیاسی کار ضربه, شما می خواهید به حقیقت را می دانم."

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است شک و تردید از جریان اصلی علم _ رد انسان ساخته شده تغییر آب و هوا به عنوان یک "جعل" نشان می دهد که سر و صدا از توربین های بادی باعث سرطان می شود و این ادعا که ورزش می تواند نایاب بدن مقدار محدود از انرژی است. این بخشی از یک بزرگتر شک و تردید از تخصص و واکنش در برابر "نخبگان" است که تبدیل شدن به طور فزاینده ای محبوب در میان تهمت محافظه کار پایه.

اما تضعیف آمریکایی ها اعتماد به صداقت و عینیت از دانشمندان به خصوص خطرناک است در طول یک بیماری همه گیر که عمومی است که با تکیه بر رهبران آن به سیاست های توسعه بر اساس بهترین اطلاعات در دسترس گفت: لری Gostin یک استاد حقوق دانشگاه جورج تاون است که یک متخصص در بهداشت عمومی.

"اگر رئیس جمهور سیاسی علمی, اگر او را تنزیل کارشناسان بهداشت و درمان و سپس این است برای رفتن به ترس و اشتباه" Gostin گفت: خواستار آن را "ناامید کننده ای."

کاخ سفید را رد کرد که تفکر و اشاره کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن و دنبال کرده است و دولت او را به مقامات بهداشت عمومی توصیه از طریق بسیاری از بحران است.

"هر گونه پیشنهاد که رئیس جمهور نمی ارزش داده های علمی یا کار مهم از دانشمندان است که آشکارا نادرست به عنوان توسط بسیاری از اطلاعات محور تصمیم او ساخته شده است به آدرس COVID-19 همه گیر از جمله قطع سفر در اوایل از شدت آلوده به جمعیت تسریع واکسن توسعه صدور 15 روز و بعد از 30 روز هدایت به سرعت گسترش و ارائه فرمانداران با پاک کردن امن و نقشه راه برای باز کردن امریکا دوباره گفت:" سخنگوی کاخ سفید در جاد Deere.

در عین حال تهمت روشن ساخته است که حداقل زمانی که آن را می آید به هیدروکسی کلروکین او اولویت بندی کرده است شواهد از جمله نامه او به خبرنگاران گفت: او می خواهم دریافت شده از یک دکتر در Westchester, نیویورک, ادعای موفقیت با مواد مخدر است.

پرسید: این هفته چه شواهد او که این دارو موثر بود در جلوگیری از COVID-19 تهمت پاسخ داد: "آیا شما آماده ؟ در اینجا من شواهد: من یک مقدار زیادی از مثبت و تماس در مورد آن."

که جانبازان بررسی بودجه توسط کمک های مالی از NIH و دانشگاه ویرجینیا نمی شد دقیق آزمایش اما یک تجزیه و تحلیل گذشته نگر توسط محققان در دانشگاه به دنبال تاثیر هیدروکسی کلروکین در بيماران جانبازان بیمارستان ها در سراسر کشور. آن هیچ نفع و مرگ و میر بیشتر در میان کسانی داده هیدروکسی کلروکین در مقابل مراقبت استاندارد به تنهایی. کار آنلاین ارسال شده برای محققان شده است و بررسی توسط دانشمندان دیگر.

کلمبیا مطالعه در فرم پیش نویس همچنین نشده است منتشر شده است و یا بررسی توسط کارشناسان است. محققان زد اعداد از طریق یک مدل ریاضی, ساخت فرضیات در مورد چگونه به سرعت coronavirus و رفتار مردم در شرایط فرضی.

مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد از مطالعات نیز می آید به عنوان متحدان خود شده اند و مشتاق برای مقابله با پیام از کارشناسان بهداشت عمومی که می گویند تهمت قرار دادن زندگی در معرض خطر با فشار دادن متحده به سرعت بازگشایی در انتخابات سال است. جمهوری خواه و فعالان سیاسی شده اند استخدام pro-مغلوب ساختن پیشی جستن پزشکان در تلویزیون به مدافع برای احیای اقتصاد ایالات متحده به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است بدون انتظار برای ملاقات فدرال ایمنی معیار.

Gostin گفت: تهمت باید آن را ترک به بهداشت عمومی سازمان به ارزیابی داده های در حال ظهور و ارزش مطالعات مختلف.

"من فکر می کنم وجود دارد خطرات واقعی," او گفت: "برای رئیس جمهور بازی دانشمند و پزشک در تلویزیون."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن