جو بایدن چهره فشار از سمت چپ بیش از تاثیر صنعت روابط

توسط: نیویورک تایمز | واشنگتن | به روز شده: اوت 2, 2020 10:46:08 am آن را یکی از مسائل چند که در آن با

توسط NEWSATROPAT در 12 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | واشنگتن | به روز شده: اوت 2, 2020 10:46:08 am
Joe Biden faces pressure from Left over influence industry ties آن را یکی از مسائل چند که در آن باراک اوباما رئیس جمهور و جو بایدن افزاید: تا چه حد در محدود کردن نفوذ لابی در دولت است. (نیویورک تایمز)

آن را یکی از مسائل چند که در آن باراک اوباما رئیس جمهور و جو بایدن افزاید: تا چه حد در محدود کردن نفوذ لابی در دولت است.

معاون رئیس جمهور خصوصی شکایت کرده است که رئیس خود را در تلاش برای, بسته, با شدت بهم زدن درب گردان بین K و خیابان و دولت را محروم از آن از تجربه و استعداد و او bristled زمانی که اوباما و مشاوران و تلاش برای جلوگیری از او را از استخدام به خوبی متصل واشنگتن اپراتور که تا به حال لابی برای داروسازی و شرکت های بیمه اعتباری سازمان ها و دیگران است.

هشت سال بعد که همان محرم, Steve Ricchetti است کمک به اجرای بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری است. نیز به درجات مختلف هستند از دیگر مشاوران عملیات جمع آوری اعانه و متحدان با اتصال به واشنگتن سودآور لابی و ارتباطات و مشاور استراتژیک میباشد.

قرار می دهد که بایدن در تقابل با عناصر قدرتمند از حزب لیبرال پایه. به طور فزاینده آنها ابراز نگرانی که پیمانکاران نظامی وال استریت بانک ها و دیگر شرکت های بزرگ که پرداخت می شود اعضای بایدن داخلی, دایره, در حالی که آنها از دولت می تواند نگه دارید نامتناسب قدرت در یک بایدن دولت.

سیاسی می تواند حد بایدن توانایی به بازیگران خود را به عنوان پادزهر به هر چیزی می رود دسترسی نا مشخص است که گسترش در جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. تحت تهمت لابی و کمپین اهدا کنندگان نه تنها لذت می برد و دسترسی به بالاترین سطح دولت بلکه باید شنود گذاشته شده منجر به کابینه ادارات و اعمال نفوذ قابل توجهی بر سیاست های مورد علاقه شدید کارفرمایان سابق خود را.

"آن را نگران کننده صحبت گسترده است که بایدن دولت می تواند در نهایت مطیع تاسف دو حزبی هنجارهای قرار دادن افراد در پست های که در آن آنها نظارت بر صنایع و یا کارفرمایان آنها فقط سمت چپ گفت:" دیوید سگال از بنیانگذاران این گروه لیبرال تقاضا پیشرفت است.

سازمان خود را در میان کسانی که با ارسال نامه ای به بایدن و تهمت مبارزات این هفته درخواست آنها را به انتخاب هر کسی برای ارشد مواضع دولت نظارت بر منافع آنها در خدمت بخش خصوصی است. نامه ای به نام تهمت به دولت برای در نظر گرفتن که پویا "به افراط و," اما سگال اضافه شده است که بایدن مدار شامل "برخی از افراد با مشکل پیگیری پرونده است."

بایدن متعهد شده است اگر انتخاب به "گسترش و تدوین" دولت اوباما در لابی فرمان اجرایی — همان سیاست او خصوصی شکایت در مورد. که طرح منع لابی از رفتن به کار برای سازمان های آنها در حال تلاش برای نفوذ در دو سال گذشته و منع خروج مقامات از لابی تا پایان دولت.

با موشکافی تشدید برخی بایدن از متحدان در حال حاضر فاصله خود را از شرکت های بزرگ خود را به کار بهتر موقعیت خود را به صورت رسمی نقش با کمپین انتقال تیم و یا در یک پتانسیل بایدن دولت.

اندرو بیتس سخنگوی بایدن به کمپین گفت: معاون سابق رئیس جمهور اخلاق پیشنهاد خواهد بود "جاه طلبانه ترین" از "هر دولت در تاریخ آمریکا است."

Bates گفت: بایدن "عمیقا افتخار" از اخلاق در سیاست های مصوب دولت اوباما و کار خود را در مجلس سنا قبل از آن "برای محدود کردن نفوذ لابی و پول و منافع خاص در دولت است."

اما پس از هشت سال به عنوان معاون رئیس جمهور و چند دهه در سنا بایدن مدعی گسترده روابط واشنگتن دائمی طبقه سیاسی از سیاست و کارشناسان سیاسی که حرکت بین دولت و بخش خصوصی موقعیت.

Ricchetti صرف سال ها به عنوان یک ثبت نام لابی و از طریق یک شرکت به نام Ricchetti گروه مشاوره است که پرداخت شده توسط هر دو بایدن کمپین و AT&T تنها مشتری شرکت بیش از نه سال گذشته. آنیتا دان بایدن رئیس کمپین استراتژیست نیز هنوز انجام کار برای AT&T در ماه جولای.

همانطور که از شنبه دونن گرفتن است "یک مقام ترک" از شرکت او که تا به حال پرداخت شده است میلیون ها نفر در سال های اخیر به کمک هواپیمایی گروه حمایت در حالی که همچنین ارائه ارتباطات مشاوره به اسرائیل spyware شرکت و فراری نیسان اجرایی Carlos Ghosn برای آنها در این شرکت ثبت شده بود به لابی. آن به پایان رسید تمام کسانی که روابط مشتری در سال گذشته است.

یک نامزد پیشرو برای تبدیل شدن به وزیر دفاع Michèle Flournoy آغاز شده یک شرکت که سایت لیست کار برای خدمات مالی و فن آوری و شرکت های دارویی. سابق سازمان سیا و اوباما امنیت ملی رسمی Avril هینز که مشورت برای داده کاوی شرکت Palantir در روز شنبه استعفا از Flournoy شرکت شروع به کار در بایدن انتقال تیم.

هیچ یک از این مشاوران در حال ثبت به عنوان لابی منعکس کننده یک روند است که در آن شرکت های بزرگ و بازیکنان خارجی استخدام مقامات سابق به عنوان مشاوران و یا به عنوان مشاور حقوقی اجازه می دهد آنها را به استفاده از اتصال خود را و تخصص در حالی که اجتناب از بد نامی و افشای مورد نیاز است که با رسمی لابی. این پدیده تشدید شد اوباما از لابی سیاست

بایدن بیشتر لیبرال رقبا برای دموکراتیک ریاست جمهوری, نامزدی, سنسور. برنی ساندرز ورمونت و الیزابت وارن ماساچوست هر دو مبارزه کرد و در برابر K خیابان, در بخشی به افتراق خود را از نامزد آنها در حال حاضر پشتیبانی می کند.

وارن پیشنهاد یک طرح است که گسترش تعریف از لابی شامل مشاوران و وکلا که سعی به نفوذ دولت در حالی که محرومیت شرکت های بزرگ لابی از پیوستن به دولت برای شش سال. حامیان ساندرز و وارن در حال هل دادن بایدن تیم برای رفتن بیشتر از او در این مسائل.

Ricchetti — خود-effacing fixer به احتمال زیاد به اشغال یک موقعیت بالا اگر بایدن انتخاب — تجسم شيوع نفوذ صنعت جانبازان در بایدن مدار که نگرانی های مترقی.

او شهرت به عنوان یک رابط به مجلس سنا تحت ریاست جمهوری بیل کلینتون. او را ترک کاخ سفید در سال 1995 و باز یک لابی, فروشگاه, جایی که او در زمینۀ مراقبت های بهداشتی با هدف یک فرد نزدیک به او گفت: از بازگشت به دولت هنگامی که او تعیین کرده بود تا خانواده اش از نظر مالی.

او استخدام شد برای بازگشت به کاخ سفید در سال 1998 پس از آن در کاخ سفید از کارکنان جان پودستا. Ricchetti به فروش شرکت خود را به پودستا برادر تونی تا زمانی که به تازگی به یکی از شهر های شناخته شده در لابی.

در سال 2001 پس از کلینتون در سمت چپ دفتر Ricchetti افتتاح یک بوتیک جدید لابی شرکت Ricchetti Inc.

در عرض دو سال او وارد یک لیست مشتری که شامل جنرال موتورز Experian انجمن بیمارستان های آمریکا AT&T, Eli Lilly Nextel نوارتیس Pfizer و Fannie Mae های شبه دولتی وام دهنده وام مسکن که در اواخر ورود به بیپشتوانه بازار مسکن تشدید بحران مالی 2008.

زمانی که Ricchetti حمایت هیلاری کلینتون در سال 2008 مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری مشاوران, به رقیب خود برای نامزدی حزب دموکرات اوباما, ایران Ricchetti را $120,000 یک سال قرارداد با جنرال موتورز. اوباما در مبارزات انتخاباتی متصل می شود کار خود را به 8 میلیون دلار اختصاص دادن که هیلاری کلینتون امن برای نیویورک شرکت عملیات به عنوان یک سناتور ادعا می کنند که Ricchetti را رد کرده است.

اما Ricchetti که گفتمانی و منظم-مرد سبک آینه بایدن را مشاهده می شد با تردید اوباما در کاخ سفید حتی پس از او راضی دو سال لابی خنک کردن دوره های مورد نیاز در سیاست اوباما. زمانی که بایدن در حل و فصل Ricchetti برای کمک به اجرای خود در اواخر سال 2011 کاخ سفید دستیاران جیم مسینا و دیوید Plouffe صراحت رد این ایده به گفته افراد نزدیک به این وضعیت است.

کوتاه, شدید قراضه گرفت پایان تنها زمانی که اوباما به در به بایدن استدلال که او "حق" را به انتخاب خود را بالا معاون چندین سابق مشاوران به یاد می آورد.

Ricchetti استخدام شد و تا اواخر سال 2013 رسما منصوب بایدن رئیس کارکنان. بیش از چند سال آینده او اساسا در زمان کنترل بایدن پست-ریاست جمهوری زندگی, راه اندازی شبکه ای از سازمان های غیر انتفاعی و موسسات علمی که در خدمت به عنوان پایه ای از عملیات, مذاکره معاون سابق رئیس جمهور پرسود معامله کتاب و مهمتر از کمک به راه اندازی اولیه ساختار 2020, کمپین با توجه به دستیاران و بایدن همکاران.

در حالی که مبارزات انتخاباتی داخلی سیاست اجازه می دهد تا مشاوران مانند Ricchetti به ادامه دریافت خارج درآمد از منابع تایید شده مانند مشاور خود ترتیب با AT&T برخی از بایدن بالا مشاوران را آغاز کرده اند که می روم تاثیر صنعت به پیوستن به این کمپین و احتمالا دولت آینده است.

جیک سالیوان است که کمک به توسعه بایدن کمپین مواضع سیاست و تعدیل مجازی جمع آوری کمک های مالی, حوادث, استعفا داد و در این سال از یک شغل پاره وقت در شرکت مشاوره ماکرو مشورتی همکاران. در شرکت او در حال مذاکره با رهبران کارگری از طرف سوار-نقطه شرکت Uber به تلاش برای معاف درایور آن را از بودن و طبقه بندی شده به عنوان کارمند تمام وقت در کالیفرنیا است.

در شنبه آنتونی بلینکن معاون وزیر امور خارجه در دولت اوباما است که در حال اجرا بایدن سیاست خارجی عملیات پیوست, کمپین وقت و در زمان مرخصی بدون حقوق از غیبت از نقش خود به عنوان یک شریک مدیریت در WestExec مشاوران شرکت او تاسیس با Flournoy.

هارون Keyak بود که نام مدیر یهودی نامزدی برای بایدن را در مبارزات انتخاباتی ماه گذشته در زمان ترک از روابط عمومی شرکت Bluelight استراتژی.

در اوایل تهمت مدیریت این شرکت پرداخت شده بود 10000 $در ماه برای Keyak کمک به راه انداختن یک کمپین امور در برابر دولت های خلیج فارس از قطر توسط الیوت Broidy یک جمهوریخواه دهنده که صاحب یک دفاع شرکت مشاوره. بازرسان فدرال باید پس از نگاه به اینکه این کمپین تجاوز خارجی لابی قوانین اما Keyak نشده است در مصاحبه با دادستان این بایدن کمپین گفت.

برخی از دموکرات ها استدلال می کنند بایدن دولت خواهد بود عاقلانه به دیوار خود را از مردم با هر دو دولت و بخش خصوصی تجربه.

"ما نمی توانیم همه به فکر می کنم مخازن و یا به دانشگاه, و شما نمی خواهید برای پر کردن دولت به طور کامل با مردم که از برج عاج موسسات هستند که جدا از مکانیک از واشنگتن گفت:" جیمز روبین که تا به حال به عنوان مشاور سیاست خارجی به بایدن در مجلس سنا و سپس با انتقال به وزارت امور خارجه در 1990s قبل از تبدیل شدن به یک ثبت نام لابی.

در تلاش برای کاهش موانع بالقوه برای پیوستن به یک توافق با دولت روبین در هفته های اخیر فسخ لابی ثبت نام برای طیف وسیعی از مشتریان.

روبین استدلال کرد که بایدن دهه تجربه در دولت به معنای دستیاران خواهد بود کمتر قادر به شکل دادن به جهان بینی خود, اما او با این وجود تضاد سال از سیاست های عمومی با تجربه در داخل و خارج دولت از بسیاری از بایدن مشاوران به نسبتا کم تجربه مجموعه ای از مشاوران در اطراف مغلوب ساختن پیشی جستن.

"من می خواهم به فکر می کنم که در حال حاضر ما باید اذعان کرد که با داشتن تخصص خوب است," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب