لهستان: مشکل پیش

این PiS حزب (Prawo من Sprawedliwosc=قانون و عدالت) در قدرت در لهستان نگران است. برای مطمئن شود, "خود", نامزد,

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399

این PiS حزب (Prawo من Sprawedliwosc=قانون و عدالت) در قدرت در لهستان نگران است. برای مطمئن شود, "خود", نامزد, آندره Duda برنده دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز یکشنبه. او این کار را با شارب حال خروج از یک کشور به طور مساوی تقسیم بین PiS را ملی گرا و محافظه کار پیام و Europhilic و "مترقی" پیام Duda را حریف Rafal Trzaskowski شهردار ورشو بود.

البته این امر شده اند بدتر برای PiS اگر Trzaskwski برنده شده بود. رئیس جمهور لهستان ندارد بسیاری از قدرت های, اما او می تواند از حق وتو و تاخیر قوانین و او می تواند نشان دهنده لهستان در خارج از کشور به عنوان Duda آیا به تازگی بازدید دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن; این چیزی است Trzaskowski را انجام داده اند. او ممکن است انتظار می رود برای رفتن به بروکسل قبل از رفتن به واشنگتن است.

اما PiS است که هنوز هم نگران است. آن را دچار تعجب برگشت در از دست دادن کنترل مجلس سنا در سال گذشته انتخابات پارلمانی حتی اگر آن موفق به حفظ اکثریت در مجلس. بالاتر از همه, PiS می بیند نوشتن بر روی دیوار. PiS به شمارش در حمایت از کلیسا و دولت را بسیار سخاوتمندانه اجتماعی برنامه : یک سیزدهم ماهانه حقوق و دستمزد بازنشستگان و خانواده و کمک هزینه طرح است که بسیار محبوب در احزاب مخالف قول داده اند که برای حفظ آن دو برابر شدن حداقل دستمزد. این کشور حاکی از آن است که مبارک به پول نقد در چنین موضوعات, اما آن را نیز آماده برای تغییر است. روستایی لهستان ممکن است باقی می ماند وفادار به PiS اما شهرهای آینده این کشور بار دیگر نشان داده اند که آنها را هیچ کامیون با دولت ملی و اجتماعی محافظه کار پیام.

پست-deep freeze

و چه اتفاقی می افتد زمانی که لهستان می آید مصنوعی حالت یخ زده که به covid بحران غوطه ور است آن ؟ لهستانی نمایندگان در بروکسل شده اند قابل ملاحظه ای سکوت در حساس موضوع یوروباندز که قید وثیقه ضعیف تر اعضای اتحادیه و آنها شده اند سکوت نه تنها به دلیل لهستان است و نه عضو منطقه یورو.

لهستانی نمایندگان خود را محدود به تضمین این که در بودجه اتحادیه اروپا لهستان باقی مانده بزرگترین دریافت کننده اتحادیه اروپا سخاوتمندانه آن را به عنوان شده است در گذشته است. این ممکن است یک نبرد دشوار به اروپا نارضایتی لهستانی Europhobia به خوبی ممکن است عواقب مالی.

صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد در بروکسل لهستانی اقتصاد به سمت رکود. تولید خودرو یک صنعت مهم در اینجا به عنوان در دیگر اعضای جدید اتحادیه اروپا است که تحت یک جهان بحران است. PiS اجتماعی برنامه های گران قیمت هستند و آن این است که مطمئن نیست که این کشور می توانید آنها را استطاعت. بالاتر از همه, PiS آگاه است که آن را به قدرت رسید در سال 2015 با تشکر از کلی رخوت در مورد هشت سال سلطنت از سلف خود. همان رخوت را به خوبی ممکن است علامت پایان PiS قدرت در فرصت بعدی انتخابات مجلس از 2023.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن