ترور لنون به نام معلم سال' توسط Grand Forks مدارس دولتی

لنون که در پیوست این منطقه در سال 2014 آموزش تصویری و تولید و طراحی صفحات وب و چند رسانه ای دروس. او همچنین به

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399

لنون که در پیوست این منطقه در سال 2014 آموزش تصویری و تولید و طراحی صفحات وب و چند رسانه ای دروس. او همچنین به عنوان رئیس کسب و کار وزارت آموزش و پرورش در چنگال بزرگ مرکزی.

او یک مشاور مدرسه در فصل آینده کسب و کار رهبران آمریکا (FBLA) و یاران مسیحی ورزشکاران است.

لنون هدایت نمرات دانش آموزان برای تبدیل شدن به خبره در مایکروسافت آفیس صدور گواهینامه. او افزایش یافته است, عضویت در FBLA فصل و مشارکت در دولت و همایش های ملی. چنگال بزرگ مرکزی FBLA فصل به تازگی به رسمیت شناخته شده با تعداد زیادی از جوایز از جمله دوروتی L. تراویس برجسته فصل جایزه به دست آورده و مقام دوم در رهبری دولت کنفرانس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

لنون نیز تیم اول دانشگاه یا دانشکده دستیار مربی تاریخ تیم اول دانشگاه یا دانشکده سر مربی مطبوع هماهنگ کننده و معاون تابستان قدرت مربی برای Grand Forks مرکزی فوتبال برنامه. او C تیم ملی بسکتبال مربی برای چندین سال, سایت استاد راهنما برای تاریخ بزرگ هستم بسکتبال مسابقات و مربی برای Grand Forks, Fastbreak اردوگاه.

در یک نامزدی, نامه, گابریل رندال یک دانشجو نوشت: "آقای لنون دارای کارگاه های بعد از مدرسه برای دانش آموزان به در آمده و کار در FBLA پروژه ها و یا تکالیف مدرسه. او همیشه به ارمغان می آورد خنده دار و غریب نگرش به کلاس های خود که روشن کردن هر روز."

در یکی دیگر از نامزدی پدر و مادر نوشت: "من نمی دانم آقای لنون شخصا خارج از محل کار هستم اما خدا را شکر پسر من یکی از دانش آموزان خود را و خود را در فعالیت های فوق برنامه. من یک مادر تنها مبارزه با سرطان و بدانید که با همه چیز او می کند برای بچه ها که من تا به حال یک چیز کمتر به نگرانی در مورد. او واقعا مراقبت می خواهد برای ایجاد یک تفاوت در زندگی خود را و همیشه در دسترس است اگر کسی نیاز به. این به خودی خود به مثابه یک کیفیت یک معلم در خارج از ساعات کار است."

لنون همچنین داوطلبان وقت خود را در راه های متعددی برای مدرسه منطقه از جمله Grand Forks مرکزی دبیرستان شروع مراسم: "در دهه" پروژه که جشن مدرسه در گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس و به عنوان فیلمساز برای مدرسه نمایشنامه و سالن از شهرت.

لنون به دست آورده مدرک لیسانس خود را در کسب و کار آموزش کسب و کار و دولت با تمرکز بر کارآفرینی از دانشگاه مری در بیسمارک. او قصد دارد به فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی ارشد در رهبری آموزشی از UND این ماه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن