ما می فرستد برزیل مالاریا دارو اثبات نشده برای Covid-19 درمان

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 8:48:38 am طرفداران دو متمایز فوتبال باشگاه و پ

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 8:48:38 am
US sends Brazil malaria drug unproven for Covid-19 treatment طرفداران دو متمایز فوتبال باشگاه و پیوستن به نیروهای برای تظاهرات ضد دولتی در سائو پائولو, برزیل, جمعه, مه 31 سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

ایالات متحده فرستاده شده به برزیل بیش از 2 میلیون دوز از یک مالاریا مواد مخدر تبلیغ توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان به طور بالقوه حفاظت در برابر و درمان coronavirus حتی اگر شواهد علمی است و نه حمایت کردن از آن استفاده می کند.

هیچ بزرگی دقیق علمی مطالعات نشان داده اند که داروی هیدروکسی کلروکین امن و موثر برای پیشگیری و یا درمان COVID-19 و برخی کوچکتر مطالعات نشان داده اند نتایج بدتر از کسانی که به مصرف مواد مخدر است.

برزیل در حال حاضر آمریکای لاتین ترین-آمار کشور همچنان به خروش در ویروس موارد و هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که ایالات متحده محدود کردن سفر از این کشور به جلوگیری از مسافران از گسترش این ویروس در ایالات متحده آمریکا

در یک بیانیه مشترک با دولت برزیل روز یکشنبه کاخ سفید گفت: دوز هیدروکسی کلروکین فرستاده شده بود به برزیل به عنوان یک پیشگیری کننده برای خط مقدم سلامت کارگران و به عنوان درمانی برای کسانی که ممکن است با این ویروس. کاخ سفید گفت که همچنین ارائه 1,000 هواکش به برزیل.

مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داد ممکن است که او در زمان یک هفته دو دوره از این دارو برای محافظت در برابر coronavirus با وجود هشدارهای از خود دولت است که آن را فقط باید با تجویز می شود برای COVID-19 در یک بیمارستان و یا تحقیق تنظیم با توجه به عوارض جانبی بالقوه کشنده.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام شد که او به مصرف مواد مخدر مورد انتقاد قرار گرفت توسط کارشناسان پزشکی که هشدار داد که اقدامات او می تواند دیگران را تشویق به مصرف دارو در خارج از محیط پزشکی.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او تصمیم گرفت به هیدروکسی کلروکین پس از دو کاخ سفید کارکنان آزمایش مثبت برای این بیماری است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب