ترس: احساسات که زمان آن رسیده

برای گفتن وجود دارد دو ویروس فعال در جامعه ما بیوشیمیایی و ترس ویروس در ذهن مردم است که بدون وحی است. اما راه

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399

برای گفتن وجود دارد دو ویروس فعال در جامعه ما بیوشیمیایی و ترس ویروس در ذهن مردم است که بدون وحی است. اما راه سابق که باعث دومی همراه با این بیماری همه گیر مستندات گسترش در سراسر جهان مانند خود kneecapping توسط انسان گونه با ارزش است را مشاهده و از دیدگاه روانشناختی.

اولین سوال این است که چگونه چنین اژدهایی اقدامات انجام شد تا به سرعت و با جمله فوق العاده ای در انطباق? ترس البته پاسخ - با استفاده از آن و یا در coronavirus مورد استفاده توسط آن است.

ترس از ویروس است که واقعا ترس از مرگ خود یا یکی از بستگان نزدیک است - یک گام برداشته شود. آن را نمی ابتلا به Covid-19 که خیلی می ترساند جمعیت بیشتری حضور خود مرگ و میر کمین در داخل این نامرئی تصادفی عامل است که قادر به حمله به هر کسی در هر زمان و راست به بالا.

قدرت این واکنش کمک ثابت یک طرفه رسانه ها گزارش تاکید مرگ بالغ و نادیده گرفتن آنچه ممکن است فکر می کنم به عنوان به همان اندازه مهم بهبود - به حدی که انگلستان اغلب هرگز منتشر بهبود در همه. با این حال یکی باید با احتیاط مورد سرزنش و یا تیراندازی رسول چرا که رسول خود را وحشت زده است که اغلب توسط خود را گزارش.

ملی گرایش به خود آلوده با ترس ویروس وادار به 'فاجعه بار تفکر و بسیار عفونی در خود - از این رو قابل توجه گسترش مستندات در سراسر جهان است. زیرا ترس از مرگ است که چنین محرک قدرتمند آن می توانید پایمال بیشتر در نظر گرفته آگاهانه واکنش های. هنگامی که فعال, 'مرگ مثالی,' آن را به عنوان شناسایی شده توسط روانشناس C. G یونگ می تواند به شعله ور شدن و به سرعت فرمان را از انسان پاسخ.

به عنوان David Halpern رئیس اجرایی دولت رفتاری بینش تیم (بیت) مسئول شکل دادن به Covid 19 تبلیغ بستری در رادیو بی بی سی 4 " شروع هفته در آوریل 27, ترس, پیام, 'اقامت در خانه, محافظت, بیمه خدمات درمانی, نجات زندگی,' "...آنقدر موثر بیش از حد بسیاری از مردم ماندن در خانه است که باید به بیمارستان." با 50% کاهش در A&E پذیرش و افزایش در مرگ و میر این بیت را به تازگی تغییر پیام برای اصلاح بیش از این پاسخ با تشویق مردم برای رفتن به بیمارستان و محافظت از بیمه خدمات درمانی بسیار است.

برای کسانی فرهنگی مورخان که نقشه های عاطفی روند در جوامع بیش از چند دهه از زمان تحریک این مرگ مثالی حتی ممکن است به نام ادواری. آنها ادعا می کنند این گرایش یا مکانیسم روانی است که مانند تاج خود نیز یک مقیم دائم در جامعه انسانی. آن را بیش از حد دروغ نهفته در موجودات زنده به دوباره بیدار هر طوری که اغلب در اشکال مختلف و سپس ویران.

نمونه ها عبارتند از: راه های جوامع می تواند رانش به خود kneecapping حوادث معمولا جنگ. جنگ جهانی اول یک مورد کلاسیک (در ابتدا محبوب در هر دو طرف). جنگ جهانی دوم باعث شد با مشابه ناخودآگاه ضرورت نسل بعد; شاهد, تاریک, مرگ, مانند, بیش قهرمانانه تصاویر نازی ها که از ترس تا آنجا که الهام گرفته از مردم آلمان رو به جلو و نه به ذکر است صدها نفر کمتر از جنگ های رخ داده پس از.

چنین اقداماتی همیشه انجام شده در نام بزرگتر شریف را باعث می شود. تحلیلی روانشناسان مانند زیگموند فروید یا یونگ ادعا می کنند که آنها رانده نادیده می گیرند احساسات به دنبال خود آگاه است. بسیاری از مردم بندر ناخودآگاه اشتیاق برای جنگ به خاطر آن در معرض احساسات آنها مخفیانه نیاز به دیدن و پس از آن برای درک خود را. فروید تا آنجا پیش رفت به شناسایی آنچه که او به نام "مرگ درایو' در مقاله خود "فراسوی اصل لذت" یا Thanatos منتشر شده در 1920 - جالب فقط پس از جنگ جهانی اول. مرگ تصویر تولید شده توسط Covid-19 است به طور مستقیم مرتبط است, اما خوشبختانه شامل نه سلاح.

ناظران سیاسی برای مقابله با این "بیش از psychologising' از رفتار اجتماعی گفت: اقدامات مانند جنگ با دقت برنامه ریزی شده و رسم توسط قدرت گرسنه عاملان. آنها می تواند به خوبی مستند حساب کتاب 'جعل جنگ " توسط مارک تامپسون که به دنبال چگونه رسانه ها به طور سیستماتیک بهره برداری توسط تکنسین های اجتماعی در سال های اخیر در جنگ بالکان. اما حتی در بالکان اصلی تکنسین شد صرب بوسنی روانپزشک Radovan Karadžić بود که به طور کامل آموزش دیده در هنر ناخودآگاه باعث. هر دولت و دیکتاتور می داند که وحشت زده مردم بیشتر احتمال دارد به یک سازگار یکی.

به عنوان مهم د-فعال سازی از مرگ مثالی و یا به گسترش ویروسی قیاس با نسل های لازم ذهنی anti-بدن - هنگامی که دوباره برانگیخته مغز اغلب به وحشت یا فاجعه حالت. در سطح ملی این القاء می تواند واکنش های مانند اعلام جنگ آغاز شدید خود انزوا و یا حمایت از تولیدات داخلی, صدور شدیدی قوانین جدید و اجرای 'مستندات.'

سخت lockdown یکی از این واکنش در ابتدا احساسی شبیه به رفتن به جنگ و قابل مقایسه با عواقب اقتصادی. این حملات ویروس رفتار به طور مستقیم و سعی می کند به 'ضرب و شتم' مانند یک دشمن. از دیدگاه روانشناختی این است که ساده ترین پاسخ های مربوط به استفاده از نیروهای پلیس و گاهی نظامی است. اگر چه انگلستان و فرانسه و ایتالیا و اسپانیا بودند احتمالا عاقلانه به مستند در ابتدا بیش از حد سادگی اجرا می شود خطر ابتلا به فلج ارگانیسم میزبان مگر اینکه سرعت متفاوت - برای جلوگیری از 'درمان شدن بدتر از این بیماری' (به عنوان اتفاق می افتد در بسیاری از جنگ).

در مورد مقیاس درگیری های نظامی پس از بزرگ مرگ بالغ و چکش اقتصاد یک احساس جدید را به تدریج به مواد شستشو از طریق جامعه " هرگز دوباره.' این خود در نهایت به برخی از شرایط با خود مرگ مثالی در رحم, فرایند یادگیری از جنگ با ایجاد خود را روانی ضد ویروسی 'T' سلول. این عصبی پاسخ خواهد جسمی چاپ را در حافظه سلول های ماندگار تا نسل بعدی که در آن نقطه عفونت چرخه اگر نه محافظت در برابر, می توانید دوباره شروع می شود (مانند جنگ جهانی دوم).

تشابه را می توان با فرایند شخصی سوگ. آن را بیش از حد در نهایت تولید خود را ضد ویروسی سبک واکنش - معمولا برخی از نوع شناختی پاسخ و غالبا اما نه همیشه موثر است. موفقیت را می توان در فوق العاده تحولات در شخصیت ناگهانی توانایی ببخش دشمنان (به عنوان در برخی از خانواده ها در ایرلند شمالی) و به تازگی بزرگسال کمتر واکنشی سبک رفتار.

اما برای این اتفاق یک جامعه نیاز به درک فرآیندهای روانی و سیگنال در محل کار. این شده است هرگز آسان افراد به دلیل سرمایه گذاری زیادی انرژی در نگه داشتن نقاط ضعف خود را پنهان از خود به عنوان آنجا که از دیگران. بدون راهنمایی به شدت دوباره تحریک مرگ مثالی می تواند تولید بیش از واکنش های اضطراب پرخاشگری و نیاز به سرزنش (یعنی ترس بینی بر روی دیگران) در کنار انواع شرایط روانی. این است که در حال حاضر دیده می شود در این بیماری همه گیر با افزایش خودکشی و خشونت در مستندات.

برای کمک به پیدا کردن راه حل های آن را به ارزش به طور خلاصه نما بزرگتر جامعه شناسی سوال: چرا جامعه جهانی در واکنش به شدت به آنچه که در اثر نسبتا خفیف ویروس حداقل در مقایسه با زمانی که به کسانی مانند آنفلوآنزای اسپانیایی 1918?

صرفا از دیدگاه روانشناختی آن سخت است نه به اطلاع ساختمان آرام کردن اضطراب در جوامع غربی بیش از دهه گذشته است. چند ماه قبل از ورود این ویروس آن را عادی می گویند برای خروج, دوستان, 'ایمن سفر' به عنوان اگر ترس تبدیل شدن به مد روز.

کتاب آغاز شده بود به نظر می رسد با عنوان 'سن از خشم' (خشم بودن یک بیان از ترس); مسائل مربوط به سلامت روان شروع به دریافت افزایش پوشش رسانه ای و استارک آمار جدید بودند که bandied در مورد - به عنوان مثال '18.1 درصد از آمریکایی ها از اضطراب رنج می برند به حدی از خود دارو. و این همه در ثروتمندترین بهترین حفاظت محیط زیست جهانی است که انسان تا کنون تولید شده برای خود را دارند.

اما جدید ثروت نیز تولید بهترین حفاظت در برابر تجربه انسانی است. ریگ واقعیت - موثر ترین محیط یادگیری برای خود جایگزین شده است و توسط آن ضعیف تر عملیاتی در فیلم ها یوتیوب و دیگر رسانه ها. مرگ و میر شده است تحت فشار قرار دادند پشت صاف دور و دوباره مستور در پشت صفحه نمایش. اما در زیر این کهن الگوی مرگ همیشه در کمین. در برخی از نقطه در هر حال زندگی باید به مقابله با آن چشم در چشم. Coronavirus کشیده است این رویارویی گستاخانه رو به جلو است.

در حال حاضر هر صورت-ماسک و یا کودک سرفه می تواند تولید تصاویر از خود به جا گذاشت. بعلاوه با ثروت آمده است جدید رایگان, زمان, روبات ها و اینترنت. جمعیت باید به فضای بیشتر به فکر تحقیق و نگرانی خود را افزایش انتظارات و احساس مربوط به سرخوردگی زمانی که آنها ملاقات کرد. فرض Covid-19 جهش نمی تکامل به چیزی بدتر از آنچه ما در حال حاضر (مانند آنفلوآنزای اسپانیایی موج دوم در سال 1918) و سپس ممکن است ما باید به آرامی و با این آخرین تجلی آرکه تایپ.

اما آن را نشانی از ارسال هشدار روشن در مورد نیاز به صورت تا به احساسات دشوار و ضعف است. مانند ویروس, ضد ویروس, پرسه در ارگانیسم انتظار به استقبال بازگشت به جریان خون پس از شجاعت شده و به دنبال زمان مفتخر احساس ترس خونسردی در چشم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن