سوئیس می گویند آماده برای کمک به ایالات متحده در ایران با بیشتر منتشر

توسط: رویترز | ژنو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 1:54:58 pm سوئیس دارای نمایندگی دیپلماتیک ایالا

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: رویترز | ژنو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 1:54:58 pm
Who stands to lose if Swiss-EU treaty talks fail? سوئیس دارای نمایندگی دیپلماتیک ایالات متحده منافع خود در ایران پس از تهران و واشنگتن قطع روابط در مدت کوتاهی پس از انقلاب اسلامی سال 1979.

سوئیس تایید نقش آن در روز پنج شنبه در "ژست بشردوستانه" که منجر به آزادی دو زندانی آمریکایی مایکل سفید و ایران مجید طاهری گفت: آن ایستاده بود و آماده برای "بیشتر تسهیل" به عنوان یک خنثی واسطه.

سفید, نیروی دریایی ایالات متحده جانباز زندانی در ایران پس از سال 2018 آزاد شد در روز پنج شنبه بود و در راه خود را به خانه خود و خانواده رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در حالی که ایران و آمریکا پزشک اجازه خواهد داشت برای سفر به ایران, وکیل او گفت:.

در یک بیانیه سوئیس وزارت امور خارجه گفت: "سوئیس تایید نقش آن در انسان دوستانه حرکت که امروز صورت گرفت و منجر به آزادی آقای Michael Ray سفید و آقای مجید طاهری. ... کشور ما آمادگی بیشتر برای تسهیل مطابق با آن دراز سنت خوب دفاتر."

محمد رضا جباری سفیر ایران در سوئیس گفت: فرانسه زبان سوئیس پخش RTS در پنج شنبه شب: "در مورد آقای سفید او تا به حال برخی از علائم کروناویروس, بنابراین پس از درخواست از سفارت سوئیس در تهران او را به آنها واگذار و مراقبت از. به عنوان به زودی به عنوان ما مطمئن شوید که آزمون برای coronavirus منفی بود آزاد شد و چپ ایران امروز (پنج شنبه) در سوئیس هواپیما."

وی افزود: "در مورد آقای سفید, سفارت سوئیس در تهران بود و بسیار فعال است. بدون فعال و مثبت نقش (سوئیس) سفارت این امر هرگز محقق شده اند."

سوئیس دارای نمایندگی دیپلماتیک ایالات متحده منافع خود در ایران پس از تهران و واشنگتن قطع روابط در مدت کوتاهی پس از انقلاب اسلامی سال 1979.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن