چین در دفاع از سرکوب میدان تیان آن من به عنوان "کاملا درست"

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 5:42:02 pm در این اوایل ژوئن 4, 1989 عکس فایل شهرو

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 5:42:02 pm
در این اوایل ژوئن 4, 1989 عکس فایل شهروندان با سنگ ایستاده در یک دولت خودروی زرهی در نزدیکی چانگ بلوار در پکن به عنوان تشدید خشونت میان معترضان طرفدار دموکراسی و سربازان ترک صدها نفر مرده یک شبه. (AP Photo/Jeff Widener فایل)

چین روز پنجشنبه قرار داده تا آن مرسوم دفاع از حزب حاکم کمونیست را سرکوب گسترده دانشجويان در اعتراض پکن را به یاد میدان تیان آن من در سال 1989 که در آن صدها نفر کشته شدند به عنوان "کاملا درست" و گفت: سیاسی سوسیالیستی مدل آن دنبال شده است حق انتخاب'.

صدها نفر از معترضان طرفدار دموکراسی بر این باور هستند که کشته شده اند در 4 ژوئن سال 1989 در میدان تیان آن من در چین نظامی را وحشیانه سرکوب به سرکوب تظاهرات علیه حزب حاکم کمونیست چین (CPC).

عظیم مربع که در آن روزنامه نگاران خارجی تبدیل شد دور در روز پنج شنبه شد و معروف در سراسر جهان با یاد عکسی از یک مرد جوان ایستاده قبل از اینکه یک ردیف از نبرد تانک ها در تلاش برای آنها را متوقف کند.

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo ملاقات با برخی از بازماندگان سرکوب میدان تیان آن من در واشنگتن پیش از این به مناسبت 31 سالگرد انقلاب.

Pompeo ملاقات با چهار تیان آن من اعتراض کنندگان – وانگ Dan Su Xiaokang, لیانه لی و هنری Li – در یک بسته-درب جلسه در وزارت امور خارجه در واشنگتن مستقر در هنگ کنگ جنوب چین صبح پست گزارش شده است.

پاسخ دادن به موجی از سوالات در تظاهرات, چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian نامیده تظاهرات میدان تیان آن من به عنوان یک سیاسی "اختلال".

"دولت چین به وضوح کشیده شده یک نتیجه گیری سیاسی اختلال قرار گرفت که در پایان دهه 1980 ، پس از تاسیس جمهوری خلق چین گذشته 70 سال شاهد دستاوردهای بزرگ در چین که یک عهد به این واقعیت است که ما در مسیر توسعه است و حق انتخاب است که مناسب ما شرایط ملی و تایید شده توسط مردم چین," او گفت:.

"ما متعهد به سوسیالیسم با ویژگی های چینی" او گفت:.

از او پرسید: ما را به "رد تعصب ایدئولوژیک اصلاح اشتباهات و جلوگیری از تداخل در چین امور داخلی در هر فرم".

وزارت امور خارجه ایالات متحده سخنگوی مورگان Ortagus گفت: در بیانیه ای که "سی و یک سال بعد تعداد گم شده و یا مرده Tiananmen معترضان هنوز ناشناخته است. ما میدانیم ما تماس بگیرید به صورت کامل حسابداری عمومی از کسانی که کشته شده یا از دست رفته".

پرسید که آیا وجود دارد هر گونه علاوه بر این به قبل از اعلام رسمی که 319 نفر کشته در سرکوب ژائو گفت که او هیچ اطلاعاتی ارائه کرده است.

"چین دستاورد بزرگ توسعه نشان می دهد که دولت چین اقدام است که به طور کامل درست است که فلسطين توسعه و پیشرفت کشور چین," او گفت:.

به سوال دیگر این است که اگر آن را به طور کامل تصمیم گیری درست به همین دلیل چین مسدود تظاهرات میدان تیان آن من در اینترنت گفت: چین دسته اینترنت با توجه به قوانین مربوطه.

این سال را به میدان تیان آن من اعتراضات سیاسی اهمیت برای هنگ کنگ به عنوان آن را برای اولین بار است که مردم از این مستعمره سابق بریتانیا محروم شدند از مشاهده این سالگرد با حضور هزاران نفر.

چین در ماه گذشته به تصویب امنیتی جدید قانون که تحت آن می تواند باز کردن آن در سازمان های امنیتی دفاتر در هنگ کنگ است. دولت در هنگ کنگ برای اولین بار محروم به میدان تیان آن من شد.

"برای اولین بار از سال 1990 وجود خواهد داشت هیچ جرم ژوئن 4 شب زنده داری در ویکتوریا پارک به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در سرکوب دانشجویان-رهبری دموکراسی معترضان در میدان تیان آن من در سال 1989 که در سمت چپ صدها و شاید هزاران نفر مرده" جنوب چین صبح پست گفت: در سرمقاله خود.

"پلیس حاضر اجازه برای اطمینان از انطباق با کروناویروس محدودیت در گردهمایی های اجتماعی. اما چه اتفاقی می افتد هنوز هم مهم است ،

"ممکن است هیچ یافته در 31 سالگرد مقایسه با گذشته شهدای عنوان یک اندازه گیری از ارتباط این فاجعه به هنگ کنگ هویت و یک نسل کاملا جدید. اما برگزارکنندگان قول داده اند که برای انطباق با زمان با شمع تظاهرات در هنگ کنگ ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن