پورت: اجازه دهید خلق و خوی برخی از این خشم و انزجار در مورد Care19 برنامه داده های

که آندروید و آی فون برنامه توسعه یافته توسط برخی از دوستان از رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم در فارگو-بر اساس

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

که آندروید و آی فون برنامه توسعه یافته توسط برخی از دوستان از رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم در فارگو-بر اساس ProudCrowd برای کمک به با تماس با ردیابی در شمالی و داکوتای جنوبی در طول COVID-19 شیوع.

درجه که بورگوم به ادغام برنامه در دولت او پاسخ همه گیر سیاست شده است بعید و من متقاعد شده است که داده ها را جمع آوری کرده است به خصوص مفید است. همانطور که اشاره کردم در آخرین مکاتبه با ستون های آنلاین نظرات برای این برنامه مالامال از مردم می گویند که آن را با دقت ضبط مکان خود را.

چه خوب است که ؟

در حال حاضر این برنامه آمده است در زیر آتش پس از یک گزارش از یک حریم خصوصی شرکت تحقیقاتی (یک بیت از یک اسم بی مسمی بیشتر در مورد که در یک لحظه) متهم آن را مخفیانه به اشتراک گذاری داده ها با دیگر خدمات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به طور خاص چهار ضلعی است که باعث می شود پول خود را از ردیابی مکان افراد مراجعه کنید.

بسیاری از مردم ناراحت هستند در مورد این خبر وجود دارد ولی برخی از زمینه ما نیاز به نگه داشتن در چشم انداز است.

برای اولین بار در حالی که ProudCrowd مردمی کاملا باید شفاف تر در مورد همکاری خود را با چهار ضلعی آنها می گویند نقطه از داده های استفاده از چهار ضلعی پایگاه داده از مکان ها برای قرار دادن نام بر روی مکان های بازدید می کنید. این اجازه می دهد تا Care19 به شما یک لیست از کسب و کار و محل نام خود را در تاریخچه محل سکونت به عنوان مخالف به چیزی مانند GPS مختصات.

این بود یک کسب و کار ارتباط. چهار ضلعی اجازه می دهد تا دسترسی رایگان به پایگاه داده خود را-آنها آن را زائر SDK-برای توسعه دهندگان از برنامه های دیگر. ProudCrowd در زمان استفاده از آن رایگان دسترسی داشته باشید. چهار ضلعی است نه ذخیره سازی داده ها Care19 در حال ارسال است و نه این شرکت با استفاده از آن را در هر راه.

اجازه دهید به یاد داشته باشید که ادم تنومند و بدقواره حفظ حریم خصوصی این شرکت تولید شده است که این گزارش است نه رایگان از پاداشی انگیزه. مدل کسب و کار خود است ساخته شده در اطراف یک برنامه به عنوان به خوبی-که ظاهرا محافظت از شما را از دیگر برنامه های سرقت اطلاعات شما. اگر ادم تنومند و بدقواره می تواند موضوع یک گزارش موجب ترس عمومی در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها آنها می تواند انگیزه بیشتر محبوبیت خود را از برنامه.

است که می گویند که ادم تنومند و بدقواره به انتقادات لزوما نامعتبر است اما در صورتی که شرکت می خواهد شفافیت برای انگیزه های شرکت هایی مانند ProudCrowd اجازه دهید روشن در مورد انگیزه های خود را به عنوان به خوبی.

در نهایت این را در نظر بگیرید: اگر شما استفاده از گوگل امروز اگر شما دیده Twitter و یا Facebook به دریچه در مورد چیزی (مانند شاید آنچه شما فقط یاد گرفته در مورد Care19 برنامه) کسانی که شرکت های اضافه شده به احتمال زیاد به مجموعه ای از اطلاعات در مورد شما به مراتب بیشتر از Care19 تا کنون را جمع آوری.

من باور نمی Care19 فروش هر کسی داده چرا که داده ها در حال حاضر جمع آوری شده است و پولی توسط تکنولوژی صنعت عظیم مراتب بهتر از آن از ProudCrowd همیشه خواهد بود. که بدبینانه مشاهده, شاید, اما این نیز واقعیت است.

این Care19 برنامه خوبی بود-نیت. آن را در پرواز در یک لحظه از بحران به عنوان یک راه برای کمک به سلامت ما مقامات و رهبران سیاسی تصمیم گیری بهتر.

متاسفانه آن ضعیف بود اعدام شد.

اما حداقل هزینه است. آن را نمی جمع آوری هر گونه اطلاعات از این که ما در حال حاضر نمی خواسته داده می شود تا فقط با داشتن یک گوشی هوشمند و با استفاده از خدمات مانند Google و Facebook. همچنین هزینه به مالیات دهندگان حداقل است. ProudCrowd یک قرارداد با ایالت داکوتای شمالی برای حدود $9,000 و مذاکره مشابه مقابله با داکوتای جنوبی.

وجود دارد در حال رفتن به برخی از سیاسی haymaking بیش از این اما در پایان هیچ چیز وجود دارد به خصوص نابکار در اینجا—فقط چیزی که آغاز شده با بهترین نیات که کاملا کار به عنوان انتظار می رود.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب