Swift: دور اما نزدیک روز مادر متفاوت خواهد بود در این سال

من با عرض پوزش من نمی تواند با شما در این آخر هفته. به طور معمول روز آخر هفته در زمان مناسب به سر منزل — زمان

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

من با عرض پوزش من نمی تواند با شما در این آخر هفته. به طور معمول روز آخر هفته در زمان مناسب به سر منزل — زمان برای دیدار با شما و بابا, گرفتن در محلی بحث و اخبار (که به تازگی به نظر می رسد به مرکز که فوت) کمک پدر خود را با آخرین پازل (اگر چه من اصلا توجه span که دختران دیگر انجام, بنابراین من معمولا هستم و نه کمک علاوه بر کنار هم قرار دادن این واقعا واضح بود و نشانه هایی است که خواندن "کشور مسافرخانه" یا سبدهای توله سگ). و البته ما را بخورند چرا که برنامه ریزی پخت و پز و خوردن وعده های غذایی است که به Swifts آنچه را در اروپا بود به ناپلئون.

اما در این سال متفاوت است. های مختلف برای بسیاری از ما گمان من. من نمی قادر خواهد بود برای آمدن به خانه و خوردن خود را وافل و کارامل رول. نمی قادر خواهد بود به گسترش در یکی از خود را کاملا ساخته شده تخت (شگفت انگیز است که چقدر خواب راحت تر است اگر ورق های خود را نمی, پیچ خورده به عصبانی شور). نمی خواهد به خانه فرستاد با کیسه ای از نان یا کوزه عسل است که شما را از پرورش دهندهء زنبور عسل در سرزمین ما.

آن را سخت به خصوص دلیل این که شما مریض هستند و پس از هر دیدار به نظر می رسد به دفعات مشاهده شده است. شما نمی قادر خواهد بود به من نشان دهد که چگونه به خوبی موهای شما در حال رشد است در پس از شیمیدرمانی (هنوز هم مستقیم نیست فرفری به عنوان شما همیشه می خواستم) و یا کمی باهوش هک شما را به صرفه جویی در انرژی ارزشمند زمانی که شما در حال پخت و پز و یا تمیز کردن خانه. شما دیگر جریان ثابت از غریبه ها چک کردن در و خارج از خانه به عنوان آنها را در طول خواب خود را-و-صبحانه روز.

آن بود که همیشه جالب به دیدار آخرین مهمان ماندن در پدر و مادر ، یک هفته از آن خواهد بود یک بازنشسته و همسرش دوچرخه سواری در سراسر ایالات متحده است. بعد از آن ممکن است یک استاد که در حال نوشتن یک کتاب در دولت سرمایهداری یک کارگر ساختمانی به صورت یکی در غرب داکوتای شمالی بسیاری از مزارع بادی و یا یکی از همکلاسی سابق خانه برای تعطیلات آخر هفته به دیدار پدر و مادر در خانه سالمندان است. آن را هرگز خسته کننده.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

خانه بسیار ساکت تر این روزها اگر چه مردم هنوز هم بررسی کنید در شما. دوستان رون و رزماری را متوقف و رزماری حتی یک کیک برای روز تولد. قدیمی ترین من خواهر چنین زندگی پر مشغله اما او همیشه می یابد و زمان برای جلوگیری از. برادر من ما را تحت تاثیر قرار همه با سعی و کوشش. او همواره از بیسمارک در هر آخر هفته به دیدن شما بچه ها. او کمک می کند تا توده یونجه یا کاه چمن, تعمیر لوله و انجام هر چیز دیگری باید انجام شود. او را متوقف و حتی اگر او را به پوشیدن ماسک و دستکش و یا فقط موج از خارج از پنجره. من آرزو می کنم من زندگی نمی کنند چهار ساعت دور, بنابراین من می تواند انجام همان.

حتی پس ما را پیدا خواهد کرد یک راه برای اتصال. در حال حاضر گل تحویل داده خواهد شد: روشن گل رز صورتی و پربرکت گل نیلوفر در صورتی, گلدان شیشه ای. که یک هدیه از همه ما است. اما مهمتر از همه, ما, اتصال, از طریق زوم و یا خانه و یا یکی از دیگر برنامه های دیوانه است که تا به حال به جایگزینی برای ارتباط شخصی این روز است. ما حتی ممکن است با موفقیت بازی "چرخ از فورچون" یا که طراحی بازی است که انتظار دارد این بازیکن را به حدس می زنم که آن دسته از مردان چوب برگزاری یک کدو و هندوانه قرار است به نمایندگی از یک گروه راک.

نمی توان آن را کاملا مشابه. حتی پس از من سپاسگزار است که ما حتی تکنولوژی است که اجازه می دهد تا ما را به ماندن در تماس است. بدون آن خواهد بود حتی سخت تر است. I will see you tonight, همراه با بقیه از ما هر نشستن در جعبه مانند دائمی "Brady Bunch" بازکن. هم نیست اما هنوز هم متصل — از آنجا که ما نمی تواند به شما عشق بیشتر حتی اگر ما نشسته سمت راست در کنار شما.

روز مادر مبارک.

بایگانی: جزئیات بیشتر از Tammy سویفت ستون

خوانندگان می تواند رسیدن نویس Tammy سریع در tswiftsletten@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب