منتقدان از طالبان مقابله می گویند شبه نظامیان نمی توان اعتماد کرد

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 2:29:47 pm ایالات متحده امریکا زلمای خلیل ز

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 2:29:47 pm
US, Taliban sign peace accord aimed at ending 18 years of conflict in Afghanistan ایالات متحده امریکا زلمای خلیل زاد چپ و ملا عبدل غنی برادر, طالبان, گروه بالا رهبر سیاسی امضای توافقنامه صلح بین طالبان و مقامات ایالات متحده در دوحه قطر شنبه, فوریه. 29, 2020. (AP Photo/سید حسین)

اطلاعاتی که شبه نظامیان افغان ممکن است پذیرفته روسی نعمت برای کشتن سربازان آمریکایی نیست فرضا ایالات متحده آمریکا-طالبان توافق و یا رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی برای خروج بیش از هزاران سرباز از جنگ.

آن هم به منتقدان این معامله یکی دیگر از دلایل به می گویند که طالبان نباید اعتماد کرد.

فضل اطلاعات موجود در مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور روزانه اطلاعاتی مختصر در فوریه. 27 به گفته مقامات اطلاعاتی و دو روز بعد ایالات متحده و افغانستان به امضا توافق نامه در قطر. توافق پاک راه را برای امریکا به پایان 19 سال در افغانستان می دهد و مغلوب ساختن پیشی جستن راهی به خوبی به وعده خود برای پایان دادن به آمریکا و دخالت در آنچه که او خواستار "جنگ بی پایان."

در مارس 3, سه روز پس از توافق امضا شد رئیس جمهور تا به حال 35 دقیقه تماس تلفنی با ملا عبدل غنی برادر از بنیانگذاران طالبان و سر خود را به دفتر سیاسی در قطر. پس از گزارش از نعمت شکست در اواخر ماه ژوئن وزیر امور خارجه مایک Pompeo تا به حال یک ویدیو کنفرانس با ملا به آن را روشن است که ایالات متحده انتظار دارد که طالبان به زندگی می کنند تا به تعهدات

تحت توافق آمریکا جلو خواهد تمام نیروهای خود را از افغانستان ممکن است 2021. تا کنون ایالات متحده کاهش سربازان امریکایی در افغانستان از 12000 8,600 — هدف رسیده جلوتر از برنامه. در حال حاضر مغلوب ساختن پیشی جستن است و با توجه به زمانی که و چگونه به سرعت بیشتر برای کوچک شدن ارتش آمریکا رد پای.

نظر| طالبان و مقابله قرار می دهد تعهد برای پایان دادن به جنگ افغانستان بر نیروهای آسیایی

برای آن بخش از طالبان متعهد به کاهش خشونت برش روابط با القاعده و نشستن با سایر افغان ها به سادگی سیاسی نقشه راه خود را برای آینده کشور است. طالبان متعهد شده اند به اطمینان حاصل شود که مناطق آنها کنترل — حدود نیمی از این کشور در این زمان استفاده می شود نه توسط گروه های شبه نظامی برای هدف قرار دادن ایالات متحده و متحدان آن است.

منتقدان این قرارداد مانند Rep. مایک والس R-Fla., می گویند این توافق نامه است که به سادگی یک "پوشش برای خروج."

"من نگرانی های جدی با چگونه این توافق شده است دنبال" والس گفت. "طالبان نشان داده است بارها و بارها از طریق خشونت و بمب گذاری قبل و بعد از معامله امضا شد — که آنها جدی در مورد پیوستن به پایان خود را از معامله."

کاخ سفید اصرار دارد که رئیس جمهور بود و نه آگاه از هوش اما این دولت در پاسخ به این اطلاعات برای حفاظت از نیروهای نظامی است. مقامات دولت می گویند روسیه — همراه با کشورهای دیگر از جمله ایران ارائه شده اند طالبان پول و اسلحه برای سال اگر چه نعمت خواهد سیگنال پا روسی تجاوز.

کارشناسان نظامی توجه داشته باشید که طالبان نمی نیاز به هر گونه پولی انگیزه ای برای کشتن آمریکایی ها. آنها همچنین اشاره می کنند که ایالات متحده مشغول به کار در برابر شوروی در اواخر دهه 1980 ارائه داعش با شانه برگزار ضد هوایی استینگر موشک تبدیل شده است که در اطراف این دوره از جنگ و با سرعت بالا مذاکره عقب نشینی شوروی از افغانستان.

"نعمت یا نه آنچه که ما قاضی طالبان در این است که آیا آنها افتخار ایران" گفت: اسکات اسمیت, یک متخصص در افغانستان پروسه های صلح با ایالات متحده موسسه صلح است.

هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات به قانونگذاران مقامات وزارت دفاع افغانستان کارشناسان ادعا می کنند که طالبان گرفته است قدم به زندگی می کنند تا در حال حاضر چهار ماهه توافق و آنها تردید طالبان هرگز با القاعده که انجام 9/11 حملات.

ایالات متحده به طور کلی نظارت بر آمریکا عملیات نظامی در افغانستان دریایی ژنرال فرانک مکنزی گفت: در اواسط ماه ژوئن که او مشکوک از طالبان نیت به انجام تعهدات خود را نشان می دهد که او نمی خواهد به نفع سریع آمریکا برداشت. مکنزی گفت: این یک سوال باز که آیا طالبان افغانستان را حفظ خواهد کرد از حال گفتوگو برای حمله به آمریکا

"آنها هنوز به طور کامل ساخته شده که در مورد" مکنزی گفت:, و اضافه کرد که "زمان در حال حاضر شروع به رشد کوتاه است."

مایک Morell سابق سیا سرپرست و معاون مدیر گفت: خانه امنیت داخلی کمیته اطلاعات و عملیات پانل در 24 ژوئن که طالبان این است که از نظر نظامی و سیاسی قوی تر از در هر زمان از سال 2001 زمانی که طالبان حاضر به دست القاعده به رهبری اسامه بن لادن که هماهنگ 9/11 حملات.

"من باور دارم که طالبان در مذاکرات صلح با ایالات متحده به ما گفته اند آنچه ما می خواهیم به شنیدن منظور ما را تشویق به ترک کشور" Morell گفت.

توماس Joscelyn یک منتقد از معامله در بنیاد دفاع از دموکراسی گفت: طالبان بارها و بارها گفت: القاعده شده در افغانستان از سال 2001. "بدون هیچ گونه تایید و یا اجرای مکانیزم وجود دارد و هیچ گونه مقررات مشخص شده در متن قرارداد به عموم مردم منتشر شد — وجود دارد هیچ دلیلی برای فکر می کنم طالبان است که گفتن حقیقت در حال حاضر," او گفت:.

وزارت دفاع در آخرین گزارش در مورد جنگ گفت: طالبان به شدت خشونت علیه نیروهای افغان است اما اجتناب از حمله به ایالات متحده یا نیروهای ائتلاف.

به داعش پیوسته اند با افغانستان و نیروهای آمریکایی در هدف قرار دادن دولت اسلامی مبارزان سخت تحت فشار این گروه برای کنترل یک منطقه در شرق افغانستان ، اما هنوز هم توانایی انجام جرم-تلفات حملات این گزارش گفت:.

این گزارش همچنین گفت که آمریکا عملیات ضد تروریستی را تخریب القاعده که در حال حاضر به شمار تنها محدود "تهدید" به آمریکا پنتاگون گزارش گفت که طالبان حفظ روابط نزدیک به القاعده است.

Pompeo می گوید: تنها چند صد فعال القاعده مبارزان در افغانستان باقی می ماند. در روز پنج شنبه Pompeo اشاره کرد و بدون توضیح است که او می خواهم دیده می شود نشانه آن است که طالبان دیگر اجازه رفتن به القاعده عمل در افغانستان است.

"من نمی توانم بحث در مورد چیزهایی که من را دیده اند" Pompeo گفت: Fox News Channel ویژه گزارش. "اما این را می دانند. من با صحبت طالبان دوباره فقط این هفته در تلاش برای پیشبرد مذاکرات صلح به سعی کنید به آنها را به جدول با دولت افغانستان."

اما ممکن است گزارش سازمان ملل متحد می گوید القاعده است "بی سر و صدا به دست آوردن قدرت در افغانستان در حالی که همچنان به کار با طالبان تحت حفاظت خود را." این گزارش می گوید 400 تا 600 القاعده عملیات فعال هستند در 12 از افغانستان, 34 ولایت. U. N. گزارش همچنین گزارش شش جلسات بین القاعده و طالبان رهبران ارشد در طول 12 ماه گذشته — در حالی که آمریکا و طالبان مذاکرات ادامه دارد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب