صاحبان فروشگاه در کلمبیا بازار ترس بیشتر تعطیلی می تواند منجر به تغییرات شدید

صاحبان فروشگاه و مدیران نگرانی به گسترش ترس در برخی موارد نمی دانستند چه اتفاقی می افتد به بازار در آینده و در

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

صاحبان فروشگاه و مدیران نگرانی به گسترش ترس در برخی موارد نمی دانستند چه اتفاقی می افتد به بازار در آینده و در نتیجه کسب و کار خود را. هر تاریک فروشگاه به معنی کمتر از یک قرعه کشی پیاده روی ترافیک و کمک به فضای غم انگیز. شوک اخراج از فروشگاه لباس ادی بائر تنها اضافه شده به برخی از دغدغه های اصلی مدیران. هنوز هم برخی از صاحبان آنها می گویند آنها به خوبی انجام می دهند و قصد اقامت در مکان های خود را برای مدت.

"این نا امید کننده به عنوان صاحب یک فروشگاه در مرکز خرید" گفت: Misti Kauffman صاحب بالن توسط Misti. "این بسیار مورد چون ما نمی دانیم که چه چیزی اتفاق می افتد تا زمانی که آن اتفاق می افتد. (Eddie Bauer) در اینجا بود یک روز آماده شدن برای باز کردن و روز بعد آنها بسته شده بود و اخراج پس از آن کمی ترسناک است."

لباس های خرده فروش داده شد متوجه اخراج در ژوئن 15 و خالی محل آن هفته بعد.

Jorie وستلی روابط عمومی مدیر Eddie Bauer, LLC تایید اخراج به هرالد در ژوئن 24 ایمیل. Westley نیز اظهار داشت: این فروشگاه در حال حاضر در این شرکت کوتاه-لیست برای بسته شدن هر چند هیچ تاریخ رسمی تعیین شده بود. فروشگاه بسته شد برای یک دوره از زمان و در طول همه گیر بود و تنها به تازگی آماده سازی برای باز کردن. آخرین روز از عملیات بود در ژوئن 17.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

وقتی پرسیده شد که اگر Eddie Bauer متوقف شده بود پرداخت اجاره و یا اگر مغازه رسیده بود به مدیریت بازار به مذاکرات و اجاره کاهش و یا بازپرداخت هر کس باید که بود – مورد وستلی پاسخ داد: "به عنوان یک شرکت خصوصی برگزار شد, Eddie Bauer نمی دیدگاهها برای جزئیات بیشتر در اطراف financials."

اجاره در کلمبیا بازار متفاوت از فروشگاه به فروشگاه. اریک لاوباخ صاحب خانه از خلاء گفت: او یک معامله خوب زمانی که او نقل مکان به بازار در ماه نوامبر. او گفت: هرالد او پرداخت 1000 $در یک ماه و دو ماه آزاد بودند.

"تا کنون من انجام می دهند به خوبی نگه داشتن شناور" لاوباخ گفت.

از سوی دیگر مواد غذایی کیوسک Pretzelmaker واقع در تقاطع بازار راهرو می پردازد 5500 دلار در ماه است. که از $4,500 حدود پنج سال پیش مدیر سوزان Zettler گفت: و را شامل نمی شود اجاره در مغازه را از فضای ذخیره سازی.

اخراج از ادی بائر تنها می افزاید: به تعدادی از مغازه ها بسته. چاپ روی صفحه نمایش کسب و کار The Imaginarium, Regis سالن و رستوران پخت و پز? باید تمام درهای خود را بسته. کارکنان در راز ویکتوریا بودند بوکس تا کالا در 22 ژوئن در آماده سازی و بازار مدیر کل جاستین Valinski تایید در ژوئن 26, ایمیل که بسته شدن دائمی است.

Grafton-بر اساس لذیذ بوتیک bucked این روند با باز کردن در بازار در اواخر ماه مه. یک عضو هیات رسیده از طریق تلفن گفت: کسب و کار خوب بوده اما اشاره هرالد نظر به صاحب مریم Kippen-مورگان بود که قادر به رسیده است.

Kauffman گفت که او شروع به قرار دادن بالن در خالی فروشگاه ها برای اضافه کردن یک کمی تشویق به بازار. کسب و کار نمی کند بستگی دارد به همان اندازه در پیاده روی های ترافیک. مشتریان خود را از سراسر منطقه برای بالون مجسمه معمولا برای جشن های تولد و دیگر حوادث که اغلب سفارش آنلاین جلوتر از زمان.

"من متنفر راه رفتن به دادگاه مواد غذایی و دیدن همه پوچی" Kauffman گفت. "این باعث می شود من خیلی غمگین, بنابراین من فقط شروع به قرار دادن بالن در آن وجود دارد برای روشن کردن فضا."

Kauffman گفت: مدیریت بازار هیچ کنترلی بر اینکه آیا خرده فروشان بزرگ مثل macy's و سیرز تصمیم به بستن. مشتریان مهاجرت به خرید و فروش آنلاین است که گرفتار خرده فروشان در سال است که روند. بازار ممکن است تغییر به کوچکتر مستقل کسب و کار هر چند Kauffman گفت: او با نگرانی ادامه داد: فروشگاه تعطیلی را مجبور به یک تغییر شدید و در نتیجه چیزی است که دیگر یک مرکز ترک فروشگاه مانند او در سرما.

"من یک کمی ترس که ناگهان یک روز, ما فقط در حال رفتن به انجام کاری دیگری با بازار و شما در حال گرفتن" Kauffman گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب