به عنوان ازبکستان بهداشت عمومی سیستم سگک دولت جزوه برای دانشگاه های خصوصی وابسته به تاشکند شهردار باعث خشم

در سال گذشته # teamnigel تحقیقات منتشر شده توسط دانشگاه اولستر با اشاره به جایزه قابل توجهی منافع دولت به کسب

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

در سال گذشته # teamnigel تحقیقات منتشر شده توسط دانشگاه اولستر با اشاره به جایزه قابل توجهی منافع دولت به کسب و کار وابسته به شهردار تاشکند ازبکستان تاجر Jahongir Artikhodjaev.

این مزایا شامل اعطای قراردادهای ساخت و ساز و فرصت های سرمایه گذاری به صورت عمده تاشکند توسعه اموال به کسب و کار در ازبکستان Akfa-Artel گروه تاسیس شده توسط Artikhodjaev. در آن زمان Artikhodjaev هرگونه تضاد منافع و ادعا کرد که او هیچ نقشی در مدیریت این گروه است. با توجه به ازبکستان شرکت ثبت شهردار حفظ قابل توجهی سهام در Akfa-Artel ،

در حال حاضر جدید, بحث های عمومی پدید آمده پس از Uzbek دولت با انتشار پیش نویس قوانین و مقررات است که اگر اجرا خواهد اعطای خصوصی جدید آموزش عالی موسسه Akfa دانشگاه 30 هکتار از زمین نخست در تاشکند منطقه و همچنین به عنوان مهم معافیت های مالیاتی. این می آید به عنوان پایتخت شهر بیمار بهداشت عمومی زیرساخت های سگک تحت وزن COVID-19.

با توجه به Akfa دانشگاه پیشوا (معادل معاونت در انگلستان) دانشگاه شد "تاسیس شده توسط Akfa گروه از شرکت ها در سال 2019". وجود دارد که مهمترین آنها اطلاعات کمی در دانشگاه, وب سایت مربوط به کارکنان و مقررات و یا حکومت.

f3c76613d8e7fa2ae08fc73777a9b2c4.width-500.jpg
Jahongir Artikhodjaev

جایزه قابل توجهی سطح زیرکشت و امتیازات دیگر به خصوصی برای سود دانشگاه علوم پزشکی که توسط یک گروه نزدیک به شهردار تاشکند یک پیشنهاد بحث برانگیز به ویژه در نور از رئیس جمهور Mirziyoyev سوزش انتقاد از شهردار COVID-19 پاسخ.

این مجموعه در برابر گسترده تر زمینه های عمومی در حال رشد به طور فزاینده ای خسته از امتیازات و دارایی های عمومی با استعداد بودن opaquely به منافع خصوصی به خصوص هنگامی که آن منافع را به نظر می رسد روابط ارشد رژیم ارقام است.

پیشنهاد 30 هکتاری سایت برای Akfa دانشگاه در حال حاضر اشغال شده توسط یک شرکت متعلق به تاشکند دولت شهرستان. دولت شهرستان به ریاست Artikhodjaev خواهد شد نقل مکان کسب و کار موجود در محل تخریب خواهد شد در مالیات دهندگان هزینه. این هموار راه را برای توسعه جدید Akfa پردیس دانشگاه.

در پیچ و تاب غیر معمول ازبکستان دولت دارایی سازمان مدیریت و دولت ضد انحصار کمیته باید هر دو انتقاد از پیش نویس قوانین و مقررات. کمیته ضد انحصار اعلام کرده است که مقررات خاصی اعطای Akfa دانشگاه امتیازات اساسی مانند 30 هکتاری و طیف وسیعی از معافیت مالیاتی هستند یک مزیت ناعادلانه است که نقض ازبکستان رقابت کرد. دولت مدیریت دارایی آژانس گفته است که زمین باید از طریق باز و رقابتی مناقصه.

پیش نویس فرمان نیز مواجه قابل توجهی از ملامت عمومی در رسانه های اجتماعی خشم بیش از سخاوتمندانه ارائه شده به یک شرکت خصوصی که به اتهام محلی دانش آموزان قابل توجهی هزینه ها (US$5,700 در سال است که حدود دو برابر متوسط دستمزد سالانه در ازبکستان).

Akfa دانشگاه را رد کرده است انتقاد کرد و اعلام کرد که پیشنهاد دولت مزایای مشابه به کسانی که ارائه شده به دانشگاه بین المللی آماده برای ایجاد یک آموزش عالی خصوصی تسهیلات در ازبکستان.

این Shavkat Mirziyoyev دولت است که یارانه ایجاد دانشگاه های خصوصی در یک پیشنهاد به سرعت در حال گسترش آموزش عالی ارائه و در عین حال به اندازه کمک در مورد Akfa دانشگاه از جمله سه سال معافیت مالیاتی و اعطای زمین به ایستادگی کردن در مقیاس در مقایسه با دیگر معاملات اخیر مانند کسانی که ارائه شده به انگلیسی, دانشگاه مدیریت و تیم دانشگاه.

اما این تنها نیمی از داستان است.

با توجه به یک 2019 دولت فرمان Akfa دانشگاه در حال تاسیس شرکت خصوصی Akfa مدلاین است که اکثریت متعلق به همسر تاشکند شهردار. علاوه بر حقوق به Akfa برند بنا به گزارش متعلق به J-United. این شرکت باقی می ماند 100% متعلق به شهردار Jahongir Artikhodjaev.

وقتی پرسید که توسط نویسنده در مورد این 2019, Akfa Medline رد تضاد منافع وجود داشته است. نویسنده درخواست برای دسترسی به Akfa دانشگاه مورد کسب و کار ارائه شده به دولت رد شد توسط Akfa Medline. در عوض این شرکت اظهار داشت: از طریق ایمیل: "بر اساس نتایج این مطالعه از تقاضای مصرف کننده و تقاضای بالا برای مجرب پزشکی پرسنل Akfa Medline راه اندازی یک ابتکار عمل برای ایجاد یک دانشگاه مدرن. وزارت بهداشت در حمایت از این ابتکار عمل".

پس از نویسنده خواسته تاشکند دفتر شهردار در مورد فرمان ایجاد Akfa دانشگاه که اختصاص به تاشکند دولت مسئولیت برای حمایت از ساخت و ساز تلاش های دفتر شهردار هرگونه تضاد منافع وجود داشته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن