ورزش دبیرستان فصل هنوز پر از ناشناختهها

اما 2020 است شبیه هیچ دیگر سال به عنوان گمنام همچنان به محاصره COVID-19 بیماری همه گیر. "ما در حال رفتن در مور

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399

اما 2020 است شبیه هیچ دیگر سال به عنوان گمنام همچنان به محاصره COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما در حال رفتن در مورد کسب و کار به طور معمول" گفت: Lorenz چنگال بزرگ مرکزی سر مربی تیم فوتبال. "ما تا به حال یک تعداد از بچه ها در اتاق وزن پس از هفته دوم ماه ژوئن است. ما در حال آماده شدن مانند هر دیگر تابستان -- ساخت عمل طرح, سفارش تجهیزات این نوع از مسائل.

"ما هر حال نمی اردوگاه و یا در زمینه مسائل با بچه ها. آن (فصل) است که واقعا در هوا."

مدارس در ایالت مینه سوتا و داکوتای شمالی تعطیل شد, در اواسط ماه مارس با توجه به COVID-19. در پایان برخی از زمستان دبستان فصل و همه از بهار ورزش لغو شد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در حال حاضر مقامات محلی و ایالتی در حال تلاش برای تعیین چه پاییز سال تحصیلی خواهد بود و اگر وجود خواهد داشت و فعالیت های فوق برنامه.

"ما نشستن در زوم جلسات هر پنج شنبه در تلاش برای ماندن در بالای همه چیز" گفت: جیم Weinzierl مینه سوتا بخش 8A ، "اما تا آنجا که این سقوط هنوز هم وجود دارد هیچ اشاره ای از هر چیزی.

"آن را صبر کنید و ببینید. همه گزینه ها روی میز هستند."

Grand Forks مدیر ورزشی علامت Rerick عضو داکوتای شمالی دبیرستان فعالیت های انجمن هیئت مدیره. Rerick وجود دارد گفت: بسیاری از متغیرها در نظر گرفته می شود. برخی از آنهایی که عمده عبارتند از:

  • اگر دانش آموزان نیست پشت در مدرسه برای کلاس اگر بر روی خط آموزش و پرورش همچنان به عنوان انجام شد و در پایان 2019-20 مدرسه در سال وجود خواهد داشت extracurriculars?

  • این ویروس به طور شایع تر در برخی از جوامع نسبت به دیگران است. برخی از مدارس اجازه داده می شود به سقوط ورزش در حالی که مدارس دیگر واقع در COVID-19 نقاط داغ نیست extracurriculars?

  • خواهد بعضی از ورزش ها اجازه داده می شود اما دیگران نه به دلیل اجتماعی فاصله? و یا آن را به صورت همه یا هیچ چیز ،

  • را مدارس فقط باید تیم اول دانشگاه یا دانشکده فعالیت یا sub-varsity تیم بود اجازه ؟

  • اگر وجود دارد دبستان ورزش خواهد شد و تیم ها اجازه داده می شود به بازی در خارج از دولت ؟ خواهد برنامه بود محدود به کنفرانس یا منطقه مخالفان ،

"همه چیز در حال تغییر است پس بنابراین اغلب" Rerick گفت.

به دلیل داکوتای شمالی کوچکتر جمعیت و تعداد کمتری از گزارش COVID-19 موارد Rerick گفت: "ما احتمالا در یک نقطه بهتر از اکثر متحده است.

"در حال حاضر ما در حال انتظار برای جهت از (بخش آموزش عمومی) و وزارت بهداشت ، من فکر می کنم که وقتی که می آید به extracurriculars ما احتمالا دردسر ما تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یا نه دانش آموزان در مدارس. هر گونه تصمیم گیری شروع می شود وجود دارد."

در بهار گذشته Rerick گفت: تصمیم بر آن شد که وجود خواهد داشت هیچ extracurriculars تا زمانی که بچه ها در مدرسه بودند. اما او گفت که او هنوز هم نمی داند که اگر می خواهد یک عامل تصمیم گیری است.

"و من می توانم ببینم بچه ها در مدرسه است و ما لازم نیست که رقابت" Rerick گفت. "وجود دارد بسیاری از چیزهایی که در بازی. من فکر نمی کنم هر چیزی رد شده است."

East Grand Forks ارشد بالا مدیر ورزشی اسکات Koberinski گفت: در مدرسه است که مصرف یک کسب و کار-به-روش معمول در آماده سازی برای فصل پاییز ورزش.

"مردم در حال تلاش برای آماده سازی" Koberinski گفت. "اما آنها نمی دانند چه آنها در حال آماده شدن برای. این یک حدس زدن بازی در حال حاضر."

Koberinski گفت: مدارس در حال انتظار برای دریافت راهنمایی بیشتر از مقامات دولتی در جولای 27.

"بنابراین بسیاری از سوالات" Koberinski گفت. "چگونه بسیاری از بچه ها اجازه خواهد داشت در یک اتوبوس ؟ چه خواهد شد از دیدن تیم را به رختکن? چه اتفاقی می افتد اگر کسی در یک تیم تست مثبت برای ویروس؟"

هر چه اتفاق می افتد لورنز گفت: ورزش را باید از نگاه های مختلف.

"وجود خواهد داشت هیچ بالا-سپاس بدون قفسه سینه و یا مشت و ضربه و بدون دست-slapping" لورنز گفت. "من فرض کنید کسانی که نمی گیرد. تا آنجا که اجتماعی فاصله 70 تا 80 بچه ها در اتاق قفل خواهد شد که روی حیله و تزویر. من می توانم آن را ببینید در حاشیه. اما شما نمی توانید اجتماعی فاصله و بازی بازی.

"ما با هر دولت و بالاتر یو پی اس می گویند."

دولتی دبیرستان کانون جلسات در هر دو ایالت مینه سوتا و داکوتای شمالی در ماه جولای. بخشنامه همچنین انتظار می رود از فرمانداران و سازمان های دولتی.

باز تمرین فصل پاییز است, Aug. 3, هنگامی که داکوتای شمالی پسران فوتبال تیم آغاز خواهد شد.

"نیمه شب در اوت. 3 ما به جهت" Rerick گفت. "من مطمئن هستم ما باید چیزی در محل قبل از آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب