St. Scholastica ترک UMAC به جای سنت توماس در MIAC

این تغییر در اوایل بهار زمانی که MIAC برای اولین بار با نزدیک شدن به پرستاران و در نتیجه چهار شنبه, مه 27, اعل

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

این تغییر در اوایل بهار زمانی که MIAC برای اولین بار با نزدیک شدن به پرستاران و در نتیجه چهار شنبه, مه 27, اعلام, St. Scholastica خواهد پیوستن به MIAC ابتدا در 2021-22.

"این کاملا یک روز تاریخی برای St. Scholastica," Saints مدیر ورزشی فرانکو باری گفت. "ما از چین با مشخصات این کنفرانس عضویت که همه مینه سوتا کالج های خصوصی. بنابراین اگر هر چیزی, این واقعا متناسب با ما با یک کنفرانس که واقعا سهام ارزش های مشابه."

با MIAC St. Scholastica می پیوندد بالاتر-مشخصات کنفرانس با 100 سال از سنت است. این لیگ در سال 1920 تاسیس شد و تا به حال دولوت مینه سوتا به عنوان یک عضو از 1951-75. آن را به عنوان یکی از رقابتی ترین NCAA Division III کنفرانس ها در کشور است. با توجه به وب سایت کنفرانس MIAC تیم باید برنده 45 تیم ملی در مسابقات قهرمانی و 245 فردی ملی در مسابقات قهرمانی.

"این یک روز هیجان انگیز به عنوان ما خوش آمدید St. Scholastica به MIAC" ربکا برگمن Gustavus Adolphus کالج رئیس جمهور و رئیس MIAC رؤسای شورای اسلامی گفت: در آزادی. "St. Scholastica یک تعهد قوی به NCAA Division III فلسفه و سهام چشم انداز با کیفیت دو و میدانی و دانشگاهیان و دانشجویان ورزشکار خوب بودن و صداقت است که ما ارزش در MIAC. پرستاران شده اند حریف آشنا برای بسیاری از سال و آن را با لذت بزرگ است که ما در حال حاضر خوش آمدید آنها را به عنوان یک عضو کنفرانس برای شروع این فصل جدید در MIAC تاریخ است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

St. Scholastica حرکت به MIAC به پایان خواهد رسید زمان تصدی خود در غرب میانه بالا, ورزشی, کنفرانس, کنفرانس پرستاران را تحت سلطه پس از پیوستن به در سال 1995 و یک لیگ که شامل ویسکانسین-برتر است. St. Scholastica برنده کنفرانس جروم Kruse همه جایزه ورزشی 16 بار و از جمله گذشته 11. پرستاران باید برنده 210 UMAC به طور منظم فصل قهرمانی و 106 UMAC postseason عناوین اما این موفقیت اغلب نمی ترجمه و در خارج از این کنفرانس است. بخشی از سراسر کشور در نظر گرفته کنفرانس می تواند کمک به تغییر آن است و می تواند جذاب برای استخدام بالقوه.

St. Scholastica علاوه بر این همزمان با چندساله قدرت سنت توماس به راحتی بزرگترین مدرسه در 13 عضو MIAC که ناخواسته حذف شده از این کنفرانس پس از 2020-21.

"چرا در حال حاضر این است که هر دو MIAC و St. Scholastica دیدن ارزش در همکاری نزدیک با یکدیگر" باری گفت. "با تمام ورزش ما به طور کلی ما باید درک است که ما را مجبور به بالا بردن نوار را تا حد معینی اما ما متعهد به افزایش مناطق به هموار کردن راه برای موفقیت است. ما با استفاده از این در سال آینده در آماده سازی برای مطمئن شوید که تیم ما در حال آماده رقابت در MIAC."

با استثنا از مردان و زنان, شنا, St. Scholastica خواهد شد رقابت در 20 از 22 قهرمانی که MIAC حامیان مالی (پرستاران نیز حامی اسکی نوردیک است که باقی خواهد ماند و بخش مرکزی دانشگاهی انجمن اسکی). St. Scholastica هاکی تیم را تحت همان کنفرانس وابستگی به بقیه ورزشی بخش برای اولین بار پس از رقابت در بخش شمالی دانشگاهی هاکی انجمن.

با Macalester College دوباره به MIAC در فوتبال, St. Scholastica خواهد بود بخشی از 10 تیم در دو بخش format در 2021. یک بخش را شامل St. Scholastica, Carleton, Gustavus Adolphus سنت جان و سنت اولاف و بخش دیگر را شامل آوگسبورگ, Bethel, کنکوردیا-مورهد, ال روزاریو و Macalester.

St. Scholastica شده بود فوتبال قدرت در UMAC داشتن برنده پنج مستقیما به طور منظم فصل کنفرانس عناوین از 2011-2015 اما پرستاران خرد کردم بازی MIAC بالای تیم است.

St. Scholastica مربی مایک Heffernan می داند که وجود دارد این است که کار انجام شود.

"ما هیجان زده برای چالش های جدید و به دنبال به جلو به بازسازی فاز از برنامه های ما" Heffernan گفت. "من می دانم که MIAC است که خوب فوتبال است. من می دانم که آن را برای رفتن به یک چالش بزرگ برای ما است. من می دانم که بچه های ما در حال رفتن به محل کار واقعا سخت است و ما در حال رفتن به مربی آنها سخت است. آنها هیجان زده در مورد ماجراجویی جدید, چالش جدید. نوار فقط نگه می دارد گرفتن بالاتر است. آن را نمی ممکن است اتفاق می افتد درست میشه اما من مطمئن هستم که ما بچه ها در حال رفتن به آن را پاسخ دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب