نشان داد: کلید کامینگز متحد داده £840,000 COVID قرارداد بدون رقابت

دفتر کابینه اعطا کرده است £840,000 قرارداد برای تحقیق در افکار عمومی در مورد سیاست های دولت به یک شرکت متعلق ب

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

دفتر کابینه اعطا کرده است £840,000 قرارداد برای تحقیق در افکار عمومی در مورد سیاست های دولت به یک شرکت متعلق به دو دراز مدت همکاران مایکل گوو و دومینیک کامینگز بدون قرار دادن کار برای مناقصه.

اولین بار, کوچک, سیاست و پژوهش و شرکت در لندن Tufton خیابان اجرا توسط جیمز Frayne - که کار در کنار کامینگز قدمت آن به یک انتصاب انتخاباتی 20 سال پیش - و راشل Wolf, مشاور سابق گوو که همکاری و نوشت: حزب محافظه کار 2019 مانیفست انتخاباتی.

دولت در توجیه عدم رقابتی مناقصه روند که باید فعال شرکت های دیگر به پیشنهاد تحت شرایط اضطراری و مقررات اجازه می دهد که خدمات به فوریت راه اندازی در پاسخ به COVID-19 بحران است.

با این حال کابینه دفتر ثبت عمومی آمده است که بخشهایی از کار که درگیر انجام تمرکز گروه های مرتبط با مبارزه با تروریسم در اروپا به جای COVID-19 مشترک بررسی توسط # teamnigel و نگهبان تاسیس شده است.

یک دفتر هیئت دولت گفت: که این به خاطر حسابداری روش اصرار دارد که تمام تمرکز گروه تحقیقات انجام شده توسط عمومی برای اولین بار بود که در واقع مربوط به کروناویروس بحران است.

دفتر کابینه که در آن گوو وزیر مسئول در ابتدا به سفارش های عمومی برای اولین بار به انجام تمرکز گروه از 3 مارس, اگر هیچ قرارداد در همه در محل قرار داده شد تا 5 ژوئن.

کار دولت این است که از نظر قانونی لازم را برای رقابتی مناقصه به طوری که یک شرکت واجد شرایط به انجام آن است منصوب به جز تحت شرایط استثنایی مانند یک پیش بینی نشده و اضطراری است.

هنگامی که یک قرارداد شد و در نهایت تولید شده در 5 ژوئن, آن ساخته شده بود و گذشته نگر به پوشش کاری که در حال حاضر انجام شده است پس از 3 مارس. دفتر کابینه پرداخت می شود اولین بار, £253,000 برای این دو پروژه اظهار داشت: به مربوط به مبارزه با تروریسم در اروپا و دو قطعه کار قبل از عقد قرارداد در محل قرار داده شد.

عمومی برای اولین بار بود که نیاز به انجام تمرکز گروه "پوشش عمومی و کلید زیر گروه" با توجه به دفتر هیئت دولت نامه.

شرکت لازم بود برای ارائه به دولت با "topline گزارش" از یافته های خود را در همان روز با فولر یافته های گزارش روز بعد. این قرارداد همچنین شامل "در سایت منبع به پشتیبانی از شماره 10 ارتباطات" secondment به خیابان داونینگ از اولین شریک گابریل Milland که روی لئامت دادن به این نتیجه رسیدند در 26 ژوئن.

Milland بود که قبلا رئیس ارتباطات در وزارت آموزش و پرورش که گوو وزیر و کامینگز این بود که خود را مشاور سیاسی.

دفتر کابینه گفت: در این نامه که آن را به حال سفارش کار از اول برای کل £840,000 بدون هیچ گونه مناقصه "با توجه به عواقب پیش بینی نشده جاری COVID-19 بیماری همه گیر." رفتار گروه های تمرکز درک متمرکز شده اند در پاسخ به خود دولت ارتباطات شد طبقه بندی شده به عنوان "بسیار فوری تحویل" در زمینه این بیماری همه گیر.

با توجه به جزئیات بیشتر منتشر شده توسط دولت تحت آن شفافیت الزامات عمومی برای اولین بار پرداخت شد £58,000 در 18 آوریل برای اولین بار تمرکز بر کار گروهی طبقه بندی شده توسط دفتر کابینه به عنوان "Gov Comms اتحادیه اروپا خروج پروژسترون" و سپس بیشتر £75,000 بر 20 مارس برای کار در این زمان طبقه بندی شده به عنوان "بینش و ارزیابی است."

در 2 آوریل 10 روز به مستند دستور ماه گذشته و با افزایش تعداد افراد در حال مرگ به علت COVID-19 به دفتر هیئت دولت پرداخت می شود اولین بار, £بیشتر 42,000 ذکر شده دوباره به عنوان "اتحادیه اروپا خروج Comms." اولین پرداخت و اظهار داشت: به کار بود که به عنوان ذکر شده که مربوط به ویروس شد و در 27 مه: £78,187.07. در مجموع £253,187.07 پرداخت شد, برای اولین بار, قبل از قرارداد وارد شد در 5 ژوئن.

دفتر کابینه سخنگوی گفت که تمام تمرکز کار گروهی را مربوط به دولت COVID-19 پیام و این که مراجع به Brexit در دولت رسمی افشا شد گمراه کننده است.

او گفت که دولت دفتر حساب گروه را بلافاصله باز کردن یک "هزینه کد" طبقه بندی برای هزینه های مربوط به بحران پس از پرداخت در ابتدا اختصاص داده شده به یک موجود هزینه کد که شامل ارتباطات در مورد مبارزه با تروریسم در اروپا.

دفتر کابینه سخنگو گفت که گوو به عنوان وزیر و کامینگز که نخست وزیر است که مشاور ارشد به عنوان یک مشاور سیاسی هیچ نقشی در انتخاب شرکت های عرضه خدمات به دولت است.

Frayne و کامینگز' سیاسی مشارکت امروز حداقل به 2000 زمانی که آنها با هم کار بر روی کسب و کار برای استرلینگ کمپین علیه بریتانیا از پیوستن به یورو. در سال 2003 آنها تاسیس یک جناح راست فکر می کنم تانک مرزهای جدید بنیاد سپس سال بعد از راه اندازی کمپین برای مبارزه با پیشنهاد تشکیل یک مجمع منطقه ای در شمال شرق.

کامینگز توصیف کرده است که پیروز انتخاباتی که مبتنی بر به تصویر کشیدن سیاستمداران به عنوان یک تخلیه مردم عادی به عنوان "یک تمرین آموزشی برای اتحادیه اروپا."

پس از گوو شد وزیر آموزش و پرورش پس از انتخابات سال 2010 با کامینگز به عنوان رئیس خود را مشاور سیاسی Frayne بود در سال 2011 منصوب بخش مدیر ارتباطات است.

گرگ سابق مشاور ویژه گوو را زد مدارس جدید شبکه در سال 2010 به ترویج رایگان مدارس اهدا شد £500,000 قرارداد توسط این اداره در سال 2010 بدون مناقصه. آن را توجیه بود بر این اساس که او تنها سازمان قادر به ارائه پشتیبانی متخصص به سرعت به اندازه کافی.

دفتر کابینه قرارداد با برای اولین بار به چالش کشیده شده توسط قانون خوب پروژه که نوشت به گوو در روز پنج شنبه این استدلال که عدم وجود یک مناقصه روند غیر قانونی و توجیه COVID-19 اضطراری مقررات.

در نامه ای هشدار گوو که قصد دارد به دنبال یک بررسی قضایی قرارداد جایزه پروژه وکلا رخ اروین Sweeney استدلال می کنند وجود دارد "آشکار تعصب" در قرارداد رفتن به مکان اول خود را به دلیل "شخصی و حرفه ای اتصالات" با گوو و کامینگز.

دولت بریتانیا مورد انتقاد قرار گرفته است به تازگی برای اعطای قراردادهای عمومی به شرکت های با روابط دیرینه با ارشد دولت آمار و ارقام. پس از # teamnigel تهدید به اقدام قانونی دولت منتشر شد قرارداد بیمه خدمات درمانی اطلاعات امضا شده با تعدادی از شرکت فنی از جمله دانشکده بود که درگیر در کامینگز-led رای ترک مبارزه است.

پرسید: اگر در مکان اول را لینک کلیک کنید برای گوو و کامینگز که نخست وزیر است که مشاور ارشد شد, یک عامل در این شرکت در حال عقد قرارداد کابینه دفتر سخنگوی پاسخ داد: "این ها مزخرف است. عمومی اول شد و قرارداد برای انجام این کار به دلیل ثروت خود را از تجربه در این منطقه است.

"در مکان اول اهدا شد قرارداد به انجام روزانه تمرکز گروه در سراسر کشور در پاسخ به COVID-19 بحران" سخنگوی گفت. "آنها از انجام این کار مطمئن شوید که مهم و حیاتی سلامت عمومی پیام دولت صدور شدند و آنهایی که سمت راست. این کار ادامه خواهد داد و به اطلاع آینده COVID-19 کمپین فعالیت است."

راشل ریوز کار را دولت سایه در دفتر وزیر گفت: "این گدا باور است که دولت ناامید دفاع از توزیع یک قرارداد به صورت روزانه گروه تمرکز در COVD-19 و Brexit به دوستان دیرینه وزیران است و تصادف و روحانیت بی کفایتی. آنها باید تمیز در مورد هدف از این پروژه که چرا این شرکت انتخاب شد و بدون آن رفتن به مناقصه و انتشار یافته های پژوهشی و توصیه هایی برای مردم به خود را ببینید."

ایان Makgill بنیانگذار شفافیت تهیه طرح باز Opps گفت: "اعطای قرارداد بدون داشتن شفاف و رقابت باز است یک نقض مقررات تدارکات و اثر خنک کننده در بازارهای عمومی. اگر تامین کنندگان مورد بررسی قرار و قرارداد هستند و نه بر اساس شایستگی اعطا جدید شرکت خواهد بود منصرف از مناقصه خفقان نوآوری و رانندگی کردن هزینه ها."

استیو Goodrich ارشد تحقیقات افسر در شفافیت بین المللی گفت: "دولت باید شفاف در مورد زمانی که آنها با استفاده از اورژانس تهیه قوانین شروع و پایان.

"هنگامی که یکی از سیاسی متصل به شرکت تعلق می گیرد غیر عمومی قرارداد آن بوی کمی خاموش اما زمانی که این اتفاق می افتد دوباره و دوباره آن را reeks cronyism. دولت باید تامین بهترین ارزش برای پول آن را می توانید حتی در طول زمان بحران. وزیران باید برای جلوگیری از حتی درک که آنها در حال انجام سوغات برای دوستان."

عمومی, اولین بار کاهش یافته است به نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن